מגזין VOGUE קבע: אלו הן נשות השנה של 2017. צילום: Getty Images

מגזין VOGUE קבע: אלו הן נשות השנה של 2017

אתמול (ג'), פרסם מגזין "ווג" הבינלאומי את רשימת הנשים שזכו לתואר "הנשים המשפיעות ביותר לשנת 2017". לרשימה המלאה

אתמול (ג'), בחר מגזין "VOGUE" הבינלאומי ב-17 הנשים, שלפיו, עיצבו באופן משמעותי את 12 החודשים האחרונים. חלקן עברו מכשולים ומורדות רציניים וקשים בדרכן לפסגה, וחלקן השתמשו בכחן ובהשפעתן על מנת לעורר שינוי חיובי. אלו הן נשות השנה לשנת 2017.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חלימה עדן, 20

חלימה עדן הציבה דגל חשוב מאוד בתעשיית האופנה, בשל היותה הדוגמנית בעלת החיג'אב (כיסוי ראש לנשים מוסלמיות)  הראשונה בעולם שכבשה שערי מגזינים בינלאומיים גדולים ורבים, וצעדה על מסלולי האופנה הנחשבים ביותר בעולם. אפשר להגיד שסיפורה של חלימה הוא מעין "סיפור סינדרלה" בעולם האופנה: היא נולדה במחנה פליטים, והפכה לדוגמנית מוכרת ונחשקת בעולם. מדובר בנערה מוסלמית פתוחה, אשר סללה את דרכה לפסגה בעולם האופנה, שלכאורה "נשלט" על-ידי העולם המערבי. היא בהחלט גורמת לתעשיית האופנה לצעוד בדרך הנכונה.

 

A post shared by Halima Aden (@kinglimaa) on

דינה אשר-סמית', 22

דינה אשר-סמית' היא אתלטית בריטית, ששברה שיאים בעקבות זכייתה במדליית הארד באולימפיאדה האחרונה. למרות שבפברואר האחרון שברה את רגלה, הצליחה דינה לזכות במקום הרביעי בריצת נשים של 200 מטר ולקבל מדליית כסף באליפות העולמית לאתלטיקה, בעזרת נחישות ותושייה רבה. דינה היא הדוגמא לכך שלא הכל מושלם, והצלחה מגיעה לאחר עבודה רבה ונפילות קשות וכואבות.

 

A post shared by Dina (@dinaashersmith) on

גרביניה מוגורוסה, 24

גרביניה מוגורוסה היא שחקנית טניס מקצועית מספרד, אשר הצליחה להגיע להישג המרשים של זכייה בבמת הטניס הגדולה ביותר בעולם, מול שחקנית הטניס הטובה ביותר בעולם (ונוס ויליאמס), כאשר היא צעירה ממנה ב-15 שנה. בעקבות הישג זה, הפכה גרביניה להיות השחקנית היחידה בעולם אשר ניצחה את שתי האחיות למשפחת ונוס בגמר של אירוע ה"גראנד סלאם". ניצחונה המוחץ לווה בחיוך רחב ובהנפת המחבט בגאווה.

 

A post shared by Garbiñe Muguruza (@garbimuguruza) on

רופי קור, 25

רופי קור היא משוררת הודית, אשר מתמקדת בעיקר בנושאי האהבה והרגשות אותן חוות בנות עדתה בימים אלו: אובדן, טראומה, ריפוי ומהפך. רופי צברה הכרה בעזרת האינסטגרם, שם היא מפרסמת את החומרים שלה לשני מיליון עוקביה; ואף נכנסה לרשימת רבי- המכר של ה"ניו יורק טיימס".

 

A post shared by rupi kaur (@rupikaur_) on

קארדי בי, 25

"קארדי בי" היא ראפרית אמריקאית, שודאי מוכרת לכם משירה שובר השיאים "Bodak Yellow". אפשר בהחלט להגיד שחלקה השני של השנה היה שייך לראפרית המוכשרת, בעודה מככבת בכל מצעד אפשרי ושוברת את תעשיית האופנה. היא הראפרית (האישה) היחידה בעולם שהגיעה למקום הראשון ב"Billboard Hot 100" ב-17 שנה האחרונות, בעוד שני הסינגלים המובילים שלה זכו במקום הראשון באמריקה.

 

A post shared by Cardi B Official IG (@iamcardib) on

אדואה אבואה, 25

אדווה אבוה היא דוגמנית בריטית צעירה, אשר הוכתרה לדוגמנית בעלת משמעות ותוכן. לאדווה הייתה נוכחות מרשימה בהחלט בתצוגות האופנה הגדולות האחרונות, והיא אף זכתה בתואר "דוגמנית השנה" בטקס פרסי האופנה. היא משמיעה קול חשוב בתעשיית האופנה, קול שהיה דורש קריאה לפני המון זמן. 

 

A post shared by Adwoa Aboah (@adwoaaboah) on

קנדל ג'נר, 22

אין צורך להזכיר לכם מי היא אותה קנדל ג'נר, הדוגמנית האגדית לבית משפחת קרדשיאן. באפריל האחרון, שמה של קנדל הדהד בתקשורת אפילו יותר מהרגיל, בעקבות הפרסומת שעשתה לחברת "פפסי", ועוררה סערה רבה. בעוד אחרים אולי היו מתקשים מעט לחזור לאור הזרקורים לאחר תקרית כזו, קנדל לא בזבזה זמן, וחזרה בגדול. היא הוכתרה כדוגמנית הערכית ביותר בעולם, תואר שהיה שייך לדוגמנית האגדית ג'יזל משנת 2002. אין ספק שלקנדל הייתה השפעה רבה בשנת 2017, והיא בהחלט חידשה את הסטייל שלה והעצימה את ביטחונה העצמי.

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

ריהאנה, 29

הזמרת האגדית ריהאנה הייתה על גג העולם בשנת 2017; לא רק בזכות השירים המוצלחים שהוציאה השנה וההופעות ההיסטריות שהופיעה בשבוע האופנה בפריז, אלא גם בזכות ליין האיפור בשם "Fenty Beauty" שהוציאה השנה. קו האיפור הזה הוא בעל שלל גוונים רבים, מרובים ומגוונים, אשר "מעלימים" את צרות האיפור המוכרות. אין ספר שריהאנה הביסה את יצרני האיפור הגדולים ביותר בעולם, במשחק שלהם עצמם.

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

איסמאיה פרנץ', 27

איסמאיה פרנץ' היא אמנית איפור מצליחה ומוכרת, אשר בשנת 2017 הגיעה להישגים מרשימים. היא הבחורה הצעירה אשר מגדירה את משמעות היופי בעולם האופנה בימים אלה. העבודות שלה כוללות טכניקות איפור מיוחדות וחדישות, והיא יכולה לגרום לכל אחד להיראות כמו כל דבר. השנה, היא איפרה כוכבים רבים וחשובים בתעשייה, אם זה בתצוגות אופנה גדולות או בצילומים לשערי מגזינים בינלאומיים. בעודה מסובבת את התעשייה כולה על אצבעה הקטנה, השפעתה של איסמאיה על עולם האופנה היא בעלת חשיבות רבה.

 

A post shared by Isamaya Ffrench (@isamayaffrench) on

טיילור סוויפט, 28

בעודה חוזרת לאור הזרקורים עם אלבומה השישי שובר השיאים, טיילור סוויפט בהחלט נחשבת לאחת הכוכבות הגדולות ביותר בשנת 2017. טיילור היא אמנית, יוצרת, מלחינה, מוסיקאית ומופיעה אגדית, אשר הגיעה להישגים משמעותיים ובלתי יאומנים, ונתנה הגדרה חדשה למילה "כוכבת". בשנת 2017, הוכיחה טיילור שה"צד האפל" מפתה באותה המידה כמו ה"צד הטוב".

 

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on

אמה סטון, 29

בשנת 2017, זכתה אמה סטון בפרס האקדמיה, והופעותה בסרט "לה לה לנד" ותפקידה כ"בילי ג'ין" הביאו לה פרסים אדירים, גם הם. מדובר באישה צעירה בעלת כשרונות גדולים מהחיים, ורזומה שלא יבייש אף שחקנית ותיקה ומבוגרת. אמה העלתה סוגייה חשובה מאוד, שאלה שעל הוליווד לענות עליה במהרה: "שוויון במשכורת (בין גבר לאישה) לא מבוסס על כסף, אלא על כבוד... אם אתם עושים את אותה העבודה, מדוע המגדר שלכם צריך להשפיע על הסכום אותו אתם מקבלים?"

 

A post shared by Emma Stone (@emmastone_official_) on

דואה ליפה, 22

דואה ליפה היא זמרת אנגלייה שפרצה לתודעה השנה, ובהחלט האישה המדוברת ביותר לשנת 2017. בוודאי שמעתם את השיר המוכר והמצליח שלה "New Rules" שהגיע להישגים גדולים וראויים להערכה: הוא עבר 800 מיליון צפיות ב"יוטיוב", עזר לזמרת להיות האישה הראשונה אשר זוכה במקום הראשון בממלכה המאוחדת מאז השיר "Hello" של אדל, והפך אותה ל"קול של הדור". רוח הפופ שלה משתלבת באופן מושלם עם קהל היעד הצמא של היום. היא בהחלט נסיכת הפופ שאנגליה חיפשה במשך זמן רב.

 

A post shared by DUA LIPA (@dualipa) on

בלה חדיד, 21

בלה חדיד ללא ספק הייתה אחת הדוגמניות אשר הכי פרצו לתודעת הקהל השנה, והפכה להיות הרבה יותר מאשר "אחותה של ג'יג'י חדיד". בלה הפכה לאייקון האופנה של שנת 2017 בזכות המלתחה המגוונת ומעוררת ההשראה שלה, ובהחלט אפשר להגיד שהיא מצליחה בכל תחום שהיא נוגעת בו. השנה נרשמו לבלה הישגים מוחצים בעולם האופנה, והיא זכתה לככב בתצוגות הגדולות ביותר בעולם, ולהיות הפרזנטורית של חברות שונות ובעלות ערך. בלה ללא ספק הוכיחה שהיא מסוגלת להגדיר את "עידן האופנה" של היום.

 

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

קאיה גרבר, 16

קאיה גרבר היא דוגמנית-על צעירה (מאוד), שפרצה לאחרונה בתחום האופנה, ובגדול. היא כיכבה בכל תצוגות האופנה האפשריות שנערכו, והפכה להיות הפרצוף הצעיר החדש של עולם האופנה. למרות הצלחתה הרבה בתחום, היא ממשיכה להיות מחוייבת לחינוך שלה, ולומדת בבית ספר. 

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

מולי גודארד, 28

מולי גודארד היא מעצבת אופנה צעירה, אשר בשנה שעברה זכתה בפרס האופנה הראשון שלה. השנה, זכינו לראות את מולי נותנת משמעות חדשה לגמרי למילה "פריצה". העיצובים שלה כיכבו כמעט בכל מגזין אפשרי - הישג גדול ביותר למעצבת מתחילה - והכוכבים הגדולים ביותר הכירו בעצמם כמעריצים גדולים שלה. 

 

A post shared by Molly Goddard (@mollymgoddard) on

ג'ורג'ה סמית', 20

ג'ורג'ה סמית' היא זמרת סול וגאז' מהממלכה המאוחדת, אשר פרצה ובגדול בשנת 2017. היא בהחלט שם ששווה לעקוב אחריו, וקול שחובה להקשיב לו. אפילו יש שיר של שמפיין פאפי שנקרא על שם הנערה הזו, שיר בשם "Jorja Interludes". ג'ורג'ה זכתה לעבוד עם דרייק ולעזרה רבה ממנו, אבל גם בלעדיה, הקול שלה היה מביא אותה לפסגה. עתיד גדול צפוי לכוכבת הקטנה הזו.

 

A post shared by jmoney (@jorjasmith_) on

יארה שהידי, 17

יארה שהידי היא דוגמנית ושחקנית בתחילת דרכה, ותפקידה בסדרה "Black-ish" גרם לה להפוך מתלמידה לכוכבת. היא בהחלט מודל מושלם לחיקוי לנערות צעירות בגילה, בשל גישתה הקלילה והישירה לחיים, והראשונה ללבוש פראדה באירוע ה"SS18". היא סוללת את דרכה לפסגה, וצפויים עוד הישגים רבים לנערה הצעירה.

 

תגובות