ריהאנה מסבירה: למה לא הכניסה טרנסג'נדרית לקמפיין?. צילום: Getty Images

ריהאנה מסבירה: למה לא הכניסה טרנסג'נדרית לקמפיין?

הפליה או שוויון? ריהאנה מספרת מדוע טרם שילבה דוגמנית טרנסית לקמפיינים של "Fenty Beauty", ליין איפור ומייק אפ בבעלותה, וזה ממש לא מהסיבה שחשבתם

דוגמניות קו האיפור של ריהאנה "Fenty Beauty" הן נשים מכל הצבעים והסוגים. אז למה טרם זכינו לראות אישה טרנסג'נדרית באחד הקמפיינים של הליין? ריהאנה חושפת את הסיבה, ומסבירה כי היא דווקא מגיעה ממקום של תמיכה בקהילה הטרנסג'נדרית ובערכי השוויון.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ריהאנה קיבלה הודעה ממעריץ בטוויטר, שכתב לה כי כדאי שתשלב גם אישה טרנסג'נדרית בקבוצת הדוגמניות של הקמפיין הבא שתערוך לליין. רירי, בניסיון ללמד את העולם מהו שוויון אמיתי, כתבה לו שהיא "לא מתכוונת להשתמש בקהילה הטרנסג'נדרית ככלי שיווק".

"היה לי את העונג לעבוד עם כמה וכמה נשים טרנסיות לאורך השנים, אבל לא אערוך ליהוק מכוון של טרנסג'נדרית! בדיוק כמו שאני לא עורכת ליהוק מכוון של נשים סטרייטיות ולא-טרנסיות בלבד. אני מכבדת את כל הנשים. טרנסג'נדריות או לא, זה ממש לא ענייני," היא כתבה.

ריהאנה מתוך קמפיין ל
ריהאנה מתוך קמפיין ל"Fenty Beauty" © צילום מסך מהיוטיוב

"אני לא חושבת שזה הוגן שנשים טרנסיות משומשות ככלי שיווק 'קל'," היא מוסיפה. "חברות רבות מדי משתמשות בטרנסג'נדריות ככלי שיווק, וכך גם בנשים כהות-עור. תמיד יש מקום אחד שמור לבחורת ה'תראו, אנחנו מגוונים'! זה עצוב!"

 

תגובות