אוכל, אנשים ומקוריות: למה רווקים אוהבים את פורים?. pinterest

אוכל, אנשים ומקוריות: למה רווקים אוהבים את פורים?

תחפושות זוגיות זה נחמד, באמת, אבל ברור לנו שמי שמנהל את פורים אלו אנחנו - הרווקים. יש לנו אחלה של מקוריות כי אנחנו מנסים להיות הכי מיוחדים, ואנחנו לא מקנאים בכם שאתם מפגינים אהבה עם מיליון אביזרים ואיפור מרוח. קבלו את כל הסיבות למה פורים הוא החג שלנו

1. כי אנחנו אוהבים להיות הכי מקוריים

כשיש בבני זוג אפשר להתחפש איתם כמעט לכל דבר שבא בשניים (ראו כיפה אדומה והזאב, ברבי וקן, סופרומן ווונדרוומן וכ'ו). זה הגיוני מאוד שזוגות יאהבו להתחפש ביחד כי זה דורש, אבל מפני שזה פתטי מבחינתנו, אנחנו תמיד נמצא רעיון מקורי לתחפושת, אולי כי אנחנו "מנסים להעביר מסר" שאפשר להנות ללא תלות של אדם אחר, אולי סתם כי אין לנו למה להשקיע ואולי כי בא לנו להישאר ילדים.

2. כי אנחנו מקבלים המון אוכל

חושבים שרק זוגות יכולים להביא משהו מתוק אחד לשני ולעשות טוב על הלב? טוב אז אתם ממש טועים ובגדול. זו מצווה לחלק משלוח מנות ולשמח אחרים (אהמ, אותנו), אנחנו מבטיחים להחזיר לכם משלוח מנות מלא בחזרה. מה יותר טוב מאוכל מנחם?

© pinterest

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

3. כי הרווקות לא גורמת לעצב ביום של שמחה

בואו נגיד שאנחנו לא מקנאים בזוגות שמתנשקים מולנו עם איפור מרוח ומחושים בפורים. אז כן אתם יכולים להיות רגועים מזה, אין לנו עם מי להתנשק וזה הזמן שלנו להתפרע בתחפושת הכי מושקעת והכי לא נוחה בעליל. כבר הזכרנו שאנחנו מתים על נשפים ומסיבות תחפושות? 

4. כי זה כיף להתחפש עם כמה חברים 

אנחנו לא יודעים למה ועם מי נתחפש מראש (אין לנו בן זוג לשדל, כמובן), אז בערך חודש לפני פורים אנחנו מתכננים עם מי להתחפש במידה ובא לנו להציק לכמה חברים. אנחנו נחפור להם, נצא לימי שופינג לקראת החג ונדבר על זה בלי סוף, מה שישתלם לנו אחרי שנזכה בתחרות תחפושות. 

© pinterest

5. כי זה חג שגורם להידלקות

לא נגזים ונגיד התאהבות, בכל זאת, אנחנו פוגשים אנשים עם מסכות על הפנים, אבל כן הידלקות פורים זה אחלה. פורים זה בדיוק הזמן לראות מה אנשים אוהבים באמצעות התחפושת שלהם, וזה בדיוק הזמן שלנו לצאת ולחפש אנשים שאוהבים את אותם הדברים כמונו

© pinterest
תגובות