לשבור את הקרח: כך תתמודדו עם שתיקות מביכות בדייט ראשון. Fotolia

לשבור את הקרח: כך תתמודדו עם שתיקות מביכות בדייט ראשון

יוצאים לדייט ראשון וחוששים משתיקות מביכות? כל הטיפים המקוריים שיעזרו לכם להתגבר ולשבור את הקרח

יציאה לדייט היא דבר נהדר ומרגש, אך בד בבד גם מלחיץ. מה אם יהיו שתיקות מביכות? או לחילופין, מה אם לא יהיה על מה לדבר? אין ספק ששאלות רבות עולות רגע לפני המאורע הגדול, אבל אל דאגה - אתם יכולים להירגע. בכתבה הבאה אספנו עבורכם את כל הטיפים, המעשים והמשפטים שיעזרו לכם לשבור את הקרח ולהקליל את האווירה בדייט. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

צרו בניכם קליק

הטיפ הראשון הוא טיפ די מצחיק, וללא ספק תצטרכו אותו אם תיתקלו ברגע של שקט מביך בדייט. כל שעליכם לעשות הוא להביא איתכם לפני שאתם יוצאים לדייט, שקית של חטיף השוקולד הידוע - ״קליק״. כך, ברגע של שתיקה מביכה, אמרו את המשפט הבא: ״את/ה שמ/ה לב לקליק הזה שיש בינינו?״ ומיד בסיום המשפט, הוציאו את השקית ותראו איך האווירה משתנה והופכת לקלילה ומצחיקה. כמובן שאפשר לכבד את הדייט שלכם מהשוקולד עצמו וכאן סמכו עלינו - זה לגמרי יכבוש אותם.

כרטיסיות או לא להיות

אם אתם אנשים מסודרים שאוהבים לרשום לעצמם הערות, או להתכונן לדברים מראש - הטיפ הבא הוא בדיוק בשבילכם. לפני הדייט, קחו כמה דפים וכתבו על כל דף שאלה שתרצו לשאול את הפרטנר/ית שלכם. זו יכולה להיות שאלה קלילה, מצחיקה, רצינית, אישית או כל דבר אחר שתחשבו לנכון. אם נתקלתם ברגע של שקט ואתם מחפשים איך למלא את החסר - ״הכרטיסיות״ שלכם זה בדיוק הפתרון. אתם יכולים לזכור את הכתוב בעל פה או אפילו לשתף את הדייט שלכם בהם, וכך תוכלו לשאול זה את זה שאלות וללמוד אחד על השני יותר. אתם יכולים גם להיעזר בשאלות בכתבה הזו.

© צילום: gettyimages

משחקים ונהנים

הטיפ הבא ללא ספק יתרום להיכרות מעמיקה בינכם לבין הפרטנרים שלכם בדייט. נסו למצוא שאלן או משחק באינטרנט בו "תשחקו" במהלך הדייט. אתם יכולים לנסות את המשחק "אמת או שקר", בו משתתף אחד אומר שני משפטים - אחד נכון והאחר שגוי. מטרת הצד השני היא לגלות מה מהם הוא השקר ומה האמת. משחק נוסף שיעזור לקרב בניכם הוא "עשיתי לא עשיתי". במשחק זה תצטרכו למנות כמה מהדברים המובאים (כמו למשל- סקי, צניחה חופשית, טיפול שורש וכו') לפניכם עשיתם או לא עשיתם. מנצח הוא זה שעשה הכי פחות. אתם יכולים אפילו להוסיף פרס קטן למנצח כמו: גלידה או שוקולד. הדבר עשוי להוסיף מאוד לאווירה.

מקום נייטרלי 

אם קבעתם את הדייט שלכם במסעדה לדוגמא, ואתם ממש לחוצים שלא יהיה לכם על מה לדבר - נסו לשנות את מיקום הדייט. לפעמים המיקום עצמו משפיע מאוד על הצלחת הדייט. אם לדוגמה: בחרתם במסעדה, דעו כי יהיה לכם המון זמן לדבר. לכן, בחרו מקום אחר כמו: סרט, באולינג, החלקה על הקרח או כל דבר אחר שיכול להעסיק אתכם ולהפחית את הסיכויים לשתיקות מביכות. אם יש איזו פעולה ברקע שאתם צריכים לעשות - הפעולה עצמה תיתן לכם נושא שיחה ובכלל היא תהיה משהו משותף לשניכם באותו הרגע, שיכול להפיג את תחושת המבוכה.

© צילום: Fotolia

ישירות

אם נתקלתם ברגע של שקט ואף אחד מהפתרונות שהצענו לא מתאים לכם, פשוט דברו על זה. פתחו את הנושא באווירה טובה ונסו לנתב את המבוכה לשיחה מועילה. אפשר לשתף את הדייט שלכם ברגשות ואולי אפילו תופתעו לגלות שהם מרגישים בדיוק אותו הדבר. ״שימו את הקלפים על השולחן״, אל תסתירו ופשוט תהיו אתם כי לפעמים, באמת לא צריך יותר מזה.

בהצלחה!

תגובות