אהבה ללא תנאים: הזוגות שמוכיחים שאהבה יכולה לנצח הכל. צילום מסך מאינסטגרם

אהבה ללא תנאים: הזוגות שמוכיחים שאהבה יכולה לנצח הכל

איבדתם אמון באהבת אמת? כבר לא בטוחים שאהבה יכולה לנצח הכל? לכבוד השנה החדשה, אספנו למענכם את כל הזוגות המרגשים שמוכיחים לנו שאין דבר שהאהבה לא יכולה לנצח

כולכם ודאי נתקלתם באמירה המוכרת- "אהבה יכולה לנצח הכל". אך למרות זאת, נראה כי מעטים באמת מאמינים בה. לכל אלו שכבר איבדו אמון באהבה אמיתית - הכתבה הזאת בשבילכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הפרש של ארבעים סנטימטרים: בת-אל פאפורה וניר בורנשטיין

בת-אל פאפורה היא שחקנית ושדרנית רדיו מפורסמת, הסובלת מאכונדרופלזיה - מחלה תורשתית הגורמת לגמדות ומבנה גוף ייחודי. בכל פעם שפאפורה מתראיינת לעיתון, היא חוזרת ומדגישה שהיא אינה רואה את המחלה שלה כמגבלה ושלמעשה - היא מנהלת אורח חיים רגיל לחלוטין, שכולל אף זוגיות מאושרת. בן זוגה הוא ניר בורנשטיין, איש הייטק והמנהל האישי שלה. למרות השוני הגדול ביניהם, השניים בכל זאת מצליחים לתחזק זוגיות אוהבת ובריאה, שמוכיחה שאהבה אמיתית - גוברת על כל מגבלה פיזית שקיימת. 

© צילום מסך מאינסטגרם @bat_el.official

אהבה חוצת יבשות: אסי עזר ואלברט אסקולה 

הזוגיות הפוטוגנית של אסי עזר ואלברט אסקולה, היא כנראה אחת ממערכות היחסים המסוקרות ביותר בשנים האחרונות. אולם, חשוב לזכור שהם נאלצו להתמודד עם המון קשיים בדרך להצלחה: שניהם גדלו והתחנכו במדינות שונות לגמרי, כך שאפילו שפות האם שלהם אינן זהות. עבור זוגות אחרים, הפערים התרבותיים והגיאוגרפיים הללו היו יכולים להביא למשבר גדול ואפילו פרידה, אך לא אצל עזר ואסקולה, הם כאמור, רק העצימו את הקשר והאהבה ביניהם.

© צילום מסך מאינסטגרם @assiazar

חרדי וחילונית: קורין גדעון וחילי סורוצקין

קורין גדעון היא אחת מהמנחות המצליחות והאהובות ביותר בכל הזמנים, שידועה גם בשל נישואיה לחילי סורוצקין - איש עסקים מרקע חרדי. בעיניי רבים, זוגיות בין אישה שהתחנכה במשפחה חילונית לחלוטין, לבין גבר שמגיע ממשפחה חרדית-ליטאית, היא לרוב אינה מציאותית וגורלה להיגמר בפרידה. גדעון וסורוצקין מוכיחים שהסטיגמה הזו היא רחוקה מהמציאות, ובהחלט ניתן לנהל זוגיות בריאה ומאושרת למרות כל הפערים התרבותיים הללו. בסרטה של גדעון "החתונה החרדית שלי", ניתן לראות שלמרות הקושי שכרוך בכך - המשפחות של סורוצקין ושל גדעון קיבלו את הזוגיות שלהם בידיים פתוחות, ומתמודדות בהצלחה עם הקשיים שצצים בדרך.

© צילום מסך מאינסטגרם @corringideon

התגברו על הכל: ביונסה וג'יי-זי קרטר

לא ניתן לערוך רשימה של זוגות מעוררי השראה, מבלי להזכיר את הזוג המלכותי - ביונסה וג'יי-זי קרטר. הזוגיות שלהם ידעה המון עליות ומורדות, שביניהן אפילו בגידה מצד ג'יי-זי. כמו כן, הם נאלצו להתמודד עם המון קשיים כזוג, כמו - ההפלה הטבעית שביונסה עברה, טוקבקים אכזריים ועוד. הזוגיות שלהם מוכיחה שאהבה אמיתית יכולה לנצח כל קושי שצץ בדרך, הן מבחינת החיים האישיים של בני הזוג והן מבחינת חייהם המשותפים. 

© צילום: gettyimages

התפטר כדי לטפל בה: מייקל הוסקין וטוריה פיט

סיפור האהבה המצמרר והמרגש של מייקל הוסקין וטוריה פיט, מוכיח באופן חד משמעי שאהבה ללא תנאים אכן קיימת: עד לשנת 2011, פיט עבדה בתור דוגמנית על מצליחה והוסקין שגשג בעבודתו בתור שוטר. אולם, בספטמבר של שנה זו - פיט נקלעה לתוך שריפה רצחנית, שגרמה לה לכוויות קשות ואף איבוד כמה מאצבעותייה. בעקבות אירוע זה, הוסקין פרש מעבודתו והשקיע את כל זמנו בטיפול בבת זוגו האהובה. השינוי הדרסטי במראה החיצוני של פיט לא עניין אותו, וכאשר הוא נשאל על כך בראיון - הוא ענה בפשטות: "נישאתי לנשמה שלה, לאישיות שלה, והיא האישה היחידה בעולם שיכולה להגשים את כל החלומות שלי".

© צילום מסך מאינסטגרם @turiapitt
תגובות