מעוררים השראה: הזוגות הלהטבא"קים האהובים עלינו. צילום מסך מאינסטגרם

מעוררים השראה: הזוגות הלהטבא"קים האהובים עלינו

הזוגות בכתבה הבאה לא מתביישים לחשוף את אהבתם לבני ובנות זוגם - גם אם הם שייכים לבני מינם. קבלו את הזוגות הגאים שאפשר ללמוד מהם המון

למרות שכיום שהחברה שלנו הרבה יותר ליברלית ומקבלת ממה שהייתה פעם - זוגות חד מיניים עדיין נתקלים בקשיים שלא אורבים לזוגות סטרייטים, לצורך העניין. בשביל להחדיר בכם מעט השראה ועל מנת להראות שהכל אפשרי, אספנו עבורכם מספר זוגות מוכרים מהקהילה הגאה, שלא נותנים לחשכה למנוע מהם לצעוד באור.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אסי עזר ואלברט אסקולה

אסי עזר הוא אחד האנשים המוכרים ביותר בתעשיית הבידור הישראלית: הוא הנחה את האורוויזיון ולפני כן את התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", הוא היוצר של הסדרה הפופולרית "להיות איתה" - והרשימה עוד ארוכה. עזר ובן זוגו אלברט מנהלים זוגיות כבר במשך שלוש שנים; והיא זוכה לפרסום דרך חשבונות האינסטגרם האישיים שלהם וכן באתרי התקשורת. כרגע, עזר ואסקולה עובדים על ילד משותף - ולגמרי לא מייחסים חשיבות לדעות הקדומות על זוגות חד מיניים. עזר כשלעצמו פעיל בקהילה הלהטבא"קית ובאוקטובר 2009, מגזין "אאוט" האמריקאי הכתיב אותו כאחד ממאה הלהטבא"קים המשפיעים ביותר בעולם. גאווה!

מתוקים!
מתוקים! © צילום: אלכס פרגמנט

אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי

רובנו מכירים את התכנית המשעשעת בארצות הברית של המנחה אלן דג'נרס: "The Ellen Show". דג'נרס ובת זוגה פורשיה נשואות כבר תשע שנים, החל מאוגוסט 2008. למרות שהופנו לפורשיה מספר טענות ביוני השנה, לפיהן היא ואלן שוקלות להתגרש - שתיהן עומדות איתנות מול הרכילויות ומצהירות שאין בכוונתן לפרק את החבילה. כמו כן, כאשר פורשיה נשאלה בהקשר לשמועות, אמרה: "כששמעתי על השמועה שאני ואלן מתכננות להתגרש, חשבתי לעצמי: 'סוף סוף מקבלים אותנו, כי התחילו להפנות אלינו את כל הזבל שגם שאר זוגות הסלבריטאים מקבלים'".

אלטון ג'ון ודיוויד פרניש

אלטון ג'ון הוא אחד המוזיקאים המוערכים ביותר כיום בעולם. הוא נשוי כבר כמעט חמש שנים לבן זוגו מזה 26 שנה (!!), דיוויד פרניש. השניים היו בין הזוגות הראשונים שנישאו בטקס אזרחי, ממש ביום שבו ממשלת בריטניה אישרה זאת. בשנת 2014 נישאו בטקס רשמי, לאחר שנישואים חד מיניים אושרו בבריטניה. לשניים נולד בן מאם פונדקאית וכיום ג'ון פעיל חברתית בנושאים הקשורים לקהילת הלהטבא"ק ולזכויותיהם בפרט.

אמיר ז"ל וינאי פרישר גוטמן

מותו של האמן אמיר פרישר גוטמן בשנת 2017, היה אירוע טראומטי מאוד עבור מדינת ישראל. הארץ נתקפה שוק כאשר הוכרז מותו של האמן, בעקבות טביעה בים בעת שניסה להציל את אחייניתו. אמיר פרישר גוטמן יצא מהארון במאי 2007 ונישא לינאי בשנת 2009, מה שהיה טקס הנישואין הגאה הפומבי הראשון בארץ ישראל של ידוען מתחום השירה והמשחק. לאחר מכן, בשנת 2013, נולד לזוג ילד בהליך פונדקאות.

© אינסטגרם

הראל סקעת ועידן רול

נקנח בזוג אהוב נוסף מהקהילה הישראלית: הזמר הראל סקעת ובן זוגו. לשניים בן ושמו ארי, שנולד באוגוסט 2018 בעקבות הליך פונדקאות בארה"ב - מה שגרר אחריו התלהבות רבה, במיוחד כאשר הזוג נחת עם התינוק בישראל. סקעת יצא מהארון בסרט "הראל סקעת שובר שתיקה" בשנת 2010, בו אמר: "כשיהיה לי בן זוג, לא אסתיר אותו בבית". מהאמירה הזו אנו יכולים להבין שסקעת לא מתבייש במי שהוא וגאה בבן זוגו. בכך שפרסם אמירה זו ברבים, עודד בנוסף אנשים נוספים רבים לנהוג כמוהו ולהיות חופשיים בתור עצמם. 

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות