תתעודדו: כיצד תרגישי טוב עם עצמך? כל הטיפים. צילום: shutterstock

תתעודדו: כיצד תרגישי טוב עם עצמך? כל הטיפים

לכולנו יש ימים בהם אנחנו לא ממש אוהבים את עצמנו, חווים יום רע וכו'. אנו בטוחים שאף אחד לא אוהב להרגיש כך, גם לא את, לכן הנה כל הטיפים לאיך לאהוב את עצמך ולהפוך את החיים למהנים יותר

כולנו מכירות את זה, את מתעוררת בבוקר, ואת פשוט לא מרוצה מעצמך. לא מרוצה מהשיער, מהמראה, מסתם תכונות באופי או כל דבר קטן שנראה לך פתאום כל כך משמעותי. אבל היי, תתעודדי, בכתבה הבאה תראי כיצד ניתן להרגיש טוב עם עצמך.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תלמדי לסלוח לעצמך

כאב, טינה, אשמה, כעס ופחד... כל הרגשות האלה מתערבלים בתוכנו כשאנחנו חושבים על הטעויות שלנו. באופן כללי, אנו נוטים להיות קשים יותר עם עצמנו מאשר עם אחרים. אם עשית טעויות בעבר, הגיע הזמן לתת לרוחך להחלים על ידי סליחה לעצמך. כולנו עושים דברים שאנחנו לא גאים בהם, אבל הדרך הבריאה ביותר להתקדם היא להביט אחורה לעבר שלנו וולהזרים סלחנות לחיים.

תתחילי לבלות עם האנשים הנכונים

דעי שאת חכמה מספיק כדי להבחין בין מי שעושה לך טוב, ומי שעושה ההפך. האנשים הנכונים עבורך הם אלה שמעוררים בך רצון להיות מי שתמיד ידעת שאת יכולה להיות, ודוחפים אותך לדברים שאת אוהבת, חברים טובים לעולם לא ידרשו ממך להקריב את האושר שלך, זכרי זאת.

© צילום: fotolia

תפנקי את עצמך

לכולנו יש משהו שתמיד חלמנו לקבל. איזה צמיד או שרשרת יפה, חלקנו מחכות שמישהו יקנה לנו אותה אי פעם וביום הולדת שלנו אנו מכריזות על המתנה שחשק ליבנו, אז בואו נחסוך לשני הצדדים את המבוכה! תקני לעצמך, תפנקי את עצמך, מגיע לך.

תחזרי לעשות דברים שאת אוהבת

עוד דרך להרגיש טוב עם עצמך היא לחזור לעשות דברים שהפכו אותך למאושרת, זה יכול להיות תחביב שנטשת מחוסר זמן או התנדבות בקהילה, לפעמים אנחנו פשוט מזניחים את מה שאנחנו אוהבים ולחזור לזה יכול ממש לשפר את מצב הרוח.

© צילום: fotolia

תשימי את האושר שלך בעדיפות עליונה

האושר הוא המדד האמיתי להצלחה אישית, הפיכת אנשים אחרים למאושרים היא הצלחה גדולה יותר, אבל זה כמעט בלתי אפשרי לעשות אחרים מאושרים אם את לא מאושרת בעצמך. כאשר תשימי את האושר בעדיפות עליונה כל שגרת היומיום שלך יכולה להשתנות ולעשות הבדל גדול בחיים שלך.

 

תגובות