בקרוב על המסך הגדול: ההפתעות שמחכות לנו ב-2017. צילום מסך מיוטיוב

בקרוב על המסך הגדול: ההפתעות שמחכות לנו ב-2017

2016 כבר חצי מאחורינו ובינתיים אפשר להגיד שהביאה איתה המון סרטים חדשים ומצוינים. ועכשיו, עם מבט לעתיד, הנה טעימה קטנה מ-10 הסרטים שמסתמנים להיות שוברי הקופות של 2017

וונדר וומן

תאריך יציאה: יוני 2017

מה מחכה לנו? הנציגה שלנו בהוליווד גל גדות חוזרת פעם נוספת כוונדר וומן, אחרי הופעה ראשונה ומוצלחת בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". הפעם הסרט כולו מתרכז בדיאנה פרינס (שמה האמיתי של וונדר וומן), הלא היא גל גדות בתפקיד הראשי. וונדר וומן ה"חצי-אלה" מוצאת על החוף טייס אמריקני וכך מתוודעת לעובדה שבעולם החיצון מתרחשת מלחמת עולם. היא כמובן לא נשארת אדישה, ויוצאת לנסות לעצור אותה. 

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מהיר ועצבני 8

תאריך יציאה: אפריל 2017

מה מחכה לנו? סדרת הסרטים חסרת המעצורים (תרתי משמע) חוזרת עם סרט שמיני מלא במתח, אקשן והרבה דלק. הפעם סופית ללא פול ווקר / עלילת הסרט תתרחש בניו יורק עוצרת הנשימה. מעבר לכך, ריכזנו עבורכם את כל שאר הפרטים בכתבה מיוחדת, שמבהירה את הכל. החוויה צפויה להיות עוצמתית במיוחד בסרט הנוכחי, בייחוד בגלל שהוא יצא גם בארבעה ממדים!

זה מתקרב
זה מתקרב © צילום מסך מיוטיוב

שודדי הקריביים: המתים לא מדברים

תאריך יציאה: מאי 2017

מה מחכה לנו? הסרט החמישי בסדרה האהובה והמצליחה מפגיש את ג'ק ספארו עם אויב נוסף מהעבר. גם משולש ברמודה ופוסידון נקשרים בשמם לסרט החדש. חוץ מזה הקוספט האהוב עם ג'וני דפ נשאר וטוב שכך. נו - הכנסנו לכם קצת רוח למפרשים?

 

פיץ' פרפקט 3

תאריך יציאה: דצמבר 2017

מה מחכה לנו? להקת הבנות האהובה והקורעת תחזור בעוד קצת יותר משנה בסרט שלישי, אחרי מספר פעמים שעלתה לכותרות מאז הסרט הקודם, בין היתר בגלל סיבות כמו תחרות על תפקיד בסרט החדש. אנחנו כבר לא יכולים לחכות להרבה הסתבכויות, שירה, צחוק ובעיקר כיף - בדיוק כמו שהבנות האלו יודעות לעשות.

הנה מה שקרה בפעם הראשונה
 

המגדל האפל

תאריך יציאה: פברואר 2017

מה מחכה לנו? מתיו מקונוהיי בעיבוד קולנועי חדש לספר של סטפן קינג, שעוסק באקדוחן רולנד דסצ'יין ובחיפושיו אחר המגדל האפל בניסיון להציל את העולם שגוסס. אם מדברים על סרט מתח טוב לשנה הזאת, אין ספק ש"המגדל האפל" מסתמן כאחד שהולך להיות מוצלח מאוד בקטגוריה הזאת. 

דרדסים: הכפר האבוד 

תאריך יציאה: 30.3.2017

מה מחכה לנו? היצורים הכחולים והחמודים חוזרים למסכים. הפעם הסרט יחזור למתכונת הישנה והמוכרת, ללא לייב אקשן - ונפגוש בו כמובן את גרגמל, דרדסית ושאר הדמויות הידועות. בסרט הזה הדרדסים יוצאים למסע מרתק ומיוחד בעקבות דרדסית אל היער האסור, בחיפושים אחר הכפר האבוד שדרדסית שמעה עליו מיצור ביער. כל זאת כשאת דרדסית תדובב לא אחרת מאשר דמי לובאטו!

 

גנוב על הירח 3 (שם לא סופי)

תאריך יציאה: יוני 2017

מה מחכה לנו? אם כבר דיברנו על יצורים קטנים וחמודים, אי אפשר שלא להזכיר את המיניונים, שחוזרים אלינו מצחיקים ומגושמים מאי פעם. השם של הסרט וכל הפרטים עדיין לא סופיים, אבל ידוע בוודאות שהוא יהווה סרט שלישי בסדרת "גנוב על הירח", מה שאומר שבניגוד למה שהיה בספין אוף שיצא בשנה שעברה של המיניונים לבדם, הפעם גם נבל העל גרו חוזר ובגדול כשלצידו דמויות חדשות, כמו למשל אחיו התאום - דרו!

הם חוזרים!
הם חוזרים! © צילום מסך מיוטיוב

 

רובוטריקים - האביר האחרון

תאריך יציאה: יוני 2017

מה מחכה לנו? סרט נוסף וחמישי בסדרה המרתקת והאהובה של הרובוטריקים, כמובן עם הכוכבים מוכרים כמו מארק וולברג ("טד"), אנתוני הופקינס ("תור", "המבול"), ג'וש דוהמל ועוד. 

 

ספיידרמן: הומקמינג

תאריך יציאה: יולי 2017

מה מחכה לנו? הגיבור שגרם לרובנו לפחד קצת פחות מעכבישים, ינסה בסרט חדש למצוא את האיזון בין הלימודים התיכוניים לבין המלחמה בפשע. טום הולנד - "ספיידרמן" החדש, יקרא שוב להציל את העולם, אחרי מלחמת האזרחים בקפטן אמריקה. הוא ינסה בכל כוחו לשלב בין חיי התיכון הקשים והמתישים למשימה שלו. והפעם - גם זנדאיה בפנים!

 

 היפה והחיה

תאריך יציאה: 23.3.2017

מה מחכה לנו? גרסת לייב אקשן לקלאסיקה הנצחית של דיסני על סיפור האהבה בין הנסיך המכושף (החיה) לבל המוכרת, שאותה תגלם אמה ווטסון. אין ילד משנות ה90 וה2000 שלא גדל על הסרט הזה, ככה שיש הרבה למה לצפות מהגרסה החדשה - שאמורה "להפיח חיים" באגדה המפורסמת. 

 

 

 
תגובות