מדריך: מה אסור ומה מותר לעשות אחרי פרידה? . צילום: טמבלר

מדריך: מה אסור ומה מותר לעשות אחרי פרידה?

נפרדתם ואתם רוצים לשלוח הודעה? המצב מביך ועוד לא הבנתם אם אתם ידידים או אויבים? בשביל זה אנחנו פה. קבלו את המדריך שינחה אתכם מה מותר ומה אסור לעשות לאחר הפרידה הכואבת

תמונות עם אחרים, פשוט לא: נפרדתם, אתם עדיין פגועים ורוצים לגרום לצד השני לקנא? לעלות תמונות עם אנשים וידידים זאת ממש לא הדרך! גם הבן זוג, גם החברים שלהם וגם החברים שלך יבינו למה אתם מעלה את התמונות וזה ייצא קצת פתטי. את לא רוצה לצאת פתטית, נכון?

עוד במדור היחסים בפרוגי

חייכו והמשיכו הלאה: זה נגמר, לא נורא. כנראה זה מה שהיה צריך לקרות. אם נפרדתם בצורה יפה, אין שום סיבה שתהפכו פתאום לאויבים ותתעלמו זה מזו. כשאתם רואה אותה/אותו במסדרון אל תחלפו על פניהם סתם ככה, תחייכי ותגידו שלום, אחרת זה ייראה כאילו אכפת לכם יותר מדי, וזה לא כדאי.

לא חובה להשאר ידידים: כן, את לא אמורה להתעלם ממנו, אבל גם לא להכריח את עצמך להיות ידידה שלו. רק נפרדתם ומחברים להפוך ישר לידידים יהיה מביך. מאוד. אפשר להיות ידידים, אבל לא יום אחרי הפרידה, וגם לא שבוע. רגשות לא נעלמים כל כך מהר, אם הם בכלל יעלמו - אז אל תלכי אליו ותתנהגי כאילו כלום, תני לשניכם זמן לנוח קצת אחד מהשני ולחשוב על הכל.

© טמבלר

ריבאונד? עדיף שלא: אל תצא לחפש ידיים אחרות לרוץ אליהן, או במילים אחרות- אל תחפש ריבאונד. נכון, זה יכול לגרום לך להרגיש טיפה טוב יותר, אך רק לטווח הקצר. מיד אחרי ההרגשה הטובה, זה יתחלף בחרטה. אתם לא צריכים להתנחם אצל מישהו/מישהי אחר/ת, בשביל זה יש לכן חברים ומשפחה לבלות איתם.

אל תשמרו בבטן: להסגר בפני החברים והמשפחה שלכם, זה לא הפיתרון. הם כאן בשביל לעזור לכם, לייעץ ולתמוך בכם. תנצלו את זה שיש לך סביבה אוהבת ותומכת שמוכנה להיות שם בשבילכם ואל תוציאו את התסכול מהפרידה עליהם.

© טמבלר

אל תהיו דרמטיים: גם אם אתם מאוד רוצה, עדיף שלא תזרקו את הדברים שהביאו לכם במהלך מערכת היחסים. הרבה נוטים להיות דרמטיים אחרי הפרידה, קורעים את כל המכתבים והתמונות, זורקות את הז׳קטים שלו ומוחקים את כל השיחות בווטסאפ. אל תהיו כאלה! תחשבו כמה נחמד יהיה למצוא פתאום תמונה שלכם ביחד עוד כמה חודשים כשזה יהפוך מכעס לזיכרון מתוק. הרי הבן אדם לא הופך להיות אויב שלכם, בסך הכל נפרדתם והוא היה חלק מתקופה בחיים שלכם.

תגובות