גאווה: המוצרים הכי מיוחדים שיצאו כקולקציית תמיכה למען הקהילה הגאה. Getty Images

גאווה: המוצרים הכי מיוחדים שיצאו כקולקציית תמיכה למען הקהילה הגאה

היום (ב׳) חל ברחבי העולם, היום הבינלאומי למאבק בהומופוביה וטרנספוביה. לכן, לכבוד המאורע וכהבעת תמיכה בו, החלטנו לערוך מצעד של המוצרים הכי מיוחדים שיצאו כקולקציית תמיכה למען הקהילה הגאה

מדי שנה ב-17 במאי, מתקיים היום הבינלאומי למאבק בהומופוביה וטרנספוביה שמטרתו העיקרית היא העלאת המודעות לתופעת האלימות, האפליה והדיכוי של קהילות הלהט"ב ברחבי העולם. לכן, לאור המאורע החשוב וכאות הזדהות, החלטנו לערוך מצעד מיוחד של מוצרים שונים שיצאו כקולקציית תמיכה למען הקהילה הגאה, אצל החברות הגדולות והמצליחות. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 Skittles 

חברת ״ריגלי״ אשר אחראית על ייצור ושיווק הממתק ״סקיטלס״, החליטה להוציא מארז סוכריות מיוחד שאריזתו, בשונה מהאריזות הצבעוניות הרגילות - אפורה לגמרי. על גבי האריזה המוכרת, מופיעה קשת צבעונית שמזכירה את צבעי דגל הגאווה ולכן, בתוספת לאריזה האפורה, צורף הכיתוב: ״רק קשת אחת חשובה במהלך הגאווה״. בנוסף, מעבר ליוזמה המדהימה, סקיטלס גם הוציאה החודש פרסום מיוחד בו סיפרה כי על כל מארז שנקנה - יתרם דולר אחד עבור עמותת “GLAAD”, אשר נוסדה כמחאה נגד סיקור מכפיש של אנשי להט״ב. אז מה אומרים? בעינינו, מדובר במעשה מקסים.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKITTLES (@skittles)

 MAC

חברה נוספת שנרתמה למאבק היא חברת האיפור הידועה ״מאק״. החברה המצליחה יצרה קולקציית אודמים מיוחדת במינה, אליה הוסיפה את הסלוגן המרגש: ״אהבה זו אהבה״. ללא ספק, מדובר ביוזמה מדהימה!

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by J- (@jeffersondoesmakeup)

Funko Pop 

אם יצא לכם להסתובב לאחרונה בחנויות צעצועים או ספרים, וודאי נתקלתם בלהיט הבא - בובות פופות של מגוון דמויות מיוחדות ומפורסמות. החברה העומדת מאחורי הלהיט המצליח, היא חברת פאנקו פופ, אשר תמיד מוציאה קולקציות שונות ומגוונות. הפעם - היא בחרה להתמקד בכל נושא הקהילה הגאה ולכן, יצרה בובות פופ מיוחדות של כמה מדמויות דיסני הידועות ואתם וודאי כבר יכולים לנחש, באילו צבעים הן צבועות...

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Funko (@originalfunko)

Fossil

חברת השעונים ״פוסיל״, החליטה גם היא לתמוך בקהילה והוציאה קולקציית שעונים מיוחדת, בה מסגרת השעון, צבועה בצבעי דגל הגאווה. לדעתנו, מדובר בשדרוג חשוב ומיוחד, שלגמרי עושה חשק לענוד שעון כזה על היד! 

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @fossil

Converse

חברת האופנה ״קונברס״, שוודאי מוכרת לכם בזכות נעלי ״האולסטאר״ המפורסמות שלה, הוציאה קולקצית ביגוד מיוחדת למען הקהילה הגאה. ב"קולקציית הגאווה", תוכלו למצוא: חולצות, מכנסיים, גרביים ונעליים במגוון דגמים אופנתיים וכמובן שגם הם, בשילוב צבעי הגאווה הצבעוניים. 

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Converse (@converse)

BE KIND

גם חברת חטיפי הבריאות ״בי קיינד״ השיקה קולקציית חטיפים מיוחדת לכבוד חודש הגאווה. כחלק מהאריזה המיוחדת, תוכלו למצוא בכל חטיף בריאות מהליין הייחודי, עיצוב ססגוני שלגמרי מזכיר את דגל הגאווה הצבעוני. מדהים! 

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KIND Snacks (@kindsnacks)

תגובות