אופסי: הדברים שכדאי להימנע מהם ליד האקס. צילום: Shutterstock

אופסי: הדברים שכדאי להימנע מהם ליד האקס

נתקלתם באקס? סטופ! שימו לב למה שאתם עושים, יש כמה דברים שממש כדאי שתמנעו מהם

אתם יוצאים עם מישהו או מישהי תקופה מסויימת, נהנים יחד, מאוהבים - אבל כעבור זמן מה מחליטים להפריד כוחות וללכת כל אחד לדרכו. אותו אדם שנהגתם לבלות איתו את זמנכם שייך עכשיו לעבר; ולכן יש דברים שכדאי להימנע מהם לידו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

נואשות היא (לא) שם המשחק

אם קרה ונפרדו מכם, אל תנסו להתחנן או לרדוף אחרי אותו הבחור/ה שיקבלו אתכם בחזרה. פרידה היא דבר קשה, בייחוד אם היא לא הגיעה מהצד שלכם; אבל למרות כל זאת, צריך עדיין להישאר עם רגליים על הקרקע. זה לא סוף העולם ואתם תתגברו על זה בסופו של דבר אם תמשיכו הלאה. זכרו: הם אלו שהפסידו, לא אתם!

פליייייזזז!!!
פליייייזזז!!! © צילום: Fotolia

שדכנים? הם?!

אל תבקשו מהם לשדך לכם פרטנר! נכון, אותו אדם באמת מכיר אתכם לעומק ועברתם תקופה יפה ביחד - אבל תאמינו לנו, לצאת עם מישהו ששודך על ידי האקס/ית יהיה ממש גרוע. בנוסף, חשבו איך אתם הייתם מרגישים אם הם היו מבקשים מכם דבר כזה? איך אומרים - מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך (אפילו חברים לשעבר).

סטוקרים? אנחנו? מה פתאום!

כן כן, כולנו אוהבים להציץ מדי פעם ברשתות החברתיות כדי לבדוק מה עם האקס/ית, להסתכל בתמונות שלהם ולהתמרמר; אבל זכרו שהדבר הוא בסדר כל עוד הוא לא הופך לכפייתי. שימו לב מתי אתם מגזימים! אתם כבר לא בני הזוג שלהם ואתם כבר ממש לא צריכים לדעת לאן הם הלכו, עם מי היו ובטח שלא לעקוב אחריהם עד הבית (כן, גם למצבים כאלה הגענו).

מלכלכים? לא בשכונה שלנו

לא משנה איך נפרדתם וכמה רע זה נגמר - השאירו את הכביסה המלוכלכת בפנים! אל תלכו ותספרו לכולם סודות ודברים רעים על האקס או האקסית - כי "במקרה", גם הם היו במערכת יחסים הזאת; ואם תלכלכו ותשפילו אותם, הם לא יהססו להחזיר.

הוא מבריז מכל הדייטים!
הוא מבריז מכל הדייטים! © צילום: Shutterstock

מי אמר ריבאונד ולא פגע?

אחרי פרידות, אנשים ממשיכים בחייהם ובסופו של דבר מוצאים אהבה חדשה. אם בן/בת הזוג שלכם לשעבר התחילו מערכת יחסים חדשה, עם כל העצבים שבדבר - הניחו להם לנפשם, התמקדו בחיים שלכם ונסו להמשיך הלאה גם אתם. זה יעשה לכם הכי טוב - מבטיחים.

תגובות