מה לעשות: כשאתם וה"בסטי" רוצים את אותו קראש. צילום: Shutterstock

מה לעשות: כשאתם וה"בסטי" רוצים את אותו קראש

ידוע שהחברים הכי טובים עושים הכל ביחד ומתחלקים בהכל - פרט ליציאות לדייטים ובני זוג. אז מה עושים כשאתם ואחד החברים הטובים שלכם התאהבתם באותו אדם, ואיך משאירים את קשר החברות שלם?

אם אי פעם התאהבתם במישהו, אתם ודאי יודעים שהדבר יכול להיות נורא קשה ומבלבל - אבל כשאחד החברים הכי טובים שלכם מאוהבים באותו האדם, הדבר כבר הופך להיות בעייתי ומסובך הרבה יותר. לכן, במיוחד בשביל מקרים כאלה, אספנו עבורכם טיפים שידריכו אתכם איך להתנהג ולפעול נכון. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האם זה שווה את זה?

קחו לעצמכם רגע וחשבו: האם המצב יכול לפגוע בקשר שלכם עם החבר/ה הטוב/ה שלכם? האם אותו/אותה ה"קראש" באמת שווה את המריבה הזו? זכרו שלעיתים חברות טובה מחזיקה יותר זמן ממערכת יחסים - שימו לב איזו החלטה תהיה הטובה ביותר עבורכם.

© צילום: Shutterstock

ויתור

אם הגעתם למסקנה ששווה לכם ״להילחם״ על הקראש - כנראה שאחד מכם - אתם או אותו חבר או אותה חברה - יצטרכו לוותר. בנוסף, הכינו את עצמכם למצב בו החבר/ה הכי טוב/ה שלכם יהיו עם אותו האדם: חשבו איך תרגישו ואיך תפעלו אם תראו אותם יחד (וזכרו לפרגן למרות כל הקושי).

נסו אופציות אחרות

אם קרה וידעתם שאותו חבר או חברה מאוהבים באותו/אותה הבחור/ה לפני שאתם התאהבתם בהם - אל תיכנסו לזה מראש. לכן, אל תמהרו לחסום או לשלול אופציות ואנשים פוטנציאליים אחרים להיכנס איתם לזוגיות.

פשרה

מצאו פשרה ונסו להגיע לעמק השווה: דברו אחד עם השני, נסו להבין את המצב וההשלכות שלו וחפשו דרך בה אף אחד לא יפגע והכל יהיה בסדר.

מצאו דרך בה הכל יהיה בסדר
מצאו דרך בה הכל יהיה בסדר © צילום: Shutterstock

פרופורציות

לא משנה מה יהיה - קחו הכל בפרופציות. אל תמהרו לעשות דברים שיגרמו לכם להצטער עליהם בשלב מאוחר יותר, אל תפגעו באנשים הקרובים אליכם והכי חשוב - נסו להתמודד עם המצב הזה בדרך הכי טובה שתוכלו.

 
תגובות