דוקטורט בווצאפ: כך תסמסו לקראש כמו גדולים. צילום: Fotolia

דוקטורט בווצאפ: כך תסמסו לקראש כמו גדולים

אתם ממש לא לבד אם גם אתם תוהים לא פחות מעשרים דקות לגבי האימוג'י המושלם ביותר לשלוח; כולנו נלחצים מלהתכתב בווצאפ כשישנם רגשות מעורבים בסיפור

גם פעולה פשוטה כמו התכתבות בווצאפ הופכת להיות קשה במיוחד כשמדובר בקראש או במושא האהבה שלנו. אנחנו נוטים לחשוב יותר מדי על הדברים ומבזבזים שעות על גבי שעות בלחשוב על תשובות מקוריות להודעות שלו או שלה - גם כשהשאלה הייתה בסך הכל "מה קורה?". זקוקים לעזרה בליצור את ההודעה המושלמת? אל דאגה, לשם כך התכנסנו כאן היום.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שמרו על נינוחות ו"שובבות"

לחבר הודעת ווצאפ יכול להיות דבר מייאש; במיוחד אם חיברתם אחת מצחיקה ומחושבת לעומק - והתשובה שקיבלתם חזרה היא "חחח". אל תתנו לדבר להוריד אתכם, הישארו במוד חיובי ותנו לבדיחות לזרום מכם בכל זאת. בכל קשר שאתם מתחילים אתם ודאי לא רוצים להיות "נטל" על הצד השני. אפילו אם נכשלתם בבחינה או סתם עובר עליכם יום רע, למשל, נצלו את המצב כדי לקבוע "דייט למידה" עם הקראש שלכם או אפילו להשיג מהם שיחת עידוד. לשמור על השיחה קלילה וכיפית יגרום להם לרצות "להסתמס" איתכם יותר!

© צילום מסך

גרמו לשיחה להמשיך ולזרום

שוב, עליכם לגרום לקראש שלכם לרצות לקבל הודעות מכם - הוא או היא לא אמורים לגלגל עיניים למראה השם שלכם קופץ על המסך כי הם רואים בהודעות שלכם "טרחה". כשהם שואלים "מה קורה?", למשל, אל תענו בתשובה המשעממת והבנאלית: "הכל סבבה מה איתך?", אלא כתבו משהו שיגרום לשיחה לזרום.

© צילום מסך

הראו ביטחון - לא שחצנות

ביטחון עצמי הוא תכונה מוערכת; עם זאת, עליכם לשים לב שהדרך בה אתם הולכים עם התכונה המוערכת הזו לא מובילה למקום מתנשא מדי. כשאתם מסתמסים עם הקראש עליכם להקפיד להראות ביטחון, מצד אחד; ומצד שני לשמור גם על כנות ויושר. במקום לומר "אני יודע/ת שאת/ה רוצה לצאת איתי", תוכלו לכתוב "איך נראה השבוע שלך? יש זמן למפגש קטן של שנינו?". כך הם ידעו שאתם לגמרי בעניין ויתרשמו מהאומץ והיוזמה שלכם.

© צילום מסך

החמיאו להם!

מי לא אוהב לקבל מחמאה? אם אתם ממש מתלבטים מה לכתוב, פשוט החמיאו לקראש והתחילו שיחה בכך. החמיאו לחכמה שלהם, לטעם או לאחת התכונות שלהם - כל דבר שאתם בטוחים שישמח אותם ובעיקר דברים שאתם באמת מחבבים בהם. הם גם ישמחו לדעת ששמתם עין על משהו ספציפי בהם או שהם עשו.

© צילום מסך

השתמשו בקלף של תחומי העניין שלהם

אם אתם יודעים מה הם אוהבים, נצלו זאת למען ההתקדמות שלכם מולם. סמסו להם אחרי שעולה פרק של הסדרה האהובה עליהם כדי שתוכלו לפטפט על כך, או שלחו להם שיר חדש שנראה לכם שהם יאהבו. הם יעריכו את העובדה שאכפת לכם מהתחביבים שלהם ומהדברים שהם אוהבים, או שאכפת לכם מהם מספיק בשביל לזכור מה הם אותם דברים. בנוסף, הם ודאי ישמחו לדבר איתכם על תחומי העניין האהובים עליהם!

© צילום מסך

התחילו ליצור בדיחות פרטיות

ככל שאתם צוחקים יחד יותר, כך אתם גם מתקרבים יותר אחד לשני. עבדו על מנת לחבר בדיחות פרטיות שלכם ושל הקראש כדי שיהיה לשניכם מאגר אישי של בדיחות פרטיות: יכול להיות שהמורה למתמטיקה הוגה מילה מסויימת לא נכון, למשל; ואם הדבר יהפוך לבדיחה פרטית של שניכם, בכל פעם שהמורה תגיד את המילה הזו - הקראש שלכם יחשוב עליכם ויתפקע מצחוק! ברור שקל לדבר וקשה לבצע, אבל אם אתם מסוגלים לחשוב על משהו שיגרום להם לצחוק - הפעילו עליהם את הבדיחה ובקרוב תראו שהיא תהפוך לבדיחה פרטית של שניכם!

© צילום מסך

סמסו עם כוונה

בואו נודה בזה: התכתבות מכוונת למען מטרה מסויימת יכולה להיות נוראית ועלולה לעיתים להרגיש כמו נטל ולא כמו דבר מהנה. זה לא אומר שחייבת להיות לכם סיבה בכל פעם שאתם כותבים להם, אבל אם אתם רוצים להתחיל שיחה - אמורה להיות לכם סיבה, לא ככה? אם ברצונכם סתם לפטפט, השיחה ודאי תזרום למטה ותדעך במהירות. הסיבה שלכם לא חייבת להיות כל כך חשובה - אתם יכולים גם סתם לרצות להחמיא להם, או אפילו לשעשע אותם; זה מספיק בשביל לשמור על חיי השיחה לאורך זמן.

© צילום מסך

שלחו תמונות

שלחו להם תמונות של מה שאתם עושים במהלך היום. הדבר יוסיף כמות מספקת של דימויים ויתן להם הצצה לעולם שלכם. נכון שאתם פשוט יכולים להשתמש בסנאפצ'אט בשביל לעשות את זה; אבל יש משהו בלשלוח תמונה בצ'אט של ווצאפ שהופך את כל העניין לאינטימי יותר.

© צילום מסך

שאלו שאלות

לא רק שהדבר יגרום לשיחה להמשיך ולזרום, אלא גם יצביע על העניין שלכם בחיים שלהם. בנוסף לכך, אם תשאלו שאלות על אירועים שאתם יודעים שהיו להם לפני זמן מה או מבחן כזה או אחר, למשל, הדבר יוכיח שבאמת שמתם לב לסיפורים שלהם ובאמת אכפת לכם.

© צילום מסך

סיימו את השיחה

לעיתים, סיום השיחה עלול להיראות כחלק הקשה ביותר לביצוע. אתם לא רוצים להשאיר את הקראש שלכם תלויים באוויר, גם אם נושא השיחה החל להיות מאוס ואתם ממש צריכים להתחיל לעבוד על העבודה שלכם לשיעור אנגלית הקרוב. למען האמת, פשוט היו ישירים - אין שום דבר רע בליידע אותו או אותה שאתם פשוט לא יכולים להתרכז בלהתכתב עכשיו. יתרה מזאת, הדבר יגרום להם לצפות בהתרגשות גדולה יותר לפעם הבאה שתהייה לכם הזדמנות לשוחח.

© צילום מסך
 
תגובות