טיילור סוויפט: "יש לי עבר של הפרעות אכילה". Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

טיילור סוויפט: "יש לי עבר של הפרעות אכילה"

בסרט דוקומנטרי חדש שעתיד לעלות בקרוב, חושפת לראשונה הזמרת טיילור סוויפט, כי בעברה סבלה מהפרעות אכילה ונהגה להרעיב את עצמה. כל הפרטים

בסרט תיעודי חדש- "מיס אמריקה" שעתיד לצאת בנטפליקס ב31 לינואר, חושפת הזמרת טיילור סוויפט כי סבלה מהפרעות אכילה. היא מספרת כיצד נהגה להרעיב את עצמה, מה היא חושבת על אנשים שמבקרים צורות גוף, ואיך מקרה אחד בגיל 18, שינה לה את התפיסה לגבי הנראות החיצונית שלה. כל הפרטים בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

על פי מגזין Variety, טיילור מדברת בסרט התיעודי החדש בפעם הראשונה על סוגיות דימוי הגוף שלה, וכיצד זה השפיע על האכילה שלה מוקדם יותר בקריירה שלה. היא מספרת בראיון לאותו מגזין כי יש לה מערכת יחסים לא בריאה עם אוכל- "אני זוכרת איך הכל התחיל. הייתי בת 18 וזו הייתה הפעם הראשונה שהייתי על שער מגזין. הכותרת הייתה- 'בהריון בגיל 18?', זה קרה בגלל שלבשתי משהו שגרם לבטן התחתונה להראות לא שטוחה. זה היה כמו עונש" סיפרה טיילור.

 

בסרט, מספרת טיילור כי הביקורות האינסופיות בתקשורת על צורות גוף כאלה ואחרות, תורמות למחשבות כאלה ולדימוי עצמי נמוך- "אם אתה רזה מספיק, אז אין לך את הגוף הזה שכולם רוצים," היא אומרת בסרט. "אבל אם יש לך מספיק משקל כדי לקבל את הגוף המתאים, אז הבטן שלך לא מספיק שטוחה. הכל פשוט בלתי אפשרי".

טיילור ממשיכה ומספרת על ההשפעות השליליות שהפרעות האכילה גרמו לה- "חשבתי שאני אמורה להרגיש שאני מתעלפת בסוף כל הופעה, או באמצע שלה. אבל עכשיו אני מבינה שזה לא אמור להיות ככה. אם אתה אוכל כמו שצריך אז יש לך אנרגיה, אתה חזק, ואתה יכול להופיע ולעשות הכל".
"חשבתי שאני אמורה להרגיש שאני מתעלפת בסוף כל הופעה" © gettyimges.ILRich Fury
כעת מספרת טיילור, כי היא מנסה לבחור לאילו קולות היא מאפשרת להדהד בראשה- "זה מגוחך לומר 'לא אכפת לי מה מישהו חושב עלי', כי זה לא אפשרי. אבל אתה יכול להחליט אילו דעות חשובות יותר ועל אילו דעות אתה נותן יותר את הדעת. אני חושבת שזה חשוב למצוא איזו שהיא בגרות ואיזון בחיים שלך".
למרות המון דברים קשים שקורים כעת בחייה, טיילור מספרת שהיא שמחה עכשיו- "אני בוחרת עכשיו את מה שאכפת לי ממנו באמת ואני חושבת שזה עושה את ההבדל העצום."
 
תגובות