רכילות בקטנה: סטטיק ובן אל חוזרים לבית הספר. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: סטטיק ובן אל חוזרים לבית הספר

השבוע ברכילות בקטנה: און רפאלי מפתיע את המעריצות, קיילי ג'נר מואשמת בהעתקה מריהאנה ובתו של מייקל ג'קסון יוצאת להגנתה של זנדאיה לאחר תגובות גזעניות

הייתם עסוקים במועד ב' במתמטיקה ולא מצאתם זמן להתעדכן בחדשות החמות? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אנטי פרסומת

השבוע, מורן פיטנס קיבלה איום בתביעה מהאיטגירל האנרגטית. פיטנס פירסמה תמונה של אדל מקדמת כדורי הרזייה וציינה שלא לקחת את הכדורים הללו משום הנזק שהם גורמים. אדל ואנשיה מיהרו לאיים לתבוע משום שאדל לא נתנה אישור להשתמש בתמונתה.

© צילום מסך

הבויפנד שלי מהטוויטר

לפני כשנה הזמרת זארה לרסון, שהוציאה לעולם את הלהיטים "This once for you" ו-Lush life", צייצה לפני בטוויטר על דוגמן את הציוץ המצחיק הבא: "מי אתה? איפה אתה גר? בן כמה אתה?...איך אתה אוהב את הביצים שלך מבושלות בבוקר?", שנה לאחר מכן פורסמה התמונה הבאה המבשרת על זוגיות בין השניים ובו זארה מודיעה לנו: "הוא אוהב את הביצים כמקושקשת". מי אמר שאי אפשר להשיג אהבה בטוויטר?

אהבה מהטוויטר
אהבה מהטוויטר © צילום מסך מאינסטגרם

סופר רותם

רותם סלע לא נחה לרגע. אחרי שהפכה לשם הכי חם בביצה. רק השבוע היא חתמה עונה נוספת של "להיות איתה" ומגישה בימים אלו את ריאליטי הריקודים של "קשת". ואז זה לא מספיק אז החדשות הן שסלע לוהקה לסדרה חדשה מבית הוט בשם - "אוטונומיות". אנחנו מחכים!

© אינסטגרם

ביוש זאבוש!

הסדרה "זאב צעיר" שיחררה השבוע את הטריילר של החלק השני של עונתה השישית (שתהיה גם האחרונה), לכבוד המאורע, דמויות שעזבו במהלך העונות חוזרות וביניהן: דרק הייל ג'קסון ואחד מהתאומים. מה שבמיוחד אהבנו מהטריילר הוא האירוניה, שכן בכל עונה החבורה נלחמת באויב והפעם לפי הטריילר ניתן להבין שהם, החבורה בעצמה! כלומר, הם האויב שממנו כולם מפחדים. כבר מתגעגעים!

 

היפוך תפקידים

נועה קירל ואשלי בקסמן בקשי לוהקו לקמפיין משותף לחברת איפור מייבלין ניו -יורק, הקמפיין נערך לרגל השקת שפתונים חדשים של החברה "לואודד בולד" מסדרת "קולור סנסשיונל". במסגרתו נועה ואשלי מחליפות תפקידים כאשר נועה מאפרת ואשלי שרה. האמת? בתור סרטון אהבנו אבל להמשך הקריירה -נעדיף את הסדר הרגיל של היקום. ואם חשבתם שזה הכל, אז חכו יש עוד! קירל רצ מקמפיין לקמפיין והשבוע (ג') היא התייצבה בשעות הבוקר המוקדמות לצילומי קמפיין נוסף, והפעם של רשת תיכון גימנסיה. במסגרת הקמפיין הצטלמה נועה כתלמידת תיכון המקבלת יחס VIP כי היא מפורסמת. לצד נועה הצטלמו 20 תלמידי תיכון מרשת תיכון גימנסיה אשר הגיעו מחדרה, חיפה, קריות ונתניה לקחת חלק בקמפיין עבור התיכון שלהם. טוב, מעניין מה יהיה הקמפיין הבא של הקילרית. 

 

אחים חדשים

זה יכול להיות ריאליטי בפני עצמו. אחרי ש"האח הגדול" עברה מ"קשת" לזכיינית "רשת", ואחרי שהוכרז שהפעם תהיה "אחות גדולה" שתחליף את יורם זק, כעת כבר החלו ההימורים והפרסומים השונים בקשר לזהותם של המנחים החדשים. מי על הפרק? מנחת "דה וויס", שלומית מלכה במשא ומתן והיא לא היחידה כי גם אלירז שדה (זוכה העונה השנייה) ובת הזוג אילנית לוי לא פוסלים, כך גם שמם של צביקה הדר, שלום מיכאלשווילי ואפילו צצה שמועה שגם שמה של ליהיא גרינר משתרבב לשם.

תהיה סגירת מעגל?
תהיה סגירת מעגל? © שוקה כהן

קיילי העתיקה?

קבלו את סערת הטוויטר הנוכחית מבית ג'נר-קרדשיאן, על פי המצייצים קיילי ג'נר מנסה לחקות בכל דרך אפשרית את הזמרת ריהאנה. טענות שונות מציינות כי זה קורה גם מבחינת הלוקים, גם בפאה וגם במשקפיים. גולשת אחת כתבה לה: "החרא הזה יוצא מכלל שליטה, קיילי גנבה את ריהאנה כולה". מה אתם חושבים?

הופכים את בית הספר

סטטיק ובן אל חותמים עוד הישג לרזומה שלהם. השניים יככבו בפעם הראשונה בתפקיד משחק טלוויזיוני כשיככבו בתפקיד אורח בעונה הרביעית של הסדרה המצליחה "אלישע" לצד יובל סמו. כזכור, השניים התנסו במשחק כשהשתתפו בפסטיגל האחרון. אז האם "בוא, בוא, בוא" זה ה-"אוקיי, אוקיי, אוקיי" החדש והאם אלישע יגיד גם להם שלא כל מה ש"זהב" נוצץ?!

לא כל מה שזהב נוצץ?
לא כל מה שזהב נוצץ? © ROMS

מחוקה אצלי!

אייל גולן כנראה מרגיש שמה שהיה לו אם רוסלנה נגמר סופית. למי שהיו עוד תקוות לאיזה קאמבק מרגש צר לנו לאכזב ולהביא את הבשורה הבאה, אייל מחק את הקעקוע בצורת השפתיים של רוסלנה על היד ובמקומו עשה קעקוע של עוגן עם פרח. מה שנקרא - חתום בנשיקה (או שלא?).

© אינסטגרם

לא לגזענות

כמה כיף לראות דאגה בין הכוכבים, פחות כיף שזה בא בעקבות טוקבקיסטים מרושעים. השבוע פריס ג'קסון (הבת של..) יצאה להגנתה של זנדאיה המככבת בימים אלו בסרט "ספיידרמן - השיבה הביתה". ג'קסון ראתה כמה ציוצים גזעניים כלפי השתתפותה של זנדאיה בסרט והחליטה להתערב בעצמה באחת השיחות: "בוחרים מישהו לפי הכשרון שלו ולא לפי צבע העור חס וחלילה", עוד הוסיפה בעקבות הדברים: "לצערי יש אנשים שעובדים קשה יותר כדי לקבל הכרה בכשרונם".

© צילום מסך מאינסטגרם וטוויטר

עוד מזנדאיה

והנה קצת חדשות טובות מהכיוון של זנדאיה, והפעם: גאווה ישראלית. רואץ', הסטייליסט של הכוכבות מהעולם, התחבר לאחרונה, דרך האינסטגרם, לעיצובים של מעצבת ישראלית בשם שחר אבנט שממש לא מזמן סיימה את לימודי האופנה ב"שנקר". אבנט יצרה קשר בהודעות האינסטגרם עם הסטייליסט והוא תיכנן איתה את השמלה המיוחדת להפקה עם זנדאיה. התוצאה לפניכם!

גלגל החיים

אחרי שנודע לנו כי דנה זרמון לא תיקח חלק מאחד ממחזות הזמר החדשים של חנוכה - "אקונה מטטה", נמצאה לה מחליפה. מי שתתפוס את מקומה בעלילה היא לא אחרת מאשר יוצאת "האח הגדול", עדן סבן. הכוכבת תגלם את תפקיד הלביאה בתור בת הזוג של דניאל מורשת לצידם של רינת גבאי וגיא זוארץ.

עדן סבן
עדן סבן © אורית פניני

הוונדר השבועי

השבוע נחשף כי עלילת סרט ההמשך של "וונדר וומן" תעסוק בתקופת המלחמה הקרה, בו גל גדות תילחם לצד ארצות הברית נגד הסובייטים. מדובר בדיווח של האתר "ScreenRant" ולפי הדיווח גם כריס פיין, יחזור לסרט ההמשך. על אף סוף הסרט הראשון (בלי ספוילרים!)

גל גדות על הפוסטר של וונדר וומן
גל גדות על הפוסטר של וונדר וומן © צילום: יחסי ציבור

אולטרה חגיגה

ביום שבת חגג אלי פרץ מ"האולטראס", יום הולדת בבר "ג'וני בוי" בתל אביב. כמובן שגם החגיגה הזאת כללה כמה אורחים מפורסמים כמו סאבלימינל (קובי שמעוני), החבר הטוב והשותף לאולטראס דן ברטוב, דניאל יפה ובעלה חן, אבישג נגר, דניאל לוי והחברים מ"היחידה": משה דץ, מושיק עפיה ודורון מירן. בחגיגה הקסומה השיק פרץ גם את החברה החדשה, דנית גרינשטיין שהכיר על סט צילומי העונה החדשה של "היחידה".

© אור גפן

עשו ג'סטה בהפתעה

ביום רביעי האחרון, במהלך הקרנה שגרתית לחלוטין של הסרט "ג'סטה" בסינמה סיטי, בני הנוער שהגיעו לצפות בסרט הופתעו לגלות שמי שנכנסים לאולם הם כוכבי הסרט בכבודם ובעצמם. הצופים היו המומים לחלוטין מכך שהדמויות על המסך התעוררו לחיים ומיד מיהרו לצלם ולצרוח עם בואם של און רפאלי, נאיה פדרמן ומתן לקס.

 

 WTF?

להקת "מיגוס" גורשה השבוע מטיסה שהמריאה לאיווה (ארצות הברית). על פי עד ראייה במקום הדיילת ביקשה מאחד מחברי הלהקה להזיז את תיקו ולהרימו לתא העליון, הוא סרב לכך, מה שגרם להם להיות מועפים מהמטוס על ידי הצוות. אך המנהל של הלהקה טוען שהסיבה לגירוש היא אחרת לגמרי. הוא טוען שמדובר בגזענות וכי הייתה תחושה שבגלל צבע עורם של חברי הלהקה, הם לא היו רצויים בטיסה מלכתחילה. אז אחרי איום בתביעה של מנהלם בעודם במטוס, חברי הלהקה פוצו (בפיצוי "קל") - טיסה פרטית!

חלומות מתגשמים

אחרי שביקשה כל כך יפה כרטיסים להופעה של אייל גולן לכבוד יום ההולדת ה-10 שלה מאביה כוכב סרטי ״מהיר ועצבני״, טייריס גיבסון ואחרי שגולן נענה בחיוב, המפגש המיוחל אכן יקרה.
כזכור בשבוע האחרון ביקשה הבת המפורסמת כרטיסים להופעתו של גולן וכעת נודע שביום שלישי הקרוב יארח הזמר את המשפחה ההוליוודית בהופעתו באשדוד.

 

תגובות