חדשות הקולנוע: טום הולנד חושף את האמת על ליהוקו כספיידרמן. באדיבות yes

חדשות הקולנוע: טום הולנד חושף את האמת על ליהוקו כספיידרמן

פרטים חדשים על "ליגת הצדק" של זאק סניידר, טום וג'רי שוברים שיאים והסרט על משחק המחשב מעלה הילוך • סיכום שבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סרט לוונדה?

לאחר שכיכבה בסרטי "הנוקמים", אליזבת אולסון ממשיכה לכבוש את ליבנו בתור וונדה מקסימוף בסדרה החדשה של דיסני+ "וונדהוויז'ן". הסדרה שכולם מדברים עליה הפכה את וונדה לאחת מהדמויות אם לא החזקות ביותר ביקום הקולנועי של מארוול. ההצלחה של הסדרה ולחץ מן המעריצים כנראה השתלמו מכיוון שהשבוע היו שדיווחו על שמועה ולפיה אולפני מארוול מפתחים בימים אלה סרט סולו לוונדה, בו היא תככב לצד דמויות נוספות שעליהן עוד אין שום מידע. לצערנו גם אם כן מפתחים את הסרט לא בטוח שהוא יצא לאור בסוף וגם אם כן, נוכל לצפות לו רק באזור שנת 2025-2024.

 

חתולה שחורה

לאחר כמעט שנה של עבודה קשה על סט הצילומים של "הבאטמן" החדש בכיכובו של רוברט פטינסון, גם לזואי קרביץ מגיעה מתנה. השבוע פורסם באתר "GIANT FREAKIN ROBOT" שדמותה של אשת החתול בכיכובה של קרביץ תקבל סרט ספין אוף לעצמה. בגלל ש"הבאטמן" יהיה עמוס בכל כך הרבה דמויות חדשות ועל הפרק טרילוגיית סרטים בכיכובו של פטיסון, ניתן יהיה להחליק פנימה את הסרט המדובר בקלות. המעריצים כבר בטוחים כי הסרט יהיה יותר טוב מ"אשת החתול" משנת 2004 בכיכובה של האלי ברי, סרט שסבל מביקורות קוטלות והפך לאחד מהסרטים השנואים ביותר של DC.

ליגה של סרט

נותרו שבועות בודדים עד הפרמיירה של הסרט "ליגת הצדק - גרסת זאק סניידר" לרשת 'HBO Max', וכעת נחשפים כמה עובדות חדשות. הסרט, שמחולק לארבעה חלקים, יהיה באורך של 242 דקות, כך על-פי הדיווח של מגזין IGN. סניידר שיתף שנועדו להיות עוד שני סרטים, וחושף כי הקטעים החדשים בסרט לא יכללו שום חומר שנחזה, ומוסיף: "בעולם פוטנציאלי אחר, הייתי שותל זרעים לעולם שיבוא לאחר הסרטים הבאים. זה שם, אבל ככל שהסיפורים הבאים יבואו, אם זה בכלל יקרה אי פעם, הם לא יראו כך". סניידר גם התגרה באוהדי הסרט, ואמר שהם יכולים לצפות לסוף מפתיע. אנחנו כבר לא יכולים לחכות! 

 

בין שני הורים

אין ספק שטום הולנד הביא לנו את ספיידרמן למסך בדיוק כמו שרצינו אותו. נער צעיר שרק רוצה לעשות טוב ולעזור לכולם, אבל השבוע סיפר ג'ו רוסו (אחד מהבמאים של סרטי "הנוקמים") כי טום הולנד כמעט ולא נבחר לתפקיד. בגלל שהזכויות לדמותו של ספיידרמן היו בידיהם של אולפני סוני בזמן שהוא מופיע בסרטים של אולפני דיסני, הדמות הייתה תחת חוסר וודאות תמידית. כל דבר שהדמות עשתה היה חייב לקבל אישור משני הצדדים, כך גם בליהוקו של הולנד לתפקיד. נשיא אולפני מארוול מצד דיסני קווין פייגי תמך מאוד בליהוק, בעוד אולפני סוני לא היו בעניין. לאחר שנלחמו במשך תקופה ארוכה ולאחר ריב בין הבמאים לאולפני סוני הם נתנו את האור הירוק, אבל עדיין היו מאוד מאוד סקפטים. ההתנגדות נבעה מכמה סיבות, ביניהן העובדה שהולנד באמת היה נער שכעת צריך להוביל דמות כל כך גדולה, כל טעות שלו יכלה לעלות לסוני מאות מיליוני דולרים בעתיד בהפסדים.

© צילום מסך

לומד מהטובים ביותר

להיות שחקן זה לא קל, להצטלם כל היום, להתראיין בכל מקום ולהיפגש עם מעריצים. טום הולנד קצת הסתבך עם השלב האחרון, הוא לא היה רגיל לכל המעריצים החדשים שצבר לאחר שגילם את ספיידרמן ביקום הקולנועי של מארוול. חברתו לקאסט, זנדאיה הבחינה ישר במצוקתו של הולנד ונתנה לו טיפים, כך סיפר הולנד השבוע: "לדבר עם זנדאיה עזר לי הרבה האמת". כמו כן כשנשאל לגבי האם הסרט הקרוב שלו "ספיידרמן: אין דרך הביתה" יהיה הסרט האחרון שלו בדמותו של פיטר פארקר. "אני מקווה שלא, אבל אין לי עדיין חוזה  נוסף", סיפר. הולנד הוסיף ואמר: "אני מסתכל על הטלפון ומחכה לצלצול עם חוזה מחודש".

משחק המציאות 

כמעט שנתיים חלפו מאז שהוכרז הסרט "The Division", הגרסה הקולנועית למשחק המחשב "Tom Clacny's the division" ונדמה שעכשיו יש התפתחויות נוספות חיוביות. מי שיככבו בסרט הם ג'סיקה צ'סטיין וג'ייק ג'ילנהול ("ספיידרמן: רחוק מהבית"). במאי הסרט הנוכחי הוא ראוסון טורבר ("Red Notice"), אשר נבחר לתפקיד לאחר שהבמאי הקודם, דיוויד ליץ', נאלץ לצאת מתפקידו עקב התחייבויות קודמות. ליץ' יישאר בפרויקט כמפיק וראוסון טורבר יכתוב את התסריט יחד עם אלן שנמן. על-פי דיווח של המגזין "Deadline", הסיפור יתרחש בעתיד, בזמן שמופץ וירוס באמצעות שטרות בבלאק פריידי. הוירוס מחסל את העיר ניו-יורק והורג מיליונים, קבוצה של אזרחים שהוכשרה לטפל במצב מופעלת ומנסה להציל את מה שנשאר. מי שזכתה בזכויות לסרט היא 'נטפליקס'.

© באדיבות yes

טום וג'רי שוברים קופות

סרט הלייב-אקשן המשלב אנימציה של "טום וג'רי" שבר את קופות הקולנוע. מסתבר שהפיצ'ר של הדמויות האהובות הגיע למקום הראשון בפתיחתם השנייה. "טום וג'רי" הגיע ל-13.7 מיליון דולר מ-2,475 בתי קולנוע שפעילים כרגע בארה"ב, ול-38.8 מיליון דולר ברחבי העולם. הסרט הופק על-ידי "האחים וורנר" שגם הפיקו את הסרט "וונדר וומן 1984" (שהגיע ל-16.7 מיליון דולר עם פתיחתם של בתי הקולנוע ברחבי ארה"ב). כאמור בישראל בתי הקולנוע עדיין סגורים, אך אנחנו מקווים לפתיחתם בקרוב. 

 

מבוכים, דרקונים ויו גרנט

השחקן האנגלי יו גרנט יגלם את הנבל האנטגוניסט נגד כריס פיין ("וונדר וומן") בעיבוד קולנועי למשחק "מבוכים ודרקונים" (מבית חברת ההפקות "פרמאונט" ו- "eOne"). פיתוח הסרט החל כבר בשנת 2015, אך צוות השחקנים החל להתגבש רק לאחרונה. מי שעוד תצטרף לסרט היא סופיה ליליס ("זה"), ועל-פי הכרזות ליהוק קודמות מי שיצטרפו הם מישל רודריגז, ג'אסטיס סמית' וכוכב "ברידג'רטון" רג'ה ז'אן פייג. לצוות הפיתוח הצטרפו סופרים ובמאים רבים לאורך השנים, כמו ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן גולדשטיין. פרטי העלילה עדיין לא מלאים, אך ידוע כי ליליס תגלם דמות בשם דוריק ודמות הנבל של גרנט תקרא פורג' פלטשר. הסרט "מבוכים ודרקונים" מתוכנן להגיע לאקרנים ב-27 במאי 2022.

תגובות