בלי סודות: "היא התרחקה כי סיפרתי לה שאני מאוהבת בה". צילום: Shutterstock

בלי סודות: "היא התרחקה כי סיפרתי לה שאני מאוהבת בה"

יועצות מעמותת "דלת פתוחה" עונות על כל מה שרציתם לדעת על מיניות בריאה ולא העזתם לשאול

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האם צפייה בפורנו נחשבת כבגידה?

בת 15 שואלת: "שלום. אני והחבר שלי אמנם מבצעים אקטים מיניים, אבל עוד לא קיימנו יחסי מין מלאים. לא מזמן הוא סיפר לי שהוא רואה פורנו ושהדבר מגרה אותו מאוד, ומשום מה מרגיש לי מוזר ואני אף נגעלת מכך שהוא מתגרה ממישהי שהיא לא אני. זה מרגיש כאילו הוא בוגד בי, למרות שאני מבינה שזה מעין צורך אנושי לראות פורנו, בטח שבגיל ההתבגרות; אבל רק עצם המחשבה שהוא מתגרה ממישהי אחרת מרגישה נורא".

תשובה: שלום רב, את מעלה בפנייתך שתי סוגיות: האחת עוסקת בצפייה בפורנו שהיא בעייתית מבחינות רבות, קרוב לוודאי בגיל ההתבגרות; והשנייה היא השאלה, האם צפייה בפורנו מצד אחד מבני הזוג נחשבת כבגידה? חברך היה מספיק כן ושיתף אותך בחוויה שלו, ולכן אני חושבת שזו הזדמנות טובה לדבר על הדברים ולקיים שיחה בעניין בינכם. חשוב לי לציין שמה שרואים בפורנו אינו אמיתי בכלל, כולל הבחורה. כל טוב"

© צילום: Fotolia

אני בהריון?

בת 16 שואלת: "שלום. אתמול הייתי עם החבר שלי, הוא עינג את עצמו ושפך, ואני הייתי ללא חלק תחתון. כשקרתה השפיכה, הוא דאג שהנוזל לא יגע בי, אבל בכל זאת, אני חוששת שכמה טיפות אולי נגעו בנרתיק שלי בלי שאשים לב. האם יש סיכוי להריון?"

תשובה: "שלום לך, ממה שאת מתארת אין סיכוי להריון ואת יכולה להיות רגועה. להבא, שימו נייר טישו לידכם ותכסו את הכיפה של איבר המין הגברי בשפיכה, כדי שהזרע יישפך לתוך הנייר, וכך לא תהיי בלחץ. כך תוכלו להנות בראש שקט. כל טוב"

© צילום: Shutterstock

מאוהבת בחברה טובה

בת 14 שואלת: "אני מאוהבת בנערה סטרייטית. היינו חברות מאד טובות, אבל אז, לפני חודש בערך, סיפרתי לה שאני מאוהבת בה, ומאז אנחנו בקושי מדברות. עם זאת, אני עדיין מאוד מגורה ממנה ופשוט אוהבת אותה, ואני לא יודעת מה לעשות."

תשובה: "שלום לך, נשמע שאת בסיטואציה לא פשוטה, אבל חשוב לי לציין שאת אמיצה שבכלל שיתפת את החברה שלך ברגשותייך, וכל הכבוד לך על כך! אני מניחה שהמצב הוא כזה כי לפעמים קשה לשמוע שמישהו/י מאוהב/ת בך, או שיכול גם להיות שהבחורה הזו נבהלה מהעניין ושהיא לא יודעת מה היא רוצה, ולכן היא מתרחקת. אולי בהמשך תוכלו לחזור להיות חברות, לאחר שהיא תבין מה היא רוצה. המשיכי להיות נאמנה לעצמך, ותני לה את הזמן שלה. כל טוב"

תגובות