לכבוד יום המשפחה: המשפחות של הסלבס.

לכבוד יום המשפחה: המשפחות של הסלבס

לרגל יום המשפחה, ריכזנו עבורכם את מצעד המשפחות הכי נוצצות בישראל של הכוכבים הכי אהובים! אז מי במקום הראשון?

במקום הראשון: משפחת מורשת

משפחת מורשת היא משפחה מיוחדת, כזו שגורמת לנו לרקוד ולשמוח רק מלשמוע את השם שלה. דניאל מורשת מככב בסדרת הנוער הכי גדולה בישראל ועם זאת נשאר צנוע ומשפחתי. גם אחיו, עמית מורשת, מתחיל להיות שחקן, הוא שיחק בכל העונות של "הקלמרים", מחזות זמר ובהצגות עירוניות, הוא גם צלם מוכשר וזמר בהתהוות. גם האחות הקטנה מוכשרת בשירה ואליה נחשפנו בתכנית "me אני" בערוץ הילדים. ללא ספק מדובר במשפחה מוזיקלית במיטבה והיא המשפחה שבחרנו בה להיות המשפחה הכי נוצצת בישראל. 

משפחת מורשת
משפחת מורשת © אינסטגרם

במקום השני: משפחת קרן-אסף/פלדמן

סיפור משפחתי יפה לספר לנכדים. עד לפני שנה וקצת אלי קרן/אסף ו/ורד פלדמן בכלל לא ידעו שהן אחיות. איך בדיוק? אמה של פלדמן ברגעיה האחרונים לחייה, סיפרה לה שאביה הוא לא אבא שלה אלא מישהו אחר, מהר מאוד הכירה פלדמן את האבא האמיתי שלה והוא רצה לספר למשפחה שלו עליה. כשהוא התכוון לספר שהאחות שלהם זו ורד פלדמן, אלי עצרה הכול ואמרה: "נכון שהאחות שאתה מדבר עליה היא ורד פלדמן?" האבא היה מופתע, ומסתבר שכשאלי הייתה צופה ב"האלופה" היא הרגישה משהו מוזר בסצינות של פלדמן. מאז השתיים הפכו לחברות הכי טובות ואף משחקות ביחד ב"החממה". הכי מרגש!

ורד פלדמן ואלי קרן אסף
ורד פלדמן ואלי קרן אסף © אינסטגרם

במקום השלישי: משפחת מורנו

שיר מורנו היא השחקנית הכי מתוקה שאנחנו מכירים! החיוך, האדיבות, הקלילות וההומור שלה הם מה שהופכים אותה לאחת הכוכבות הכי אהובות בארץ ובצדק. למורנו יש גם משפחה מפורסמת, אחותה טלי מורנו, היא מגישת החדשות של ערוץ 10 ונשואה לאייל קיציס, מגיש "ארץ נהדרת". מוזר שגם שיר לא הלכה לכיוון החדשות, אבל לשמחתנו אנחנו רק מרוויחים מזה.

שיר מורנו והאחיות
שיר מורנו והאחיות © אינסטגרם

במקום ה-4: משפחת סנדל

שירן סנדל היא לא סתם עוד כוכבת, יש לה נשמה גדולה וחיוך מהפנט שגורמים לה לגרוף מעריצים נלהבים. גם המשפחה של סנדל מפורסמת מעט, ההורים שלה תמיד מפרגנים בלייקים לעמודי אינסטגרם של מעריצים ואחותה כוכבת כדורגל לנשים. 

משפחת סנדל
משפחת סנדל © אינסטגרם

במקום ה-5: משפחת שפיר

אנחנו די בטוחים שיש ים של מעריצים שהיו רוצים להיות חלק מהמשפחה הזאת. תובל שפיר הוא כוכב ענק ומלך הילדים, מה שהקנה לו אין ספור עמודי מעריצים באינסטגרם. מילא זה היה נגמר כאן אבל מסתבר שגם לאחותו, אייר שפיר, פתחו כמה עמודי מעריצים ואפילו לסבתא של תובל. הכי אומייגאליס!

משפחת שפיר
משפחת שפיר © אינסטגרם

במקום ה-6: משפחת רפאלי

הכירו את המשפחה הפוטוגנית ביותר בישראל, בעצם אתם בטוח כבר מכירים. את היופי ברבור ירשה כמובן מאמא ציפי שבעברה גם הייתה אחת מהדוגמניות מהמצליחות בארץ, וגם לאבא שלה לא חסר. לבר יש גם אחים נאים במיוחד: דור שהשתתף איתה בקמפיין ל"קרולינה למקה" ואון שכובש אינספור תיכוניסטיות שעוקבות אחריו באינסטגרם. אין עליהם!
 
משפחת רפאלי
משפחת רפאלי © אינסטגרם

במקום ה-7: משפחת דרור

עומר דרור רק צומח בשנים האחרונות ואנחנו לא רואים בדיוק איך זה הולך להיפסק. "קסטרו", "אליפים", "גאליס", "מועדון החנונים" וסרט בינלאומי בתפקיד ראשי הם רק חלק מהדברים שהיו לו ועוד ישנם, אבל בסופו של יום אין על משפחה וגם עומר זוכר זאת היטב. הנה תמונה של יום חורפי חם וביתי של עומר ואחותו גילי. יש לכם מקום בשבילנו?

עומר ואחותו גילי
עומר ואחותו גילי © אינסטגרם

במקום ה-8: משפחת תדהר

מאחורי כל כוכבת גדולה מסתתרת אמא דואגת, וכך גם במקרה של אליאנה תדהר. מהמעט שהכרנו את האם, גילינו שמדוברת בכוכבת של ממש. היא מצחיקה, חייכנית וגם גרמה לבר רפאלי ולשלל כוכבות נוספות לבוא אליה לטיפולים קוסמטיים. בקיצור, משפחה של כוכבים!
 
 

במקום ה-9: משפחת שקרוקה 

עידן, או מצליח אם תרצו, הכניס לראש שלנו את המילה "נינוח" בגלל תפקידו ב"שכונה". הוא אחת הדמויות המצחיקות והאהובות עלינו, ואנחנו בטוחים שהוא עוד ימשיך לככב. השחקן מאוד מחובר לאח הקטן שלו ומעלה איתו הרבה תמונות לחשבון האינסטגרם. אנחנו מתים על אהבת האחים המדהימה ועל כך הם מגיעים למקום התשיעי
 
עידן שקרושקה ואח שלו
עידן שקרושקה ואח שלו © אינסטגרם

במקום ה-10: משפחת טייב

הנה עוד משפחה שנכנסה לתעשייה ובגדול. נינט טייב הייתה הראשונה מבין משולש האחיות שנכנסה לתעשייה, כזכור היא זכתה בעונה הראשונה של "כוכב נולד" והפכה למאמי הלאומית. אחותה סופי הלכה בעקבותיה ועבדה מאחורי הקלעים גם בתור כתבת שטח, ואילו אסתי פרצה לעולם הטלוויזיה ממש עכשיו ב"כוכב הצפון", בנוסף היא מדגמנת. אפשר להגיד: עוד מעט, תתעורר ותראה את כל הטייב - כוכבים!  

נינט טייב ואחיותיה
נינט טייב ואחיותיה © אינסטגרם

במקום ה-11: משפחת הרץ

אסף הרץ הוא ללא ספק אחד הגברים הכי שווים בישראל ועל זה אין ויכוח. מסתבר שגם המשפחה שלו לא רחוקה ממנו והנה תמונה שמוכיחה את זה. בתמונה ניתן לראות את אסף, האחים הקטנים שלו ומגוון בני הדודים. תאמצו אותנו!
 
אסף הרץ עם האחים ובני הדודים
אסף הרץ עם האחים ובני הדודים © אינסטגרם

במקום ה-12: משפחת עזר

אסי עזר תמיד אוהב לשתף, וזה מה שהפך את המשפחה שלו לאחת המשפחות שהכי מוכרות לנו בישראל, או לפחות אצל כל מי שגולש באינסטגרם. אבא של אסי כבר מזמן התגלה ככוכב ואסי אף נתן לו תפקיד אורח ב"להיות איתה". את אמא שלו הכרנו בעזרת המתכונים המיוחדים שהיא מפרסמת, חשבון הטוויטר שלה והעוגות שהיא מכינה לבית "האח הגדול". 
 
משפחת עזר
משפחת עזר © אינסטגרם

במקום ה-13: משפחת אטיאס

משהו טוב עובר על המשפחה הזו, אבק כוכבים שעובר בגנים והופך את צמד האחיות לסטאריות בכל העולם.
את מורן אנחנו כבר מכירים הרבה זמן, השתתפה בכל כך הרבה פרויקטים בארץ ובעולם והיא בדרך הנכונה להיות הדבר הכי חם בהוליווד. את שני אטיאס הכרנו לראשונה ב"גאליס" בתור נטלי ומשם היא כבשה את ליבנו, השתתפה בריאליטי "הצילו! אני לא יודע לבשל" וכעת היא משתתפת בסדרות גם מעבר לים. ביג לייק!
 
שני ומורן אטיאס
שני ומורן אטיאס © אינסטגרם

במקום ה-14: משפחת גולדשטיין

את גל גולדשטיין הכרנו ממש לאחרונה ב"כוכב הצפון" והוא הוכיח לנו שכוכבים אין רק בשמיים ולא רק בצפון. מסתבר שזה תקף לכל המשפחה הגדולה של "הגולדשטיינים" שמצליחים לבלות יחד בין כל העיסוקים ולימודי המשחק של האח הגדול שלהם. הנה הצצה לבנים החתיכים של בית משפחת גולדשטיין. התאהבנו!
 
גל גולדשטיין והאחים
גל גולדשטיין והאחים © אינסטגרם

במקום ה-15: משפחת גבאי

הנה אם ובת מוכשרות במיוחד. את דון לני/גבאי הכרנו ב"השמיניה", הסדרה שממנה התחילה לכבוש את ליבנו. לאחר מכן היא השתתפה ב"האי" וגם הנחתה בערוץ הילדים. את אמא שלה, יפה גבאי, אתם בוודאי מכירים. יפה דובבה את הדמות של מרקו בסדרה "הלב" ועוד שלל דמויות. גם דון הלכה בעקבותיה ודובבה לא מעט דמויות מצוירות וביניהן פרל, הבת של מר קראב ב"בובספוג". השתיים שיתפו פעולה גם ב"השמיניה" כאשר אמא של דון גילמה את מגדת העתידות בעונה השנייה והשלישית. 

דון לני-גבאי ואמה
דון לני-גבאי ואמה © אינסטגרם

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

תגובות