פרסום ראשון: רן דנקר חוזר לפסטיגל. אינסטגרם

פרסום ראשון: רן דנקר חוזר לפסטיגל

14 שנים אחרי: רן דנקר חוזר אל ההפקה הענקית של חנוכה שיחגוג השנה 40 שנות קיום • פרטים ראשונים

חגיגות ה-40 לפסטיגל תוכננו להיערך קצת אחרת ולהיות ההפקה הבימתית הנוצצת של השנה בעולם הילדים והנוער כבר בחנוכה הקרוב, אלא שלקורונה תוכניות משלה וחגיגות ה-40 נאלצו להפוך לסרט ענק וגדוש בכוכבי הפסטיגל הבולטים לאורך השנים, לצד הכוכבים העכשוויים. רק ביממה חשפנו כי עדי הימלבלוי וטלי אורן צפויות לחזור - אז תרשו לנו לפנק אתכם בליהוק חלומי נוסף! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כפי שחשפנו כבר בחודש שעבר, הסרט לא יהיה רגיל אלא יצולם בפורמט אינטרקטיבי, כלומר יצולמו כמה המשכי עלילה והקהל בבית ינתב אותה על בחירתו וטעמו האישי. רק השבוע נודע כי לצד כוכביה המיתולגיים של הפסטיגל, טל מוסרי, מיכל ינאי, איציק כהן וציפי שביט - יצטרפו, על פי דיווחים שונים, גם יעל בר זוהר, אנה ארונוב, עודד פז ושרית חדד. אלא שלפרוגי נודע על עוד שם של של כוכב ענק ששנים רוצים לראות אותו שוב במופע.

עשינו סדר:
הכוכבים הנוספים שחוזרים אל הפסטיגל
משה אבוטבול
אחרי רן דנקר, עדי הימלבלוי וטל מוסרי - גם רוני דואני (סופרסטאר), לירז צ'רכי, עוז זהבי, שחר חסון והראל סקעת יחזרו אל קאסט הפסטיגל

תרשו לנו לשמח את ליבם של המעריצים והמעריצות ולגלות ש-14 שנים אחרי המופע האחרון בו לקח חלק, רן דנקר חוזר לקאסט הפסטיגל באופן רשמי! כזכור, רן דנקר השתתף בשלושה פסטיגלים שנחשבים למוצלחים ואהובים במיוחד - "לא יאומן כי יסופר" (2004), "גיבורי על" (2005) ו"גיבורי הממלכה האבודה" (2006), האחרון אף הוכרז על ידי גולשי פרוגי כפסטיגל הטוב ביותר של המילניום.

 

בשנים האחרונות, בסקרים הנערכים בפרוגי על מי הנוער היה רוצה לראות שוב על בימת הפסטיגל - דנקר היה מככב בחמישייה הראשונה, וכעת זה אכן קורה! 

© צילום: נעם פינבליט

דנקר חזר ובגדול - בין אם לעולם המוזיקה ובין אם אל הסדרות הכי מדוברות. בין היתר השתתף לאחרונה גם בסדרת הנוער בהובלתו - "גיבור אמיתי" במשך שתי עונות (הסדרה אף זכתה בפרס האקדמיה כסדרת הילדים והנוער הטובה ביותר). את תקופת הקורונה העביר דנקר בהופעות ביתיות פרטיות ונלחם לא פעם למען זכויות אנשי הבמה בתקופת הקורונה.

 

כידוע, בנוסף לכוכבים שציינו, השנה ישתתפו גם נועה קירל, אליאנה תדהר, איתי לוי, קווין רובין, סטפן לגר ואנה זק. רק נדגיש שמהצד הפקת הפסטיגל טרם אושרו כלל הפרסומים בנושא ומסתפקים בתגובה הבאה: "אנו מכינים לכם הפתעות".

 

תגובות