אל תישברו: כך תתמודדו עם ה"לא" הראשון . צילום: Shutterstock

אל תישברו: כך תתמודדו עם ה"לא" הראשון

כולנו היינו שם או נהיה שם במהלך חיינו: אנחנו מחבבים מישהו, ובשלב מסוים אומרים לו כיצד אנחנו מרגישים כלפיו. הרצון של כולנו הוא שהצד השני ירגיש בצורה הדדית ויחבב אותנו גם, אבל יש פעמים שהדבר אינו קורה. אז איך תתמודדו עם ה"לא" הראשון? כל הטיפים לפניכם

כולנו רוצים שכשנתוודה סוף סוף על אהבתנו בפני אהובנו, ונציע להם חברות או לצאת (תלוי איך אתם מכנים את הסיטואציה ומתכוננים אליה) הם יענו בחיוב ויגידו לנו שהם מרגישים כך גם. אולם, לצערנו, לא תמיד זה קורה; ולפעמים הם אינם מרגישים כך. בדיוק בשביל סיטואציה כזו, ריכזנו לכם את כל הטיפים להתמודדות בריאה עם המצב.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אל תגיבו בצורה שלילית

במידה ואתם מעוניינים להישאר ידידים עם אותו האדם או לשמור איתו על קשר טוב למרות שהוא אמר לכם "לא"; חשוב שלא תכעסו, תצעקו עליו שעשה טעות, תפרקו עליו כל עול או תלכו משם זועמים, לאחר קבלת התשובה השלילית. חשוב לזכור שאותו אדם לא עשה לכם את זה בכוונה ושמדובר ברגש, משהו שצריך להיות מאד טהור ואמיתי. לא יעזור לגרום לאותו אדם לחוש אשם על שאמר לכם בכנות כיצד הוא מרגיש, והדבר רק ייתן לכם סיבות לא אמיתיות או הגיוניות לכעוס עליו (או עליה), וישאיר אתכם עם צלקת מהמקרה. נשמו עמוק ונסו להמשיך הלאה.

© צילום: shutterstock

זכרו שלמישהו כן תתאימו, ואל תורידו מהערך העצמי שלכם

כנראה שאותו האדם שסירב לכם אמר לכם את האמת: הוא או היא לא רוצים להיות איתכם אולי כי אתם לא מתאימים, או כי אתם לא הטיפוס שלהם, או אולי כי בכלל יש להם בן או בת זוג ולא ידעתם. אל תורידו מהערך העצמי שלכם ותחשבו שאתם לא טובים מספיק במידה וקיבלתם "לא", כי זה ממש לא נכון. למישהו - ואתם עוד תפגשו הרבה מאהבים ונאהבים בחייכם - כן תתאימו, והוא או היא יגיעו. אנחנו מאמינים במשפט שאומר ש"כל עכבה היא לטובה", גם במקרים כאלו.

שמעו מוזיקה קצבית מיד אחר כך

נשמע מעט מוזר, אבל תאמינו לנו שלגמרי עובד. טבעי שמיד אחרי שנשמע "לא", בוודאי אם זה קורה בבית הספר בהפסקה למשל, שניכנס למצב רוח רע ונהיה מבואסים. מה עושים כשמבואסים ותמיד מוציא מהבאסה? מוזיקה! לא חס וחלילה מוזיקה מדכאת שעושה רע ללב, ומדברת על לבבות שבורים וחלומות שהתרסקו, אלא אולי מוזיקה פופית או מזרחית קצבית, עם קצב ושמחה שעושה טוב בלב. אתם תראו שמצב הרוח שלכם מיד ישתפר.

"מוזיקה תשפר לכם את מצב הרוח" © צילום: fotolia

התעניינו באנשים שסביבכם, ומי יודע - אולי תתאהבו במישהו חדש

יש משפט שאומר ש"לא טוב היות האדם לבדו", ואולי אחרי שאתם מקבלים "לא" - זה מה שנכון עבורכם. אנחנו לא אומרים שצריך למצוא מישהו מושא אהבה חדש באופן מיידי, אבל אם במקרה התחלתם להתעניין במישהו מסביבכם, הבחור החמוד שלומד איתכם מתמטיקה או ההיא המעניינת שלומדת איתכם במגמה - תנו לעצמכם להרגיש, לאהוב ולהתאהב. מי יודע, אולי איתם כן ילך לכם.

תגובות