פרסום ראשון: לי בירן, ריף, חני נחמיאס, אודי ואביעד יככבו בפסטיגל. צילומים מאינסטגרם, רפי דלויה

פרסום ראשון: לי בירן, ריף, חני נחמיאס, אודי ואביעד יככבו בפסטיגל

הליהוקים לפסטיגל רק ממשיכים וממשיכים - כעת לפרוגי נודע כי גם לי בירן, חני נחמיאס, ריף נאמן ואודי ואביעד יככבו בפסטיגל 2020 • פרטים ראשונים

חגיגות ה-40 לפסטיגל תוכננו להיערך קצת אחרת ולהיות ההפקה הבימתית הנוצצת של השנה בעולם הילדים והנוער כבר בחנוכה הקרוב, אלא שלקורונה תוכניות משלה וחגיגות ה-40 נאלצו להפוך לסרט ענק וגדוש בכוכבי הפסטיגל הבולטים לאורך השנים, לצד הכוכבים העכשוויים. רק בשבת האחרונה חשפנו כי עדי הימלבלוירן דנקר, לירז צ'רכי, הראל סקעת ונוספים צפויים לחזור - אז תרשו לנו לפנק אתכם בליהוקים נוספים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כפי שחשפנו כבר בחודש שעבר, הסרט לא יהיה רגיל אלא יצולם בפורמט אינטרקטיבי, כלומר יצולמו כמה המשכי עלילה והקהל בבית ינתב אותה על בחירתו וטעמו האישי. רק השבוע נודע כי לצד כוכביה המיתולגיים של הפסטיגל, טל מוסרי, מיכל ינאי, איציק כהן וציפי שביט - יצטרפו, על פי דיווחים שונים, גם יעל בר זוהר, אנה ארונוב, אדם, עודד פז ושרית חדד. אלא שלפרוגי נודע על עוד שמות של כוכבים אהובים שיקחו חלק השנה בהפקה הענקית. 

הזמר והשחקן לי בירן חוזר בגדול לפסטיגל אחרי ההיעדרות של שלוש שנים (מאז "סטורי של פסטיגל") ויחזור לככב לצד בת הזוג אליאנה תדהר שתציין את הפסטיגל ה-10 שלה. בירן השתתף בארבעה פסטיגלים: "לילה מטורף" (2010), "גיים און" (2011), "משחקי הפסטיגל" (2014) ו"סטורי" (2017). 

 

ולא רק הוא - לפרוגי נודע כי גם השחקנית האהובה, ריף נאמן, תחזור אל ההפקה. נאמן מככבת בשנים האחרונות לא מעט על המסך מ"כפולה", "על הספקטרום", "פאודה" ועוד. נאמן עד כה השתתפה בפסטיגל אחד - "פריסטייל" (2018) וכעת היא תחזור לסיבוב השני שלה, הפעם בסרט המתהווה.

© צילום: אבי חי

גם כוכבת הילדים המיתולגית, חני נחמיאס, תחזור לראשונה למופע מזה 21 שנים. השתתפות האחרונה שלה בקאסט הייתה בפסטיגל 1999 - פסטיגל המילניום.

 

אם זה לא מספיק לכם - גם הצמד האולטימטיבי, אודי ואביעד (הלוא הם "גור ואוח"/"הקלמרים") יחזרו להפקה אחרי הפסקה ארוכה (האחרון ב-2014). השניים כיכבו בארבעה פסטיגלים: 2008, 2009, 2012 ו-2014.

 

כידוע, בנוסף לכוכבים שציינו, השנה ישתתפו גם נועה קירל, אליאנה תדהר, איתי לוי, קווין רובין, סטפן לגר ואנה זק. רק נדגיש שמהצד הפקת הפסטיגל טרם אושרו כלל הפרסומים בנושא ומסתפקים בתגובה הבאה: "אנו מכינים לכם הפתעות". 

תגובות