גאווה: עמודי האינסטגרם הלהט״בים שאתם חייבים לעקוב אחריהם. gettyimges.ILCarl Court

גאווה: עמודי האינסטגרם הלהט״בים שאתם חייבים לעקוב אחריהם

הרשת החברתית האהובה "אינסטגרם" כוללת מגוון תכנים איכותיים, שעשויים לעניין ואף לסייע לכל אחד ואחת מכם. הפעם, בחרנו להציג בפניכם את עמודי האינסטגרם הלהט"בים שאתם חייבים לעקוב אחריהם

הרשת החברתית אינסטגרם, מציעה תוכן רב למשתמשיה הפונה לקבוצות רבות- נשים, גברים, רווקות, זוגות וגם להט"ב. מסיור קטן ברחבי האפליקציה, הצלחנו למצוא את הרשימה המושלמת של העמודים הלהטבי״ם שאתם חייבים לעקוב אחריהם, בין אם אתם מהקהילה ובין אם לא. אז למה אתם מחכים? רוצו לעקוב!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

proud.and.strong@

הכירו את עמוד הגאווה הגדול בישראל שלגמרי מקבל את כולם! בעמוד זה תוכלו למצוא מגוון של מימס סופר מצחיקים, תשובות לשאלות והתייעצויות. כמו כן, חשוב לציין כי התוכן הלהט״בי מקורי, שנון וללא ספק מעורר מחשבה והומור. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר עקבנו.

les_confessions_@

העמוד הבא הוא עמוד ווידויים שנעשה במיוחד ללסביות. בעמוד זה תוכלו למצוא מגוון ווידויים של בנות על מקרים שחוו, קשיים או חוויות מהזוגיות. כל הווידויים נעשים בצורה אנונימית ודיסקרטית כך שאין ממה לחשוש. בנוסף, תוכלו למצוא מגוון סקרים, המלצות לסדרות ואפילו אפשרות להכיר בנות אחרות. אחד הדברים החשובים ביותר שהעמוד הזה נותן הוא מענה ועזרה לאותן בנות שנמצאות בצרה ולכן, אין ספק שמדובר בעמוד עם מטרה חשובה.

lgbt_israel@

עמוד הקהילה הגאה הבא הוא עמוד בעל תוכן מאוד משמעותי שמשלב הכל. תוכלו למצוא בו מימס מצחיקים, טיפים ליציאה מהארון, וידויים אנונימיים ושלל כתבות בנושא. העמוד פועל כבר למעלה מארבע שנים ואין ספק שהוא לגמרי שווה עוקב.

lgbt.proudly@

בעמוד הבא תוכלו למצוא מגוון מימס ובדיחות מצחיקות, וידויים אישיים, הסבר על מושגים הקשורים לקהילה, מקום להכיר אנשים חדשים, טיפים, שאלות ואפילו סרטוני טיקטוק מצחיקים ומרגשים. העמוד מנוהל על ידי מנהלת אחת שללא ספק עושה עבודה טובה וההשקעה הזאת לגמרי שווה את העוקב.

lesbian_israel@

את עמוד הממים הרשמי של הלסביות בישראל כבר הכרתם? אם לא, זה הזמן להכיר. מדובר בעמוד סופר מצחיק ומקורי שמעלה מימס מטורפים וקורעים מצחוק. עוד תוכלו למצוא בעמוד: משפטים מעוררי השראה, פינה של ״הידעת״ שתעשיר את הידע שלכם, וכמובן סקרים. זה הזמן לעקוב!

תגובות