ניקי טוטוריאלס: "נולדתי בגוף הלא נכון, אני טרנסג'נדרית". צילום מסך מיוטיוב NikkieTutorials

ניקי טוטוריאלס: "נולדתי בגוף הלא נכון, אני טרנסג'נדרית"

אחת הביוטי גורו המצליחות בעולם - ניקי טוטוריאלס העלתה אמש (ב') סרטון לערוץ היוטיוב שלה ובו היא חושפת כי עברה שינוי מין. כל הפרטים

אחרי היוטיוברית המצליחה ג'יג'י גורג'ס, הרשת הופכת למקום צבעוני וליברלי אף יותר. ניקי דה ג'גר או בשם שכנראה תזהו אותה - ניקי טוטוריאלס, מתחזקת כיום ערוץ ביוטי מצליח שבזכותו נחשבת לאחת ממשפיענות הרשת הגדולות בעולם. אמש (ב'), לאחר 11 שנה ביוטיוב, היא חושפת בסרטון מיוחד כי נולדה כבן ובגיל צעיר (14) החלה תהליך של שינוי מין.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

במהלך הסרטון שפירסמה טוטוריאליס, חשפה היוטיוברית כי לא תכננה לפרסם סרטון על הנושא. על פי דבריה, אנשים איימו עלייה שילכו לתקשורת ויספרו את הסוד הגדול שלה, ולכן באופן בלתי מתוכנן צילמה והעלתה את הסרטון המדובר.

במהלך הסרטון טוטוריאליס מספרת: "אני רוצה להתחיל את השנה החדשה עם האמת, אני רוצה להתחיל את השנה החדשה בלשתף אתכם בחלק מהחיים שלי שעשה אותי מי שאני היום, חלק ממני שעושה אותי מי שאני. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה עכשיו לכולכם, לכל העולם לראות אבל באמת שזה מרגיש כל כך טוב להיות סוף סוף חופשייה, כשהייתי קטנה, נולדתי בגוף הלא נכון. מה שאומר - אני אני טרנסג'נדרית".

טוטוריאליס ממשיכה ומספרת על הילדות שלה ואיך היא הרגישה: "אני חושבת שהחלק הכי קשה היה להתבגר ולהכיר אנשים חדשים ולהתחיל להיות קרובה אליהם ואז לספר להם על הצד הזה שלך בחיים שאתה אפילו לא רוצה לדבר על החלק הזה של החיים שלך, אתה שונא אותו, אתה לא רוצה שידעו שהיית ככה. אבל שוב, אתה חייב כי זה חלק ממך וזה קשה".

 

היוטיוברית חושפת בסרטון כי התחילה בתהליך שינוי המין בגיל 14 וסיימה אותו בגיל 19. היא קיבלה מעצורי גדילה כי בנערותה הייתה גבוהה מאוד, ואף הייתה אמורה להיות גבוהה יותר. לאחר מכן היא ממשיכה ומספרת שבערוץ שלה ביוטיוב היא הרגישה שרואים אותה כניקי - כאישה, לא ידעו שהיא עברה שינוי מין וצפו בה בגלל האומנות שלה- "הסיבה למה החלק של השינוי מין לא הגיע לערוץ שלי זה כי הערוץ שלי על איפור, רציתי שהאומנות שלי תדבר בשמי. שום דבר לא ישתנה בערוץ שלי כי בסופו של דבר הוא על איפור. תמיד רציתי לספר לכם את הצד הזה שלי רק רציתי לעשות את זה בתנאים שלי, אך אנחנו חיים בעולם שאנשים אחרים שונאים אנשים שהם אמיתיים לעצמם. אנשים איימו עליי שרצו לחשוף את הסיפור שלי לתקשורת. בהתחלה פחדתי, כי יש אנשים בעולם שלא יכולים לתת כבוד בסיסי זהות אמיתית של מישהו, זה אכזרי".

תגובות