הדייט שלא הלך טוב: הדייטים הכי נוראים של הכוכבות. צילום מסך מיוטיוב

הדייט שלא הלך טוב: הדייטים הכי נוראים של הכוכבות

כל אחד מדמיין את הדייט הראשון והרשמי שלו כאירוע מכונן וחשוב בחייו. אנחנו מבלים שעות מול המראה כדי להתכונן אליו, בוחרים ימים קודם מה ללבוש, ואז מגיע הערב המיוחל שלא ממש מתנהל כמו שחשבתם. קבלו את מיטב הכוכבות שסיפרו על הדייט הכי נוראי שלהן. אנחנו בטוחים שלכם ילך יותר טוב

משהו בשיניים או ארוחה לא טעימה הם קלילים לעומת סיפורי האימה מהדייטים 'המוצלחים' של הסלבס. אם חשבתם שלכם הלך רע בדייט שלכם, חכו ותראו איך הלך למפורסמים האהובים עליכם. רמז: לא מוצלח במיוחד.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סלינה גומז

לזמרת היפה לא סתם יש שיר שנקרא "trust nobody" (כלומר, אל תבטח באף אחד) כיוון שבהחלט יש בחור כזה בחייה, לפחות היה כיוון שהם לא יצאו שוב. הכוכבת מספרת כי בזמנו יצאה לדייט עם בחור מסוים, שאותו היא מתארת כ"דייט מאד מביך", עם בחור שהיה עד כדי כך ביישן שלא היה מסוגל אפילו לדבר עמה: "הבחור היה מאד ביישן, ובעודי יושבת איתו ומנסה לפחות לפתח שיחה, לשאול שאלות, למלא את האווירה המביכה שנוצרה בינינו, הוא פשוט שתק".

אם באלך במקום לחזור לג'סטין - לכי על זה
אם בא לך במקום לחזור לג'סטין - לכי על זה © צילום מסך מאינסטגרם

בריטני ספירס

מלכת הפופ הידועה שגם הופיעה ממש לאחרונה בארץ, חשפה מידע על הדייט הראשון שלה, שלא היה מדהים במיוחד: "הלכנו לקולנוע, אבל יכולתי מיד לחזות שהדייט לא ממש יצא כמתוכנן ולא ילך. עבורי זה היה די מביך. אני מאד חיבבתי את אותו בחור איתו יצאתי, אבל כנראה שהוא, בזמן הדייט, לא כל כך היה בעניין שלי. אז לאחר הסרט בו לא דיברנו מילה, גם לא לפני ולא אחרי, פשוט חזרתי הביתה וזה היה הדייט הראשון שלי".

© צילום: gettyimages

ניקי ריד

כוכבת "דמדומים", שנשואה היום באושר ועושר לכוכב יומני הערפד איאן סומרהולדר, סיפרה על הדייט הראשון שלה גם כן, שהתרחש בכיתה ב' (!): "בשנה השניה ליסודי, כיתה ב', יצאתי ל'דייט' עם ילד כלשהו. כנראה שאני חשבתי שזה היה דייט, הוא לא, מספרת הכוכבת. "באמצע הדייט נתתי לו פתק שהכנתי בו ביקשתי ממנו להקיף בעיגול אם הוא רוצה להיות החבר שלי, ידיד טוב או כלום. הוא הקיף 'כלום', ואני זוכרת שהייתי ממש עצובה מזה. זה היה הדייט הכי איום שחוויתי בכל חיי!". אכן, פדיחה.

מזל שלא קרה איתו כלום, אחרת לא הייתה מוצאת את איאן
מזל שלא קרה איתו כלום, אחרת לא הייתה מוצאת את איאן © צילום מסך מאינסטגרם

קים קרדשיאן

כוכבת הטראש המוכרת מבית משפחת קרדאשיאן סיפרה על הדייט הראשון שלה, שלא זכור לה כחוויה טובה במיוחד, תיארה אותו במשפט אחד ויחיד ממנו אפשר להבין את כל הסיפור: "אספתי אותו מהמכון לניקוי רכב והלכנו לאכול במסעדת מזון מהיר. אפשר להבין מזה כבר כמה רומנטי ומוצלח היה הדייט הראשון שלי".

© צילום: gettyimages

לוסי הייל

כוכבת "שקרניות קטנות" שרק הסתיימה, חושפת פרטים על הדייט הכי גרוע שלה: "בעבר יצאתי לדייט עם בחור מסוים," מספרת הכוכבת, "שלא היה ער לעובדה שבזמן הדייט יכולתי לראות כל הזמן את הטלפון הנייד שלו. כאשר התחלתי להסתכל על הנייד שלו ברגע אחד, ממש בתחילת הדייט, לא האמנתי שמה שאני רואה לנגד עיניי זה שהוא שולח הודעות רומנטיות לבחורה אחרת באמצע הדייט איתי!". מיותר לציין שהשניים לא יצאו לפגישה נוספת.

 

תגובות