היזהרו: הסכנות הטמונות בזוגיות וירטואלית. פוטוליה

היזהרו: הסכנות הטמונות בזוגיות וירטואלית

זוגיות וירטואלית, הלא היא זוגיות שמתנהלת בעקבות מרחק פיזי גדול בין בני הזוג, יכולה להיות גם מסוכנת והלוקחים בה חלק יכולים להיתקל בסכנות רבות. בכתבה הבאה תגלו מהן הסכנות ובכך תצליחו לשמור על עצמכם

זוגיות היא קסומה, ויכולה להתקיים דרך כל מיני פלטפורמות - אבל חשוב לנהוג בזהירות! לכן, אספנו עבורכם 5 סכנות שעשויות להתרחש בזוגיות וירטואלית. קריאה מהנה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

1. חוסר באינטימיות
אינטימיות מחדדת את הקרבה הקריטית בין בני זוג, במסגרת זוגיות. אמנם, בזוגיות וירטואלית, לרוב, נפגעת האינטימיות - כשם שנפגעת הקרבה הפיזית. מכאן שיש גם פגיעה ישירה ביחסים - שעשויה לעשות אותם לפחות משמעותיים.

© adobestock

2. ריבוי אי הבנות
הרבה פעמים כשאנחנו מנהלים מערכת יחסים דרך הודעות, נוצרות אי הבנות - שברזולוציה של קשר, עשויות להיות הרסניות. חוסר האינטונציה בהודעות, עשוי להיות הרסני למסרים שאנחנו רוצים להעביר לבן הזוג - ומכאן שגם הרסני למערכת היחסים.


3. ריחוק מנטלי ולא רק פיזי
כשם שהריחוק הפיזי בין בני זוג משפיע על מערכת היחסים ביניהם, לרוב לרעה, הוא גם גורם לריחוק מנטלי - שפוגע בזוגיות. הריחוק המנטלי מתבטא בפערים רבים שנוצרים בין בני הזוג, בסביבה השונה שמקיפה את בני הזוג וכולי.

© AdobeStock

4. דברים לא לגמרי ברורים עד הסוף בזוגיות
זוגיות יכולה להיות לפעמים מבלבלת - ומה שיכול לעזור להפיג את תחושת הבלבול, הוא ההבנה של כל צד בזוגיות איפה דברים עומדים. קשה מאוד לייצר את ההבנה הזו דרך מסך - כיוון שהרבה גבולות יכולים להיראות די מטושטשים ולא ברורים. הדבר יכול לפגוע בקשר ולעשות אותו לפחות משמעותי.


5. פחד מהונאה/ חוסר נאמנות
דרך מסך, הרבה פעמים יכולים "להתחבא" מתחזים, שלא רוצים בטובתנו ועלולים לפגוע בנו. לכן, יש לנהוג בזהירות רבה ולהיות מודעים לכך. באופן הזה, ניתן למנוע הונאות מיותרות. מסיבה זו, כדאי שתשתפו אדם מבוגר בזוגיות שלכם, כדי שיהיה עוד מישהו שיפקח עליה. לעתים אנחנו לא יכולים לראות את הקשיים כשהעיניים שלנו יותר מדי מעוורות מאהבה. 

תגובות