הסיפורים שיגרמו לכם להגיד "לא, תודה" למערכות יחסים. צילום: Shutterstock

הסיפורים שיגרמו לכם להגיד "לא, תודה" למערכות יחסים

תצחקו, תצחקו - אבל סיפורי ה"אהבה" הבאים שייכים לאנשים אמיתיים, מסכנים ואומללים

הסיפורים הבאים, שפורסמו באתר "BuzzFeed", הם כל כך נוראיים - עד שהרווקים שבינינו ישמחו שהם לא נמצאים בזוגיות, והזוגות שבינינו יחושו צורך להיפרד. טוב, אולי אנחנו קצת מגזימים; אבל מה שבטוח, הוא שתזכו לכמה רגעים של צחוק והנאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

• "כשהייתי בכיתה ה', ילד שחיבבתי הזמין אותי ל'איגלו' שלו ושאל אותי את מי אני מחבבת. עניתי לו בקריצה שהוא יגיד קודם, והוא אמר 'אריקה' (לא קוראים לי אריקה, זו ילדה אחרת מהכיתה). מאז, היו לי עוד המון שנים מלאים בהמון רגעים כמו זה." לא כיף בכלל.

• "החברה שלי אמרה לי שהיא הייתה עורכת חתונת בזק על אי עם ג'ון מאייר מול כל המשפחה שלה כי היא כל כך אוהבת אותו. אמרתי לה שהבחורה בסדרה שצפינו בה יחד חמודה, והיא התעצבנה ואמרה לי לצפות בסדרה לבדי." ואתה לא מבין מה עשית לא בסדר???

• "הייתי באמצע שיחת וידאו עם בחור שהיה לי איתו קטע, ואמרתי 'אלוהים, אם זה לא האחד - שלח לי סימן'. הפלאפון שלי נכבה, כשהוא היה עם 83 אחוזים." אוקיי, נראה לנו שהוא לא האחד.

• "כשהייתי בכיתה ו', הייתי דלוקה על ילד אחד שהייתה לו חברה. יום אחד שלחתי לו הודעה עם לינק לשיר (האייקוני!!) 'You Belong With Me' (תרגום חופשי: "מקומך האמיתי הוא איתי") של טיילור סוויפט. ג'ו, אם אתה קורא את זה - זה היה ממש מוזר, מצטערת." הו, הבושה.

 

• "הרגע שאלתי את סירי אם בחור מסויים יסמס לי אי פעם, והיא שלחה לאותו הבחור הודעה שבה נכתב 'האם אי פעם תסמס לי'(!!!). הלוויה שלי תצא בשמונה בערב ביום חמישי הקרוב." נהיה שם.

• "שלחתי למישהי מהכיתה הודעה כדי לקבוע איתה פגישה לעבודה על פרוייקט משותף שקבענו לעשות יחד. היא ענתה לי: 'אבל אל תנסה שום דבר; בשיעור הקודם הזכרת שיש לך חברה, ואני לא רוצה להתערב בקשר. כבר הייתי פעם ה'בחורה האחרת', ולעולם לא אעשה זאת שוב. מתרכזים אך ורק בפרוייקט.' הייתי מבולבל ולא ידעתי מה לענות לה, עד שהיא שלחה לי הודעה נוספת: 'ראיתי שבהית בי בשיעור הקודם, ואני לא חושבת שאתה אמור לעשות את זה כשיש לך חברה.' עניתי לה שהיא הביאה שלוש לחמניות דבש לאותו השיעור, ובהיתי כי חשבתי שתציע לי אחת, והיא לא עשתה זאת. הודעתי לה שאני מחליף שותפה לפרוייקט." אנחנו אדומים מבושה במקום אותה הנערה.

• "קיבלתי מבחור הודעה באינסטגרם, בה נכתב: 'אני והחברה שלי נפרדנו כי עשיתי לייק לחמש תמונות שלך ברצף. משמע - את החברה שלי עכשיו. תני לי את המספר שלך'." מבולבלים? גם אנחנו.

• "שמעתי אישה אומרת בכעס לפלאפון: 'התחתנתי עם אדם שהוא כריך פסטרמה מעופש!'. זה הפך לביטוי החביב עליי." וואו, איזו יצירתיות...

• "פעם אחת העלתי תמונה של אח שלי לסטורי בסנאפצ'אט, ובחורה אחת כתבה לי: 'הייתי איתו בקטע, את לא כזו מיוחדת'." אנחנו שואלים: מה?!

תגובות