מהם המקומות הכי הזויים שהאזעקה יכולה לתפוס אתכם?. צילום: דובר צה"ל

מהם המקומות הכי הזויים שהאזעקה יכולה לתפוס אתכם?

אזעקות כבר הפכו לשגרה במהלך מבצע "צוק איתן", אבל בסופו של דבר הכי חשוב לצחוק קצת על המצב. הנה רשימת המקומות הכי ההזויים שהאזעקה יכולה לתפוס אתכם

אזעקות הן תמיד דבר מלחיץ, אבל יש מקומות שהן ממש לא באות בטוב. הנה רשימת המקומות הכי הזויים שהאזעקות יכולות לתפוס אתכם.

שופינג

אתם נמצאים בחנות האהובה עליכם, מודדים בדיוק את הבגדים הכי יפים - ואז אזעקה. רצתם למרחב המוגן עם הבגדים מהחנות. אנחנו מציעים לנצל את המאורע ולברוח, אבל קודם לשלם (אתם לא צריכים תיק פלילי עכשיו).

זריקת זבל 

אמא הכריחה אתכם לרדת למטה ולזרוק את הזבל. באתם להכניס את שקית הזבל אל תוך הפח, מתחילה האזעקה ואתם נבהלים. כל שקית הזבל נשפכת עליכם, ועכשיו אתם צריכים לקוות שהאזעקה לא תתפוס אתכם במקלחת.

מקלחת

אין דבר יותר כיף ממקלחת טובה: שוטפים את הראש עם המים, לאחר מכן מסבנים את הגוף עם סבון, משפשפים את הראש עם השמפו, ובדיוק ברגע המפנק הזה - אזעקה! אין לנו פתרון מלבד לשים מגבת במהרה ולרוץ למקלט. 

צילום סלפי

אתם מתעדים את החופש שלכם ובדיוק באים להעלות לאינסטוש כדי להשוויץ, ולפתע ממש בתזמון מדוייק של לחיצת התמונה נשמעת האזעקה. אנחנו ממליצים פשוט לראות את התמונה ולצחוק.

מבצע חיסול

אתם מתכננים לרצוח את הבן אדם השנוא עליכם כבר כמה חודשים. עד שצברתם אומץ, הגעתם לדירה שלו, רצחתם אותו ואז אזעקה. אתם יוצאים לחדר המדרגות או המקלט, פוגשים את השכנים ועכשיו לכו תסבירו להם שבסך הכל צבעתם את הדירה. 

הורדת שיער אצל הקוסמטיקאית

אתן שוכבות על מיטת הקוסמטיקאית, השעווה כבר מרוחה על הגוף, ורגע לפני התלישה נשמעת האזעקה. את רצה למקלט בקניון כשרגלך עם שיער וקרחות שעווה. לא נעים...

מקלחת של סבא שלכם

אתם מאוד נדיבים ואוהבים לעזור, ולכן החלטתם לקלח את סבא שלכם. באמצע הקילוח, יש אזעקה, אתם בורחים אל למרחב המוגן. רגע, איפה סבא?

בחור מתחיל איתך

כבר שעה שאת והחתיך מהצד השני עושים אחד לשניה עיניים. הוא סוף סוף צובר אומץ ומתחיל איתך - והאזעקה מתחילה לפעול. הנה הלך לך מספר הטלפון וההזדמנות לחבר חדש. אם נפגשתם במקלט, שחקי אותה היסטריות ותבקשי מהחתיך חיבוק.

קיום יחסי מין

אתם ממש באמצע העניין, ובדיוק כשאתם ב"שיא", יש אזעקה. זרקו על עצמכם משהו ורוצו מיד לממ"ד יחד עם כל בני הבית. רק הזהרו מהאח הקטן שישאל למה שמת את המכנס הפוך. 

בשירותים

כמו שגוף האדם מכניס, כך הוא גם מוציא. אנו הפעם לא מתכוונים למי הגוף, אלא לדברים יותר מוצקים. ובדיוק באמצע יש אזעקה.
 

אמצע הלילה

אין דבר יותר מעצבן מלקום לפני הזמן המיועד ועוד לצלילי הפעמונים הללו. אנחנו ממליצים ללכת לישון בימים אלה עם פיג׳מה צנועה ועם חזיה. אי אפשר לדעת מתי תצטרכי לקפוץ מהמיטה ולפגוש את השכן מהקומה למטה. 

מכון כושר

החלטתם לנצל את החופש וללכת בפעם הראשונה למכון כושר. הגעתם למכון והתחלתם לנסות את מכשיר הגומי הסופר מגניב שאין לכם מושג מה לעשות איתו. מתחתם את הגומי בכל צורה אפשרית ואז - אזעקה. כל הגומי קפץ לכם על הפרצוף ואתם מלאים בסימנים אדומים. אולי זה סימן שלא כדאי לכם לעשות כושר?

שתיית מרק

יש אנשים שאוהבים גם בקיץ לשתות מרק. אתם יושבים, שותים את המרק ואז אזעקה. כל המרק נשפך עליכם מבהלה ואתם עם כוויות בכל הגוף. כואב.

תפיסת חולדות

דווקא בתקופה הזאת התחביב שלכם הוא לתפוס את החולדות המסתובבות ליד הבית. פיזרתם מלכודות בכל הרחוב על מנת לתפוס את החולדות ופתאום יש אזעקה. כל הולכי הרגל רצים אל הבניינים והמלכודות נתפסות להם ברגליים. אופס...

הכתבה נכתבה בהומור על מנת להפיג את המתח. כמובן שיש לדעת את הוראות פיקוד העורף ולפעול על פיהן. 

תגובות