אהבה עצמית: השירים שישפרו את הדימוי העצמי שלכם. צילום: shutterstock

אהבה עצמית: השירים שישפרו את הדימוי העצמי שלכם

אין ספק שלאהוב ולהיות שלמים עם עצמנו זה דבר חשוב - אך לא תמיד קל לעשות זאת. נתקלתם בבעיה דומה? אין מה לדאוג כי הכנו במיוחד בשבילכם את הפלייליסט המושלם שלגמרי יעודד אתכם, יפחית את חוסר הביטחון ו״ירים״ לכם את מצב הרוח. האזנה נעימה!

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

״את יפה״ / עידן יניב

השיר הידוע ״את יפה״ של הזמר המוכשר עידן יניב, אמנם יצא לפני 8 שנים אבל עדין תמיד גורם להרגשה טובה וחמימה בלב. השיר מדבר על כמה שהפשוט והטבעי עדיף על כל האיפור, הבגדים היקרים ו״המסכות״. זהו שיר מרגש שבא בעצם ללמד אותנו לאהוב ולקבל את עצמנו בדיוק כמו שאנחנו והאמת? ככה אנחנו באמת הכי יפים.

 

״Just the way you are״ / ברונו מארס 

את השיר הבא של הזמר הבינלאומי ברונו מארס - אתם וודאי מכירים. השיר המרגש זכה ללמעלה מביליון צפיות ולא משנה כמה פעמים נשמע אותו, תמיד יעלה לנו חיוך גדול על הפנים. ממילות השיר ניתן לראות מעין תיאור של ״הבחורה המושלמת״, אך המשמעות האמיתית שלו היא להראות לכל אותן הבחורות שמרגישות לפעמים חוסר ביטחון לגבי המראה שלהן, שהן יפות בדיוק כמו שהן. הן לא צריכות לשנות דבר כי זה מה שמייחד אותן והאמת שאנחנו לגמרי מסכימים עם כך.

 

״שיר הפתיחה של הסדרה גאליס״ / אביהו שבת 

אי שם בשנת 2012, שודרה לראשונה הסדרה ״גאליס״ המצליחה שלגמרי כבשה את המדינה. במשך 7 עונות התנגן שיר הפתיחה של הסדרה, אשר גרם לנו תמיד להרגשה טובה ונעימה. אם תקחו רגע ותקשיבו למילות השיר, תגלו כי באמת לכל אחד מאיתנו יש את המקום הזה בו הוא מרגיש הכי בטוח להתנהג ולהיות עצמו. אם עדין לא מצאתם אחד כזה, אנחנו ממליצים מאוד לחפש כי ברגע שתמצאו - אתם תרגישו הכי מיוחדים ובטוחים שיש.

 

״Beautiful” \ כריסטינה אגילרה 

השיר הבא אמנם יצא לפני יותר מ - 10 שנים אך עדין תמיד מעודד ומעלה את הביטחון של כל מי שמאזין לו. השיר צבר למעלה מ -120 מיליון צפיות וההצלחה הרבה שלו נובעת מהעובדה שהוא יוצר תחושת הזדהות אשר נוגעת ללב. המילים היפות והנכונות גורמות לעלייה בדימוי העצמי, לאהבה וקבלה של עצמנו כמו שאנחנו ומעבר לכך זה גם גורם לנו להבין שלא צריך להתייחס למה שאנשים אומרים ולתת למילים הרעות שלהם ״להוריד״ אותנו ולפגוע בנו.

 

״לך עם האמת שלך״ \ עדן מאירי

את השיר המצליח ״לך עם האמת שלך״ של הזמר הצעיר והמוכשר עדן מאירי - אין אחד שלא מכיר. השיר הזה מתאים בדיוק לימים האלה בהם פתאום תחושת פחד ״תוקפת״ אותנו וגורמת לנו לא לעשות את הדברים שבאמת אנחנו אוהבים ורוצים, מחשש שלא יקבלו אותנו. סיטואציות כאלה יכולות לפגוש אותנו במקרים רבים בין אם זה קשור ללימודים, אהבה או מציאת עבודה ולכן אם פתאום אתם מרגישים חוסר ביטחון לגבי דבר כזה או אחר - זה לגמרי השיר שאתם צריכים לשמוע.

 

Pretty hurts” / ביונסה 

השיר “Pretty hurts” של הזמרת הבינלאומית ביונסה  צבר למעלה מ -260 מיליון צפיות וגרם לרבים להתחבר אליו, למילותיו הנוגעות ללב ולקליפ המושקע והמיוחד שלו. השיר הזה מעביר ביקורת על כל מה שהחברה מאלצת אותנו להיות, על כל הזיופים והשינויים שאנשים עושים על מנת להתאים לתכתיבי החברה. יש פה מסר ברור וחד והוא לא לשנות את מי שאנחנו - אלא לקבל ולאהוב את עצמנו בדיוק כמו שאנחנו.

 
תגובות