מפתיע: המקומות שלא חשבתם שתמצאו בהם בני זוג. Shutterstock

מפתיע: המקומות שלא חשבתם שתמצאו בהם בני זוג

בין אם לא היה לכם מזל עד כה או שאתם פשוט מחפשים הרפתקה חדשה – בואו לגלות את כל המקומות שלא חשבתם שתמצאו בהם בני זוג

הרבה מאיתנו בטוחים שאהבת אמת אפשר למצוא רק באפליקציית היכרויות, מסיבות או שידוכים על ידי חברים - אלה אולי הדרכים והמקומות הנפוצים ביותר להכיר בהם בני זוג, אך הם בהחלט לא היחידים. בכתבה הבאה אספנו לכם את כל המקומות שלא הייתם מדמיינים שאפשר להכיר בהם בני זוג, שנתחיל?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בית קפה

זה די ברור שרוב החבר'ה המצליחים הולכים לבית הקפה כדי להירגע או אפילו לעבוד קצת יותר. זו הזדמנות מושלמת להיתקל בבני זוג פוטנציאליים.

המלצה שלנו: גשו לשולחן ובו אתם רואים מישהו או מישהי חמודים בעיניכם ובקשו לשבת איתם בשולחן (אתם יכולים להשתמש בשקע הקרוב לשולחנם כתירוץ לכך). תתחילו שיחה, תהיו ידידותיים. בסופו של דבר נסו להחליף פרטים. בתי קפה ומסעדות הם מקומות מדהימים להכיר בהם בני זוג.

אזורי המתנה / תורים

לא תאמינו, אבל מערכות היחסים המצליחות ביותר התחילו במקומות כאלה. המתנה יכולה להיות מעצבנת ועל מנת להעביר את הזמן, אתם יכולים לדבר עם בחור/ה נחמדים שגם ככה נמצאים שם ומחכים גם הם. זה אולי נשמע מטורף, אבל מפגשים כאלה עלולים להוביל למערכות יחסים מתמשכות.

המלצה שלנו: גשו אל הבחור/ה שאתם מוצאים כאטרקטיביים והציעו להם לעשות משהו מעניין ביחד כדי להעביר את הזמן. זה יכול להיות טיול באזור, לשתות קפה או אפילו סתם לנהל שיחה – במקרה הכי גרוע, העברתם כמה דקות בחברת אדם זר, מה רע?

© fotolia

חדר כושר

חדר כושר יכול להיות מקום מדהים להיכרויות, במידה ואתם אוהבים שבני הזוג שלכם עוסקים בכושר, מחטבים את גופם או סתם אוהבים ספורט. מה שיפה בחדרי כושר, זה שרוב האנשים שמגיעים לשם באים רגועים וטבעיים יותר – בלי איפור, בושם (אבל בתקווה לדאודורנט) או כל "מסכה" אחרת. דבר זה נותן לנו להכיר את האדם עצמו כפי שהוא ולא רק את המעטפת החיצונית שלו.

המלצה שלנו: בקשו או תנו עצות לגבי האימון של הבחור/ה שנראים לכם פוטנציאליים. במידה ואתם פוחדים להפריע להם, אתם יכולים להזמין אותם בסוף האימון לשייק חלבונים או סתם לריצה בהמשך השבוע. זה עשוי לגרום להם להתעניין ולשים עליכם עין, נסו זאת!

התנדבות

בין אם מדובר בהתנדבות כחלק מהמחויבות אישית ובין אם בהתנדבות בשעות הפנאי, ודאי יצא לכם לפגוש נערות או נערים נוספים שחולקים את זמנם החופשי בהתנדבות כזו או אחרת. אנשים שנוהגים להתנדב הם לרוב אנשים מאוד נחמדים שקל לדבר איתם. אם אתם מתנדבים באותו מקום, רוב הסיכויים שלא יהיה לכם חסר על מה לדבר. אם אתם עוד לא מתנדבים בשום מקום - זה הזמן להתחיל!

המלצה שלנו: במידה ושמתם עין על אחד או אחת מהמתנדבים/ות בצוות שלכם, נצלו את הזמן שלכם ביחד והכירו אותם טוב יותר. הרבה יותר קל לדבר ולהכיר מישהו כשאתם נפגשים על בסיס קבוע ועובדים יחד למען מטרה משותפת.

© Fotolia

סופר

הזוי, לא? להכיר מישהו בסופר? ובכן, מסתבר שיש לא מעט אנשים שהכירו, הפכו לזוג (ואף התחתנו!) בזכות המקום הזה. זה יכול לקרות בתור לקופה, כשאתם צריכים / נותנים עזרה להגיע למדפים או בכל הזדמנות אחרת – רגע אחד אתם קונים לחם וברגע השני מוצאים את אהבת חייכם (טוב אולי לא בדיוק כך, אבל זה בהחלט יכול לקרות!).

המלצה שלנו: נסו לפתוח איתם בשיחה על ידי דיבור על היתרונות התזונתיים של אחד המאכלים השונים שנמצאים בחנות. הם עשויים להתרשם מכם ומהידע שלכם בנושא ומי יודע? אולי אפילו לבקש את המספר שלכם?

חופשה / טיול

אנשים יוצאים לחופשות כדי לנוח ולהירגע, לפעמים אפילו בשביל להכיר אנשים חדשים או לצאת להרפתקאות כלשהן. זה בדיוק הזמן המושלם להכניס לחייכם אדם נוסף, או לפחות להכיר אותו. נסו להיות פתוחים לאפשרויות ותתפלאו לגלות כמה בני זוג פוטנציאליים נמצאים אל מול עינכם.

המלצה שלנו: לאחר שמצאתם את האחד או האחת שקולע/ת לטעמכם, נסו לפתח איתם בשיחה על החופשה שלהם, תשאלו מאיפה הם מגיעים, עד מתי הם נופשים ושאלות נוספות שיכולות לעזור לכם לשבור את הקרח. לאחר מכן, תוכלו להציע להם פעילות משותפת במסגרת החופשה, כמו למשל, צלילה בים הקרוב. דרך מעולה להכיר פרטנרים חדשים.

© צילום: Shutterstock

מעלית

מעליות עשויות להיות מקום טיפה מסורבל להכיר בהן, אך החלל הסגור (והמעט קלסטרופובי יש לציין), יכול להיות המקום המושלם להתחיל בו שיחה עם אדם זר. במיוחד אלו מעליות שאתם נוהגים לקחת באופן קבוע, כך, הסיכוי שתתראו עם אותו אדם גדול יותר.

המלצה שלנו: פתחו בברכת בוקר / ערב טוב כאשר אותו אדם נכנס למעלית ונסו לפתוח איתם בשיחה קלה על אירועי היום – מזג האוויר, חדשות אחרונות או כל דבר אחר. אל תשכחו לברך אותם ביום / לילה טוב ולקוות שיחזרו ביום למחרת. במידה וזה קורה, בפעמים הבאות שתראו אותם נסו להתחבב עליהם כמה שיותר עד שבסופו של דבר תחליפו פרטים.

קורס לימודי

קורס הכנה לבגרויות, פסיכומטרי או למידה של כל תחביב אפשרי – כל כך הרבה אפשרויות להכיר אנשים חדשים ועוד בגילכם! מה יכול להיות יותר טוב מזה?

המלצה שלנו: ברגע שתתפסו לשיחה את הבחור/ה שאתם מחבבים, נסו לקבוע איתם קבוצת למידה, רק שניכם – ללמוד ולהכיר. זוהי דרך מעולה גם להצליח ללמוד בקשב רב יותר וגם להכיר אדם חדש – בתקווה לזוגיות פוטנציאלית.

© צילום: fotolia

תחבורה ציבורית

כמו רוב בתי הקפה העמוסים, בתחבורה ציבורית תפגשו כל כך הרבה אנשים שונים ומגוונים ואפילו תהיה לכם הזדמנות לשבת לידם. אוטובוס, מונית שירות או רכבת- כל כך הרבה אנשים משתמשים בהם בכל כך קצת זמן. מספיקות 10 דקות בשביל שיחלפו מולכם קבוצה לא קטנה של אנשים ובניהם מי יודע – אולי האחד / אחת שלכם?

המלצה שלנו: אם אתם מבחינים בנער/ה חמוד/ה ויש מושב ריק לידם. שבו באותו כיסא והציגו את עצמכם. שאלו אותם לאן הם נוסעים והתחילו שיחת חולין. זו יכולה להיות התחלה של משהו גדול.

למעשה, בכל מקום

כל עוד אתם פתוחים לאפשרויות, בכל מקום שאתם נמצאים בו אתם עשויים למצוא את אהבת חייכם. אתם רק צריכים להיות מספיק סבלניים וערניים לסביבה. בין אם זה בסופר, בחדר הכושר או אפילו סתם במעלית, לעולם אינכם יכולים לדעת היכן תפגשו את בן או בת הזוג הבא/ה.

המלצה שלנו: פתחו את העיניים, תסתכלו סביב. מי יודע? אולי גם עכשיו, בזמן שאתם קוראים את הכתבה הזאת, נמצא מולכם האחד / האחת.

 

 
תגובות