קים אור אזולאי: "כל אישה יכולה להוות עבורי מודל לחיקוי והשראה". צילום: שי תמיר

קים אור אזולאי: "כל אישה יכולה להוות עבורי מודל לחיקוי והשראה"

מדי שנה, ב-8 במרץ, נוהגים לציין את יום האישה הבינלאומי שמטרתו העיקרית היא העצמת בנות המין הנשי, שוויון זכויות וציון הישגיהן בתחומים שונים. השנה, בעיצומה של מגפת הקורונה, נתקלנו בלא מעט מקרים של חוסר שוויון מגדרי ואלימות כלפי נשים. בימים האחרונים ערכנו מספר ראיונות עם נערות ונשים משפיעות וחזקות, והיום: קים אור אזולאי, חושפת את סוד הצלחתה הגדולה, מספרת על הקשיים הפנימיים איתם התמודדה ואפילו נותנת טיפ חשוב לחיזוק חשיבה חיובית ואהבה עצמית, שמשתמשת בו בעצמה

את שנת 2020 רובנו נזכור כשנה לא פשוטה, מאתגרת ואפילו יש לומר מבוזבזת... אך, למרות זאת, ישנם כאלה שדווקא כן הצליחו לנצל את השנה הזו לטובה, לממש את חלומותיהם ולעורר שינויים משמעותיים בחייהם האישיים ובחיי הסביבה. אחת מביניהם, היא לא אחרת מאשר הכוכבת הצעירה והמצליחה קים אור אזולאי (18) שהספיקה במהלך לקטוף מספר תפקידי משחק נחשקים במגוון סדרות נוער מובילות, לזכות בתואר "שחקנית השנה", לדגמן למותגים שונים, להוציא קולקציית בגדים וכובעים בעיצובה, להתגייס לצה"ל ואיך אומרים? הרשימה עוד ארוכה... 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לצד כל זאת, הצלחנו לתפוס את הכוכבת האהובה לראיון מיוחד לכבוד יום האישה בו סיפרה לנו על החלומות העתידיים שעוד רוצה להגשים, על הקמפיין החדש בו לוקחת חלק ואפילו חשפה מי הן הנשים שמשמשות עבורה מודל לחיקוי והשראה. 

בתור משפיענית, סוחפת ומעוררת השראה, מהו בעינייך הדבר שהופך אותך לאישה כה חזקה ומצליחה? 

"בעיניי הסיבה לכך היא שאני באמת מאמינה בעצמי ויודעת בלב שלם שאני יכולה להשיג כל מה שאני רוצה ולדעתי לא משנה אם מדובר בגבר או אישה - כל בן אדם באשר הוא, יכול להגשים את עצמו ולעשות מה שהוא רוצה אם הוא רק יאמין בעצמו וביכולות שלו". 

© צילום פרטי

בימים אלו, את לוקחת חלק בקמפיין ״אני_בליפילטר״ של המשרד למעמד האשה בעיריית רמת השרון. מהי בעינייך החשיבות של קמפיין זה?

"לקמפיין הזה יש חשיבות עצומה וצריך להבין שזה הרבה מעבר ל'אני בלי פילטר' כי בעצם מסתתר פה מסר גדול וחשוב שהוא פשוט לאהוב את עצמך כמו שאתה. אנחנו צריכים להפסיק עם הפילטרים, הסטיגמות ועם החיפוש הזה אחר התמונה או המציאות המושלמת ולהתמקד במה שבאמת חשוב והוא שנצליח לקבל ולאהוב את עצמנו כמו שאנחנו כי אף אחד לא יכול להיות יותר טוב מאיתנו חוץ מאנחנו עצמנו". 

מעבר לקמפיין, כיצד עוד ניתן לדעתך לעודד חשיבה חיובית ואהבה עצמית?

"אני מאמינה שהדרך הכי טובה לעשות זאת היא פשוט לעודד ו'לדבר' עם עצמנו. גשו למראה, עמדו מולה ותנו לעצמכם מחמאות, תאמרו בקול את החוזקות שלכם, את מה שאתם אוהבים בעצמכם וגם את מה שפחות כדי שתוכלו לעבוד על זה. בסופו של דבר, אתם תראו שאחרי כמה פעמים, אתם כבר תהיו הרבה יותר בטוחים ושלמים עם עצמכם ואולי כך תבינו כמה שאתם יפים ומדהימים".

על אף גילך הצעיר, הצלחת להגיע ללא מעט הישגים. יש חלום גדול שעדין לא השגת והיית רוצה להשיג? 

"הייתי מאוד רוצה לקבל איזשהו תפקיד משחק גדול ומשמעותי בארץ או בחו״ל שזו ללא ספק שאיפה גדולה שלי. שאיפה נוספת ואפילו גדולה יותר היא להיות אמא, להקים משפחה וכמובן להמשיך לעשות תמיד את מה שאני אוהבת". 

כיצד את מתמודדת עם הקשיים במהלך הדרך?

"האמת שהקשיים האישיים שלי פחות קשורים לסביבה החיצונית אלא יותר קשורים לקשיים שלי עם עצמי, כמו לדוגמה שאני מבואסת ממשהו או בדיכאון. אך ברגע שזה קורה, אני תמיד משתמשת בטיפ שנתתי קודם ומזכירה לעצמי מי אני ומה אני שווה. אני ממש מדברת עם עצמי ומזכירה לעצמי את גודל הסביבה התומכת שיש סביבי ואת משפחתי האהובה שתמיד מקיפה אותי ותהיה שם בשבילי ומבינה שזכיתי ושזה ממש לא מובן מאליו".

בתקופה האחרונה נתקלנו לצערנו בלא מעט מקרי רצח ואלימות כלפי נשים. בתור אישה דעתנית וחזקה, כיצד לדעתך ניתן למנוע את המקרים הבאים?

"זה נושא שפשוט חובה לדבר עליו בכל מקום; בין אם זה בבית, בבתי הספר או ברשתות החברתיות. בנוסף, אנחנו כנשים צריכות כמה שיותר להכיר את כל אותן 'נורות אזהרה', להיות קשובות לעצמנו ולסביבה, להיות מודעות ולשים לב לדברים - לא משנה איפה או לאן אנחנו הולכות". 

איזו אישה מהווה עבורך מודל לחיקוי והשראה?

"בעיניי כל אישה יכולה להוות עבורי מודל לחיקוי; החל מאמא שלי שהיא המודל לחיקוי הכי גדול שלי או גל גדות עם כל הדברים המדהימים שעשתה, מריל סטריפ על המשחק המצוין שלה או אפילו נועה קירל שהיא רק בת 19 ועושה חיל מטורף! ללא ספק כל אישה באשר היא יכולה להוות עבורי מודל לחיקוי והשראה". 

לסיום, מה היית מאחלת לעצמך לכבוד יום האישה?

״להמשיך לאהוב את עצמי כמו שאני ושזה יתעצם כל יום אפילו קצת יותר...״

 

תגובות