לדעת מה הם חושבים: כך תקראו שפת גוף בדייט הראשון. צילום: Fotolia

לדעת מה הם חושבים: כך תקראו שפת גוף בדייט הראשון

קריאת מחשבות בכיס הקטן שלכם (באופן מילולי): רוצים לדעת מה חושבים עליכם מי שיצאתם איתו לדייט ראשון? עקבו אחר הסימנים הבאים

פגשתם מישהו ממש חמוד או מישהי ממש חמודה והחלטתם לצאת יחד לדייט ראשון. כמובן שאתם רוצים לדעת כמה שיותר על הפרטנר/ית הפוטנציאל/ית, אבל ישנם דברים שאתם לא מרגישים בנוח לשאול ישירות. ובכן, עכשיו אתם יכולים לדעת הכל - בהתבסס על כל הפעולות שהם עושים בדייט הראשון שלכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

נוגעים בבגדים ובשיער

סימן טוב או רע: טוב

אם הם לא מפסיקים לגעת בשיער ומנסים לסדר אותו, או כל הזמן מנסים לסלק כתמי אבק מהבגדים - משמע מאוד מצאתם חן בעיניהם! פעולות אלה הן סימנים מובהקים לכך שהם מחבבים אתכם, מפני שאנשים שמנסים להרשים את מי שהם רוצים ישתדלו תמיד להיראות טוב יותר ומושכים יותר. לא נראה כי הם יעשו פעולות כאלה בפני מי שהם מרגישים אדישות כלפיהם.

בנוסף, זכרו שראש מוטה קלות הצידה מצביע על עניין רב ומעיד על פלירטוט.

מביטים ישירות בעיניכם ונשענים לעברכם

סימן טוב או רע: טוב

קשר-עין מעיד על המון: מבט רך, מהופנט ומלא-עניין חושף את כל הסודות של הפרטנר שלכם. הדבר מצביע על כך שהם אוהבים את השיחה ביניכם ואת האדם איתו הם מדברים. לעומת זאת, אם המבט נראה יותר כמו מבט של "חיית טרף", זהירות: יכול להיות שהם לא כאלה פשוטים כמו שזה נראה.

אם האדם היושב מולכם מנסה לרכון קרוב אליכם בעת השיחה, נראה כי השיחה ביניכם היא לא הדבר היחיד שהם מעוניינים בו. הם ודאי מרגישים משיכה חזקה גם כלפי האישיות שלכם.

© צילום: Fotolia

מקמטים את המצח ועומדים באופן "סגור"

סימן טוב או רע: רע

שימו לב לפעולות שלהם בזמן דיבור: אם הם עומדים בתנוחה סגורה, כמו שילוב ידיים על החזה (או יד אחד סביב הכתף בזמן שהשנייה נחה לצד הגוף) שמלווה בקימוט מצח, יש לכך מספר סיבות - הפרטנר שלכם ודאי מרגיש איתכם קרירות או חוסר נוחות. משהו בהחלט אינו בסדר - או שהם אינם מחבבים אתכם, או שאתם מתנהגים באופן מוגזם.

דבר נוסף, אם אתם יושבים על ספה בבית קפה והוא או היא שמים תיק בין שניכם, פרשו זאת כסימן נוסף לכך שהם מנסים להתרחק מכם בתת מודע.

מסתכלים כל הזמן בפלאפון שלהם

סימן טוב או רע: רע

התמקתם בבית הקפה והפרטנר שלכם מחליט שזהו זמן מצויין להוציא את הפלאפון שלו/שלה ולהישאב לתוך העולם שלהם. מאיזו סיבה שלא תהייה, זהו פשוט חוסר כבוד כלפי בן או בת הזוג שלהם ליציאה. יכול להיות שהם טובים עמוק בפנים, אבל הם פשוט מציגים את עצמם באופן נורא. זאת ועוד, יכול להיות שהם מכורים לרשתות חברתיות ואפילו לא מבינים את זה. יכולה להיות סיבה נוספת - התקשורת איתכם לא מעניינת אותם והם בוחרים להביע את העובדה בצורה זו. 

מדברים על האקס/ית שלהם

סימן טוב או רע: רע

מערכות יחסים מהעבר הן לא נושא השיחה הרצוי ביותר לדייט הראשון שלכם וזה לא משנה כיצד אתם מדברים עליהן. חשבו שנית אם אתם באמת רוצים להמשיך את השיחה שלכם עם אותו אדם.

לאחר פרידה, הרוב ירצו להחליף במהירות את האקס/ית שלהם במושא אהבה חדש כדי סוף כל סוף להגיע לאושר מיידי. בכל מקרה הדבר שגוי כי אותו אדם לא באמת מוכן כבר למערכת יחסים חדשה.

© צילום: Fotolia

מתלוננים מדי

סימן טוב או רע: לא טוב ולא רע

לאחר שהזמנתם אוכל, בן או בת הזוג הפוטנציאלים שלכם מתחילים למצוא פגמים בכל דבר: התה חם מדי, העוגה לא טובה הכיסאות לא נוחים - יהיה חייב להיות דבר אחד לפחות או אפילו יותר לחוסר הנוחות שלהם.

לא נעים, זהו כנראה האופי שלהם ולא תוכלו לעשות עם זה שום דבר. יתרה מזאת, בתור עובדה, אנשים קפדנים וכאלה שנוטים להתלנון על כל דבר דורשים יותר תשומת לב מבני הזוג שלהם, מה שאומר שבקרוב מאוד תקבלו רשימת משאלות איכותית על מי ומה שעליכם להיות. עכשיו זה תלוי בכם אם הנכם מעוניינים לבנות מערכת יחסים עם אדם כה קשה.

מחפשים לגעת בכם

סימן טוב או רע: טוב 

מגע גופני ולו בין הקלים ביותר (לדוגמא נגיעה ביד) במהלך דייט ראשון הוא סימן מעולה!

הדבר בוחן את הגבולות האישיים של האדם - אם אתם מנסים לגעת בידם והם מעמידים פנים שהם אינם מבחינים בכך או מנסים למשוך את ידם אחורה, אפשר להגיד שהדייט נכשל. אף על פי כן, הדבר יכול להעיד גם על הביישנות שלהם ועל כך שהם מפרשים כל נגיעה ברצינות יתרה.

דואגים לכם יותר מדי

סימן טוב או רע: גם טוב וגם רע

אם זוהי פגישתכם הראשונה והפרטנר הפוטנציאלי כבר מראה יותר מדי אכפתיות ודאגה ושואל שאלות כמו אם אתם מרגישים בנוח או אם קר לכם מדי - ברכותינו, אתם מתמודדים עם אדם דאגן יתר על המידה.

יכולות להיות מספר סיבות להתנהגות זו: זה יכול להיות ביטחון עצמי נמוך והסיבה לכך שהם מנסים לרצות אתכם כל הזמן; או שהם מרגישים דאגה רבה על הדייט הראשון. בכל מקרה, הזמן יגיד את שלו וההחלטה אם אתם מרגישים בנוח עם המצב או לא היא בידיים שלכם.

© צילום: Shutterstock

הולכים לצידכם, או צעד אחד לפניכם

סימן טוב או רע: טוב מצד אחד, רע מצד שני

לאחר הארוחה צאו להליכה בפארק: זהו מקום טוב לשים לב כיצד הפרנטנר שלכם הולך איתכם. אם אתם הולכים בשורה אחת, קרובים אחד לשני וידיכם נוגעות זו בזו, משמע הדייט שלכם הולך טוב! הליכוד בין שניכם ברור ומובהק.

אם אתם מוצאים את עצמכם הולכים צעד אחד לפני או אחרי בן או בת הזוג לדייט, משמע הם מרוכזים יותר בלגרום טוב בעצמם מלגרום טוב לכם - או שהם פשוט מרגישים לא בנוח עם המצב.

תגובות