מה לעשות: כשבני הזוג מתנהגים "אחרת" ליד החברים. צילום: Shutterstock

מה לעשות: כשבני הזוג מתנהגים "אחרת" ליד החברים

כשאתם איתם לבד - בן או בת הזוג שלכם הם הכי מושלמים שיש, אבל כשהחברים שלהם מצטרפים - אתם חווים מהם יחס משפיל, פוגע ומזלזל. נשמע מוכר? הכתבה הבאה תוכל לעזור לכם

אתם מרגישים שיש בעיה עם בני הזוג שלכם: הם מדהימים ומקסימים כשאתם שניכם לבד, אבל כשהם ליד החברים שלהם - אולי בשביל לצאת "מגניבים"; הם מתנהגים אליכם בצורה שונה לגמרי, והיא ממש לא נעימה. אז כדי שתוכלו להתמודד עם המצב הזה, הינה הטיפים שיוכלו לעזור לכם.

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

עמדו על שלכם

זה יכול להיות קשה, אבל חשוב שלא תפחדו להעיר להם כשאתם מרגישים שאתם חווים יחס מזלזל ופוגע מהם, בזמן שאתם יושבים עם החברים. אולי בפעם הראשונה תוכלו לעשות זאת בצורה נחמדה, או להביע את העניין כמעין "בדיחה", אבל אם הם ממשיכים עם היחס המכפיר - עליכם לעצור את המצב, ובצורה תקיפה.

עליכם לעצור את המצב, ובצורה תקיפה
עליכם לעצור את המצב, ובצורה תקיפה © צילום: Shutterstock

דברו איתם ביחידות

אם אתם מרגישים לא בנוח לדבר עם בני הזוג החדשים שלכם על היחס שלהם כלפיכם, כשהחברים שלכם נמצאים בסביבה - כדאי שתקחו אותם הצידה, על מנת לברר מה העניין. היו כנים לגבי מה שאתם מרגישים; אבל חשוב שלא תהיו תקיפים מדי - יכול גם להיות שכל הסיטואציה הזאת היא בעצם אי הבנה אחת גדולה. אם הם מתייחסים אליכם באופן פוגע, הם אמורים לשים לב לכך; ואם הם מספיק בוגרים, הם יתנצלו על כך וישנו את ההתנהגות שלהם.

כדאי שתקחו אותם הצידה על מנת לברר מה העניין
כדאי שתקחו אותם הצידה על מנת לברר מה העניין © צילום: Shutterstock

אם הם לא משתנים, המשיכו הלאה

אם ההתנהגות שלהם לא משתנה, לאחר שדיברתם איתם אין ספור פעמים וביקשתם מהם לשים לב למצב, והם בשלהם - כנראה שהם לא בשבילכם, וסביר להניח שהם גם לא מי יודע מה טובים לזוגיות. מוטב שתפרידו מהם כוחות; ואולי גם תחפשו אחר בני זוג חדשים, שידעו להתייחס אליכם בצורה טובה ויפה, גם אם החברים נמצאים בסביבה. 

חפשו בני זוג שידעו להתייחס אליכם בצורה יפה, גם אם החברים בסביבה
חפשו בני זוג שידעו להתייחס אליכם בצורה יפה, גם אם החברים בסביבה © צילום: Shutterstock

אז בפעם הבאה שאתם "זוכים" ליחס מכפיר מבני הזוג שלכם, יישמו את הטיפים שלנו!

תגובות