תעסיקו את עצמכם: כל מה שאפשר לעשות אחרי פרידה. צילום: Shutterstock

תעסיקו את עצמכם: כל מה שאפשר לעשות אחרי פרידה

פרידה היא דבר שקשה להתמודד איתו, במיוחד כשמתפנה כל כך הרבה זמן שאותו רגילים לבלות עם בני הזוג. אספנו בשבילכם את עשרת הדברים שלא רק יעזרו לכם להעסיק את עצמכם, אלא גם יעזרו לכם להמשיך הלאה

על מנת לא לתת לפרידה הקשה לבלוע אתכם ולהשאיר אתכם מכונסים בה עמוק, הינה רשימה של דברים שתוכלו לעשות כדי להתגבר עלייה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חפשו תחביב חדש - אין גבול לתחביבים! זוכרים את כל מה שאי פעם רציתם לנסות? עכשיו זה הזמן שלכם לעשות זאת. בין אם זה ציור, כתיבה או אפייה - הבחירה היא שלכם!

© fotolia

בלו זמן עם החברים ובני המשפחה - שפע הזמן שיש לכם כעת יכול להיות חיוני על מנת לבלות עם החברים ובני המשפחה. עכשיו, זה הזמן המושלם להעמיק את היחסים שלכם עם כל יקיריכם, ולבלות קצת זמן נוסף עם אלה שלא ראיתם תקופה.

למדו משהו חדש - להעסיק את המוח ולתרגל דברים, אלה הם דברים חשובים ואף דרכים מצוינות להעסיק את עצמכם לאחר הפרידה. זה הזמן לנסות וללמוד בעצמכם נושא שאי אפשר ללמוד בבית הספר, ושתמיד היה לכם בו עניין. ככל שאתם מעוניינים יותר בדברים שאתם לומדים, כך תהיו יותר ממוקדים בנושא, ודעתכם תוסח ממחשבות על הפרידה.

זה הזמן ללמוד נושא שאי אפשר ללמוד בבית הספר
זה הזמן לנסות וללמוד בעצמכם נושא שאי אפשר ללמוד בבית הספר © צילום: Shutterstock

ארגנו מחדש את התוכניות שלכם - להיות מאורגנים, זהו המפתח לרענן את עצמכם בכל תחומי החיים שלכם. לא רק שיהיה לכם יותר קל למצוא את עצמכם ואת מה שאתם צריכים ומחפשים, מה גם שתרגישו כאילו יש לכם ראש טוב יותר וחזק יותר על הכתפיים.

התאמנו - פעילות גופנית היא דרך בריאה להתמודד עם לחץ ועם מחשבות רעות. מצאו לכם ספורט מהנה שיגרום לכם לשכוח מכל המחשבות, ולהינות ממנו באמת. פעילות גופנית משחררת הורמון שגורם לכם אושר, והוא מסוגל להכניס אתכם למצב רוח טוב יותר למשך שארית היום.

התנדבו - שום דבר לא יוכל לגרום לכם להרגיש טוב יותר מאשר לעזור לאחרים. החלק הטוב ביותר בהתנדבות הוא שאתם יכולים לעשות כמעט כל דבר שהלב שלכם רוצה - כמו עבודה במקלט לבעלי חיים, סיוע בגן ילדים, בית אבות, בית חולים וכו'.

הקשיבו למוסיקה - מוסיקה היא התרופה הטובה ביותר לנפש, היא גורמת לנו להרגיש טוב ועוזרת לנו להתנתק מהמחשבות לזמן מה.

מוסיקה היא התרופה הטובה ביותר לנפש
מוסיקה היא התרופה הטובה ביותר לנפש © צילום: Fotolia

תרגלו יוגה - יוגה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתמקד בבריאות הנפש. זה מאפשר לכם להבין מה הגוף שלכם רוצה ומה המוח שלכם רוצה, ולהתמקד בדברים החשובים עבורכם באמת.

כתבו יומן - כתיבת יומן היא דרך טובה להוציא את כל הרגשות שלכם החוצה. לאחר שכתבתם את כל הרגשות שלכם לתוך הדף, קראו אותו וסמנו את הבעיות העיקריות שאיתן אתם צריכים להתמודד. הדבר יגרום לכם להרגיש הרבה יותר טוב.

הגדירו מטרות - אם אתם מעוניינים במשהו - הפסיקו למשוך את הזמן, והתחילו לעבוד כדי להשיג אותו! אין זמן טוב יותר מההווה על מנת לעשות משהו גדול וחשוב.

בהצלחה!

תגובות