בנות מתאפרות רק כדי למשוך בנים? מחקר חדש אומר שכן. shutterstock

בנות מתאפרות רק כדי למשוך בנים? מחקר חדש אומר שכן

בין איפור כדי למשוך את המין השני ועד למערכות יחסים בגלל כסף - מחקר חדש ושיקרי מחזק את הסטראוטיפים הקיימים על נשים

האם כשבנות מוציאות כסף על איפור זה עושה אותן נואשות מידי למערכת יחסים? כן, לפחות על פי מחקר שנוי במחלוקת שבו חוקרים טוענים כי בנות משתמשות באיפור ובאביזרי יופי רק כדי למשוך בחורים. בנוסף, המחקר מצא כי יש קשר בין זה לבין המצב הכלכלי הנמוך. כלומר, לבנות יש מניע לקנות מוצרי יופי בגלל הצורך שלהן לביטחון כלכלי (שאותו הן יכולות לקבל רק מהמין הגברי).

© שיר ששון

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

אבל חלק מאיתנו לא קונה את זה כי הממצאים מבוססים על קבוצה דלה של בנות מתיכון בארה"ב. זה נראה כאילו החוקרים האלו חיפשו דרך לאשר את ההשערה הסטריאוטיפית הזו שבנות מתאפרות כדי להרגיש טוב יותר עם עצמן ליד בנים. ג'ולי נלסון, יו"ר המחלקה לכלכלה באוניברסיטת מסצ'וסטס, הסבירה ל-ABC News "בכלל לא ברור אם נשים מבוגרות, נשים לסביות, או נשים עם חינוך או תרבות אחרים יסכימו עם הממצאים".

© shutterstock

אז המחקר הוא לא רק לא מדויק, אלא גורם לבנות להיראות רע. שלא לדבר על כך שנערות שמחפשות חבר הן ללא ספק אלו ש'השפיעו' על התוצאות. מה בנים יחשבו על זה? זה פשוט מטפח בהם את האמונה כי נשים שתמאפרות משום שזה טוב להן, עושות את זה כדי למצוא חבר עם חשבון בנק גדול. זה גם שקר שהופך את הצעירים לחשוב כי הדרך היחידה למשוך גברים היא לשים איפור ולבזבז על מוצרי יופי.

מקורות: yourtangoabcnews, ncbi

תגובות