נואה סיירוס: "לא הייתי הולכת עם בן זוג לנשף". צילום מסך מיוטיוב

נואה סיירוס: "לא הייתי הולכת עם בן זוג לנשף"

היא אולי לומדת על בסיס חינוך ביתי, אבל זה לא אומר שאין לה מה להגיד על נשף הסיום. נואה סיירוס מדברת על ליווי לנשף (ספויילר: לא על-ידי בן זוג), ועל כמה שביטחון עצמי ואהבה עצמית חשובים באירוע כזה

אמנם עונת הנשפים עוד די רחוקה, אבל זה לא אומר שהשמיניסטים והשמיניסטיות טרם התחילו בהכנות לערב הקסום הזה, שלחלוטין יהיה אחד הערבים המיוחדים ביותר בחייהם. בין בני השנה האחרונה בתיכון הנרגשים לקראת ערב זה, נמצאת גם זמרת בת 17 בשם נואה סיירוס, עלייה בוודאי כבר שמעתם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

למרות שהזמרת הצעירה לא לומדת במסגרת בית ספרית אלא על בסיס חינוך ביתי, זה לא אומר שהיא לא יכולה להנות מחוויית הנשף; ואפילו יש לה דעה נרחבת לגבי הנושא. במגזין מיוחד של "סבנטין", היא חושפת עם מי באמת הייתה רוצה ללכת לנשף ולמה; וגם מדברת על העובדה שדימוי עצמי גבוה הוא אחד הדברים המשמעותיים ביותר, שיהפכו את הערב למושלם ולבלתי נשכח. 

"בנים זה כיף, אבל אני הייתי מעדיפה ללכת לנשף יחד עם קבוצת חברים," מספרת סיירוס. "זה פשוט הרבה פחות דרמה. ללכת עם בן זוג לנשף הסיום הופך את הערב לדייט - שהוא מעצמו דבר מלחיץ - וגורם לך לתהיות מרעידות, כמו 'אני כל כך רוצה לנשק אותו, האם גם הוא רוצה לנשק אותי?'." עם זאת, ללכת עם קבוצת חברים זה דבר נהדר - כי הדבר מונע לחץ וחרדות בסגנון 'אלוהים, האם אנחנו הולכים להתנשק או לא?'."

 

A post shared by NC (@noahcyrus) on

סיירוס גם משתפת שלדעתה, מה שבאמת יעשה או יהרוס את הערב המשמעותי - הוא דימוי עצמי, אהבה עצמית וכל מה שיוצא בכך. "ברוב המקרים, אני מרגישה הכי פחות בטוחה בעצמי בבגדים צמודים; אבל בתקופה הזו, אני דווקא נמצאת במקום שאני מרוצה מהגוף שלי. ברגע שהבנתי שמשקל וכל מה שקשור אליו לא באמת משנה, ולא גורם לך להיות מאושרת - חיי השתנו."

תגובות