מוקדש לרווקים: תוכניות שעוסקות בחיפוש אחר אהבה. צילום: Fotolia. אילוסטרציה

מוקדש לרווקים: תוכניות שעוסקות בחיפוש אחר אהבה

היום (א׳), ה-14 בפברואר, נציין את יום האהבה הלועזי או בשמו המוכר יותר ה״וולנטיין דיי״. לכן, לכבוד המאורע והעובדה שעדיין רוב המדינה ״סגורה״, החלטנו לארגן לרווקים שבינינו תעסוקה מצוינת שלא מצריכה מהם אפילו לקום מהספה. אז רווקות ורווקים יקרים, הכינו פופקורן, גלידה או כל נשנוש אחר שעולה בדעתכם ותתחילו לצפות באחת מן הסדרות הבאות אשר עוסקות בחיפוש אחר אהבה ומי יודע, אולי תמצאו אחת כזו בעצמכם בתקופה הקרובה. צפייה נעימה!

  1. עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חם לוהט רותח 

על תוכנית הריאליטי המצליחה ״חם לוהט רותח״ - וודאי יצא לכם לשמוע ולאלו שלא היו כאן בשנה האחרונה... נספר כי מדובר בריאלטי חדש מבית היוצר של נטפליקס אשר עוסק בחבורת רווקים ורווקות נחשקים שנלקחים לווילת אי מיוחדת ושם נאסר עליהם (כחלק מכללי הפורמט) ליצור כל מגע מיני כלשהו על מנת שיוכלו למצוא בתוכנית קשר רציני וארוך טווח. בנוסף לכל הפרטים הללו, ישנו גם פרס כספי העומד על כ-100,000$ אך במידה ומישהו יעבור על הכללים - יענשו המשתתפים ויקבלו קנס אשר ינוכה מסכום הפרס. כפי שאתם וודאי יכולים לתאר, העניינים לא בדיוק הולכים בצורה חלקה... מה שגורם לסדרה להפוך למעניינת, סוחפת וסופר מצחיקה. המלצה שלנו - לגמרי שווה צפייה ומסתמן גם שתצא בקרוב עונה חדשה.

חתונה ממבט ראשון 

״חתונה ממבט ראשון״ היא תוכנית ריאלטי ישראלית אשר מבוססת על פורמט דני מצליח שאומץ בארצות הברית. בישראל שודרו כבר שלוש עונות שזכו להצלחה רבה מכיוון שפורמט המשחק שונה לגמרי ממה שאנחנו רגילים אליו וזה ממש לא ״דבר שבשגרה״. במהלך התוכנית, מגיעים מספר רווקות ורווקים אשר מקבלים מהמומחים בן זוג שלדעתם יכול להתאים. השניים מתחתנים, יוצאים לירח דבש לשלושה ימים ורק לאחר מכן, מתגוררים יחד בבית משותף ומתחילים להכיר אחד את השניה. העובדה שקודם הזוגות מתחתנים זה עם זו - לפני שהם בכלל מכירים, גורמת ללא מעט מחלוקות וקשיים שאיתם הם נאלצים להתמודד בשיתוף צוות המומחים. מטרת התוכנית היא שהזוגות ישארו יחד גם לאחר סיום הסדרה. אך, האם מערכת יחסים שכזו יכולה להצליח? תצטרכו לגלות בעצמכם... בהצלחה!


 
 

אהבה חדשה

״אהבה חדשה״ היא תוכנית ישראלית שעלתה לאוויר באוקטובר האחרון אשר עוסקת בהיכרויות ומציאת זוגיות בהנחיית לירון וייצמן. בתוכנית ישנן ארבע משתתפות רווקות שמתגוררות בדירות נפרדות. כל אחת מהן, צריכה להתגורר עם גבר שהותאם לה מראש למשך שלושה ימים כשבסופם היא צריכה לבחור האם היא ממשיכה עם אותו הגבר או שהיא מעדיפה להכיר גבר חדש שאיתו תבלה שוב שלושה ימים וכך הלאה, עד שלבסוף היא אכן תמצא בן זוג פוטנציאלי ואהבה חדשה...

דייט בחשכה

הסדרה ״דייט בחשכה״ אמנם שודרה לפני לא מעט שנים אך עדין תמיד כיף להיזכר ולצפות בה כל פעם מחדש. במהלך התוכנית, מגיעים לווילה שלושה גברים ושלוש נשים אשר שוהים באגפים נפרדים. מותר להם להיפגש זה עם זו רק בתוך חדר חשוך על מנת שלא יוכלו לראות אחד את השניה וכך להכיר את האופי האמיתי של מי שאיתם. בסוף התוכנית, הזוגות נחשפים ובוחרים האם להמשיך את מערכת היחסים עם מושא אהבתם או אולי דווקא לסיים את זה כאן. נו... מסוקרנים? גם אנחנו.

הרווק

התוכנית הבאה, מבוססת על הפורמט האמריקאי המצליח שזכה גם פה להצלחה רבה וגם כאן בישראל, בכל עונה ישנו גבר רווק אחד וקבוצת נשים רווקות אשר מתחרות על לבו. בכל פעם עוברות הבנות ״מבחן התאמה״ אחר שבסופו בוחר הרווק מי תמשיך איתו לשלב הבא עד שבסיום הסדרה, הוא נשאר עם ה-אחת שאיתה ימשיך למערכת יחסים מצליחה. בישראל שודרו שתי עונות ובהן הרווקים היו: יוצא התוכנית ״הישרדות״ - גיא גיאור ובעונה השנייה, לא אחר מהזמר המצליח - דודו אהרון. שווה צפייה!

לאהוב את אנה

לפני שלוש שנים יצאה תוכנית שדי מזכירה את התוכנית הקודמת רק שהפעם עומדת בראשה בחורה ובמקרה הזה, גברים מתחרים על ליבה. את הרווקה הנחשקת, אתם וודאי מכירים כי מדובר בלא אחרת מהרקדנית והשחקנית המצליחה - אנה ארונוב והסיבה שאנחנו כל כך ממליצים על הסדרה הזו ואיתה גם נסיים את הרשימה... היא כי גם לאחר סיום התוכנית, אנה ובחיר ליבה שבחרה, המשיכו לצאת יחד, התחתנו וממש בימים אלו מצפים לילד ראשון. הכי מרגש שיש!

 
 
תגובות