בחירות 2020: איך בוחרים פרטנרים לזוגיות בריאה?. Shutterstock

בחירות 2020: איך בוחרים פרטנרים לזוגיות בריאה?

בחירות מועד ג' כבר כאן, ובין אם יש לכם כבר זכות הצבעה ובין אם לא, יש תחום אחד שחשוב לבחור בו נכון והוא רלוונטי לכל גיל - זוגיות. אז אם גם אתם תוהים איך בוחרים פרטנרים למערכת יחסים בריאה וטובה, הכתבה הבאה תפתור לכם את השאלה

לכל אחד מגיע להיות במערכת יחסים בריאה ואוהבת עם האדם הנכון. בשונה ממה שהרבה אנשים חושבים, קשר בריא ניתן להשגה, כל עוד מדובר בפרטנר הנכון. אז אם אתם רוצים זוגיות בריאה ונכונה, הנה כמה עצות לבחירה נכונה של הפרטנרים שלכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

איך מתחילים?

בחרו אדם שאתם חושבים להיכנס איתו לזוגיות, פרטנר פוטנציאלי, וענו על השאלות בכתבה בהתייחס אליו. עניתם על כל השאלות בחיוב? ברכות! מצאתם את הפרטנר שלכם לזוגיות בריאה. 

לבחור לפי הרגש

אתם מרגישים אליהם משהו?

עוד לפני שאתם מתחילים לחשוב על זוגיות, הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא- "האם אני מרגיש/ה אליה/ו משהו?", במידה ואתם עונים לעצמכם "כן, ללא ספק" אתם יכולים לסמן לעצמכם וי קטן ולהמשיך לעבר השאלה הבאה בכתבה.

הרגשות הדדיים?

כי לא מספיק שרק אתם תרגישו משהו, אלא גם הם. מערכות יחסים ברובן מבוססות על הדדיות, לכן חשוב שהרגש יהיה קיים אצל שני הצדדים במערכת היחסים. לא בטוחים מה הם מרגישים כלפיכם? תשאלו אותם! בהמשך הכתבה תראו שגם כנות היא חלק חשוב בזוגיות.

אתם מאושרים איתם?

גם אם קיים רגש, וגם אם הוא הדדי, עדיין חשוב שהפרטנרים שלכם יסבו לכם אושר. כי רגש יכול להיות קיים, אך הוא יכול גם להכאיב. במידה ואתם לא מרגישים מאושרים עם האדם אליו אתם מרגישים רגשות, כדאי לנתח מדוע, עוד לפני שאתם נכנסים איתם לזוגיות. במידה ותבררו זאת במהלך הזוגיות, הדבר עשוי לגרום לבעיות, לכן כדאי לפתור את השאלה עוד לפני.

אתם מאושרים איתם?
אתם מאושרים איתם? © צילום: adobestock

לבחור לפי ההיגיון

אתם מסוגלים לנהל שיחות?

תקשורת היא בין הדברים הכי חשובים בזוגיות בריאה ונכונה. במידה ואתם לא מסוגלים לתקשר, לא תצליחו לעולם לקיים מערכת יחסים בריאה. לכן, בחנו את הנושא הזה היטב. בררו האם הפרטנרים הפוטנציאליים שלכם פתוחים איתכם לדבר על הכל, נותנים לכם מקום ומקשיבים לכם.

אתם כנים אחד עם השני?

כנות, כנות ושוב כנות. מה עוד צריך? הייתם רוצים להיכנס לזוגיות עם בן אדם שמשקר לכם כל הזמן? ודאי שלא. אם אתם מרגישים שאתם יכולים לספר להם הכל, והדבר אכן הדדי, מזל טוב! התקדמתם עוד צעד לעבר הזוגיות שלכם.

תקשורת היא המפתח לזוגיות בריאה
תקשורת היא המפתח לזוגיות בריאה © צילום: adobestock

לבחור לפי תחושת הבטן 

מרגיש לכם טוב להיות איתם בזוגיות?

מחקרים מראים שתחושת הבטן שלנו צודקת במקרים רבים. לכן, חשוב לפעול לפיה גם במידה והיא נשמעת לכם מיותרת. אם עניתם בחיוב לגבי שאלות הרגש וההיגיון, אך אתם עדיין לא בטוחים שאתם רוצים להיכנס עם הפרטנרים הללו לקשר, אנו ממליצים לכם לקחת רגע ולחשוב על הדבר. אם אתם לא בטוחים בעצמכם, כנראה יש סיבה לדבר, וכל עוד לא תבררו מה הסיבה, לא תצליחו לקיים זוגיות בריאה.

המון בהצלחה!

תגובות