נפרדנו כך: איך לא להשתגע לבד?. צילום: shutterstock

נפרדנו כך: איך לא להשתגע לבד?

טיילור סוויפט רק נפרדה מקלווין האריס ואחרי זה גם מטום הידלסטון וכבר מסתובבות להן שמועות שיש לה צמוד חדש. בעקבות הפרידה והשמועות החדשות, כנראה שהיא פשוט לא יכולה להיות לבד. הנה כל הטיפים איך אפשר לא לנהוג כמוה, ליהנות גם כשאתן לבד ואיך לבוא מוכנות יותר לקשר הבא

רק לאחרונה פרסמנו לכם שטיילור סוויפט והחבר טום הידלסטון כבר ממש לא ביחד, וכבר ממש דקה אחרי מסתובבות להן שמועות חדשות ברשת שהיא מסתובבת עם בחור חדש.

סוויפט ידועה כאחת שמתנחמת מבחור אחד באמצעות בחור אחר, הרי ממש לאחרונה לפני הידלסטון היא וקלווין האריס רק נפרדו, לכן זה גרם לנו לתהות - האם אנחנו תמיד צריכות זוגיות או שמא אפשר גם לבד? ברור שאפשר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

אנחנו לא יודעים למה סוויפט (ורבות אחרות) עושות זאת, אבל אולי אפשר גם אחרת? נדמה כי המעבר הזה מבחור לבחור או מבחורה לבחורה הוא מה שמעניק היום ביטחון ותחושה שאוהבים אותנו, וכתוצאה מכך אנחנו קופצים פעם אחר פעם מקשר לקשר שלא בהכרח טוב, או שגם לא בהכרח יחזיק, וחבל. להבא, הנה כל הטיפים מה ניתן לעשות לפני שמנתרים לקשר הבא, או בשונה מכך מה ניתן לעשות גם לבד.

תחליטו מה אתם רוצים מבני הזוג שלכם

חשבו מה היה לכם מרגש בקשר, מה אהבתם שנעשה, ואל תחששו גם לחשוב ולבסוף גם לומר מה לא אהבתם ועם מה לא הסתדרתם. מה אהבתם ומה לא אהבתם בקשר ובבן/בת הזוג שלכם. אנחנו יודעם שזה מעט מוזר, אבל אפשר אפילו לעשות רשימה - שתדעו להתמקד בדברים שחשובים לכם. 

צילום: © shutterstock

לקראת הקשר הבא עבדו על עצמכם

לאחר הפרידה, נצלו את הזמן למחשבות. נסו להסתכל על הקשר מנקודת המבט של הצד השני וחשבו מה יכולתם לעשות טוב יותר, מה היה טוב וצריך לשמר?. אולי תגיעו לתובנות על עצמכם ותקבלו החלטות על כיצד תתנהלו בקשר הבא. חשבו טוב לאחור כיצד התנהגתם בכל הקשרים הקודמים, ואולי מה הפך את האחרון לשונה מהאחרים שהיו לפניו. ככה תגיעו מוכנים יותר נפשית למערכת היחסים הבאה ותדעו טוב יותר מה את רוצה מעצמך בתוך הקשר הזה.

תתנו לעצמכם זמן להכיר אחד את השניה

אחד הדברים שישר מתפספסים כאשר אנחנו במרדף אחר הזוגיות הוא זמן האיכות שלנו עם הצד השני. אנחנו ממליצים שתכירו את הבן אדם לעומק לפני שמתחילים לצאת איתו או לפחות לפני שתחליטו שאתם רשמית במערכת יחסים. אנחנו יודעים שמאד קל להיסחף ולחשוב שכל אחד עכשיו שהוא ממש חמוד ומתוק והוא אהבת חיינו, אבל אהבה ממבט ראשון כזו לא תמיד צולחת. הכירו את מי שמולכם, גלו את האופי שלו ותבררו שאתם מחפשים את אותו הדבר. 

צילום: © shutterstock

והנה גם שינויים שיכולים לבוא מהיבטים שונים:

עשו משהו למען עצמכם שיגרום לכם להרגיש טוב

לפעמים אחרי סיום קשר, הביטחון העצמי יורד מעט ואיתו גם מצב הרוח וכדי להרים אותו חזרה למעלה או סתם כדי לגרום לכם להרגיש טוב ולהתעודד אנחנו ממליצים שתעשו משהו בשביל עצמכם שיגרום לכם לשיפור מצב הרוח. זה יכול להיות שינוי חיצוני קטן וזה אפילו יכול להיות זמן טיפוח ואיכות שלכם עם עצמכם - אמבטיה טובה, תקראו ספר שמזמן רציתם לקרוא ולא היה לכם זמן, תשוחחו עם חברים, שינוי התספורת, איפור מושקע, רכישת בגד חדש או כל דבר אחר שיגרום לכם להרגיש טוב - עשו אותו. זה יגרום לכם לחוש חיוביים יותר, יעזור להעלאת הביטחון העצמי ולתחושה טובה. זה אף פעם לא מזיק כשאנחנו משקיעים בעצמנו. 

זמן לתחביבים

התמקדתם תקופה מסויימת בקשר ובבן הזוג שלכם, במקום לדלג ישר לקשר הבא, זה זמן טוב להקדיש את הזמן הפנוי לעצמכם ולדברים שאתם אוהבים לעשות, ומי יודע? אולי תמצאו תחביב חדש, תכירו אנשים חדשים ומעניינים, תגלו עולמות חדשים ועוד. תמיד כיף ונחמד להרחיב את האופקים ולהעשיר את העולם שלנו.

© צילום: shutterstock

חשוב לזכור שבן זוג הוא לא הדבר היחידי שיכול לגרום לכם לחוש ביטחון וגאווה. אנחנו יכולים לגמרי להביא את התחושות האלו מעצמנו, בעקבות הצלחות, הישגים, תחביבים וחברויות שלאו דווקא חייבות להפוך לאהבה. הכל תלוי בגישה, ובאיך מסתכלים על הדברים. אל תרדפו אחרי  הקשר הבא שלכם. הוא יבוא כשהוא יבוא, ועד שהוא יבוא - הישארו בטוחים בעצמכם ותזכרו שאתם לגמרי יכולים גם לבד.

 

תגובות