רכילות בקטנה: בלה חדיד נגד הכרת ירושלים כבירת ישראל. צילום: GettyImages

רכילות בקטנה: בלה חדיד נגד הכרת ירושלים כבירת ישראל

השבוע ברכילות בקטנה: דין מירושניקוב מרגש, שירי מימון עושה סלינה גומז והאם הקריירה של שאקירה מתקרבת לסופה?

הייתם עסוקים כל השבוע בלהתחמם בחורף ולא הספקתם להתעדכן בעולם הבידור? גם השבוע רכזנו עבורכם את כל מה שחם ואולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יצאו בסטיז

הרבה לפני ג'סטין ביבר, סלינה גומז ניהלה זוגיות מתוקשרת עם ניק ג׳ונאס. באותה התקופה חברתה הטובה טיילור סוויפט הייתה בזוגיות עם ג׳ו ג׳ונאס, וכך השתיים הכירו. ״זה היה היסטרי״ סיפרה גומז בראיון לתחנת רדיו בריטית, והוסיפה כי החברות שלהן ״זה הדבר הכי טוב שיצא ממערכות היחסים האלו״. חמודות!

 

רק בריאות

בחודש שעבר ביטלה שאקירה את סיבוב ההופעות שלה בעקבות בעיות במיתרי הקול, ונראה שהבעיות הללו לא הולכות לשום מקום. השבוע נודע כי מצבם של מיתרי הקול של הכוכבת הלטינית עלול להיות בלתי הפיך, ומקורבים אף סיפרו כי הזמרת הלכה אל אחד ממומחי הגרון הטובים בעולם (שטיפל בזמנו במיתרי הקול של אדל), והיא עתידה לעבור בשבועות הקרובים ניתוח במיתרי הקול, ובעקבותיו היא לא תוכל לדבר מספר שבועות. אנחנו מצדינו נאחל רק בריאות לזמרת האהובה.

מעורר השראה

השבוע צויין יום הוקרה לפצועי צה"ל, ולרגל ציון היום החשוב העלה השחקן האהוב והרווק הטרי, דין מירשניקוב, פוסט שריגש אותנו על התהליך שעבר אחרי פציעתו, וכתב: "בשבילי זהו יום חג, בו אני מוכיח לעצמי שהצלחתי להתגבר על כל הקשיים מאז הפציעה. תמיד אלך אחרי החלומות שלי, ותמיד אעשה הכל כדי להגשים את עצמי". דין שריגש אותנו ואת העוקבים שלו גם נותן מוטיבציה לא רק לפצועי צה"ל, אלה גם לכם ולנו שעל כל מכשול אפשר להתגבר.

גאווה ישראלית

הסדרה הישראלית המצליחה והאהובה, "פאודה", שנרכשה על ידי "נטפליקס" נכנסה לרשימת הסדרות הבינלאומיות הטובות ביותר של 2017 של "הניו יורק טיימס", והיא הסדרה הישראלית הראשונה שנכנסה לרשימה.הבוחרים אמרו כי "מדובר במותחן ההדוק והחיוני ביותר שמגיע מישראל, שבמרכזו יחידת לוחמה בטרור. אף שהתוצאה צפויה, הסיפור חודר לחייהן ותודעתן של הדמויות משני צידי הסכסוך".

קמפיין חדש

רשת ההלבשה המצליחה TNT חוזרת בקמפיין חדש, בו הפעם בחרה הרשת שהפרזנטורים שיככבו בו יהיו דווקא אושיות רשת מצליחות במיוחד, כך שבקרוב תראו את קווין רובין, גל גברעם ושי רון מדגמנים אופנה.

© רונן אור צרפתי

עושה סלינה גומז

השבוע, שירי מימון השבוע עלתה לבמה בגני התערוכה לצד הדי-ג'יי KYGO שעובד יחד עם אומנים רבים, בניהם גם סלינה גומז. הזמרת הישראלית האהובה ביצעה את שירה של גומז "it anit me" לצד ה-DJ, וריגשה את הקהל.

 

🙏🏻 @kygomusic

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on

גל הלידות

אחרי שפרסמנו על כמה וכמה לידות והריונות גם תורה הגיע! תגידו מזל טוב למיכל ויצמן שאתם בטח מכירים אותה בתור מיכל הקטנה. השבוע, מיכל הגיעה לבית החולים וילדה תאומים. ולנו רק נותר לאחל המון מזל טוב!

עושות זאת בעצמן

שיר מורנו ולירן כהנר עובדות בימים אלו על תוכניות אולפן בהנחייתן לערוץ החדש "עשה זאת בעצמך" שיעלה בקרוב לצופי ״HOT״. נשמע מבטיח.

© אינסטגרם

חוגגות

האיט גירל ואושיית האינסטגרם, אדל בספלוב, ערכה ביום שני מסיבת בנות בביתה לרגל השקת סכין הגילוח החדש של המותג שיק. נהנו מסושי ושמפניות ורודות והתנסו לראשונה מהמוצר החדש: דנית גרינברג, אלכסה דול, לי לוי, אירה סימנוב, וענבר פיינשטיין.

מבקר מעריצה

הזמר המצליח, אייל גולן, ביקר השבוע את אחת ממעריצותיו האדוקות, רבקה חיה קריספין, החולה במחלת המנוירופיברומטוזיס המאושפזת במצב קשה בבית החולים רמב״ם. משפחתה של המעריצה שיתפה פוסט בפייסבוק בו היא מבקשת מכמה שיותר אנשים לשתף את סיפורה של רבקה החולה כדי שהם יוכלו להגיע אל הזמר. כמובן שהפוסט הגיע לגולן, מה שהוביל למפגש מרגש בין השניים.

מזל טוב

איש יחסי הציבור והצלם, אור גפן, חגג יום הולדת 25 וכל החברים הטובים מביצת הסלבס הגיעו לפרגן. מבין הכוכבים שהגיעו לחגיגה ניתן לראות את טל מוסרי, חובי סטאר, דודו כהן מעפולה, האולטראס, כוכבת המירוץ למיליון ג'סיקה כהן, תהילה אסודרי, הזמרת דניאל לוי וכוכבי "גולסטאר" מכלל העונות.

© נוי ערקובי

הכי וונדר וומן

על אף שהסרט "ליגת הצדק" לא עלה על ציפיותינו, יש מישהי אחת שאף פעם לא מאכזבת אותנו וגם השבוע היא מוכיחה לנו שאין יותר מתאימה יותר ממנה לתפקיד הוונדר וומן. גל גדות שלנו החליטה לרגש את ביתה בת ה-3 של הזמרת האמריקאית קלי קלרקסון. הילדה המתוקה של הזמרת זכתה לקבל מכתב אישי מגדות בצירוף חתימה אישית, וכן גם למספר מרצ'נדייז מתוקים ביותר כמו בובות הפופ של וונדר וומן. הזמרת פרסמה סלפי מתוק שלה עם הבת שלה והאיגרת ברכה שגדות שלחה, וצירפה בתודה: "המון תודה לך גל גדות !!! הפכת את הבת שלי לסופר מאושרת".

אמה סטון וג'ונה היל מתאחדים

כל מעריץ של "משחקי הכס" יגיד לכם שאף סדרה אחרת לא תוכל לתפוס את מקומה של הסדרה שכבשה את העולם, אבל זה לא מונע מרשתות השידור המתחרות לעבוד במרץ על סדרות ליום שאחרי "משחרי הכס". מתחרה אחת מאוד מעניינת היא חברת "נטפליקס" שעובדת על סדרת דרמה בסגנון "כתום זה השחור החדש" ותיקרא "Maniac" ("מטורף"). בסדרה יקחו חלק השחקנית האהובה אמה סטון, יחד עם זוכה האוסקר היהודי השחקן ג'ונה היל. השניים יגלמו שני מטופלים המאושפזים במוסד סגור לפגועי נפש, כשעולם הפנטזיה יתרחש כולו בדמיון שלהם. אנחנו עפים על הצמד שלוהק ומאחלים להם ולסדרה המון בהצלחה.

עוררה סערה 

הדוגמנית הידועה בלה חדיד, שהיא פלסטינית מצד אביה, לא נשארה אדישה להכרזה של דונלד טראמפ על הכרת ארה"ב בירושלים כבירת ישראל ופרסמה פוסט חריף באינסטגרם: "יום עצוב מאוד. לצפות בחדשות ולראות את הכאב של העם הפלסטיני גורם לי לבכות. ירושלים היא ביתם של כל הדתות. היחס לעם הפלסטיני אינו הוגן, חד צצדי ואין לסבול אותו. אני עומדת לצד פלסטין". כצפוי הפוסט עורר סערה רבה ואלפי תגובות משני הצדדים. בניסון להרגיע את הרוחות פרסמה חדיד פוסט נוסף בו כתבה "אין שום שנאה כלפי אף אחד, החבר הכי טוב שלי הוא ישראלי. לחברים הכי טובים שלי להם אני קוראת אחים שלי הם יהודים" אמנם זמן קצר לאחר הפוסט נמחק, והדוגמנית השאירה רק את הפוסט נגד ההכרה בירושלים.

 

💔I've been waiting to put this into perfect words but I realized there is no perfect way to speak of something so unjust. A very very sad day.Watching the news and seeing the pain of the Palestinian people makes me cry for the many many generations of Palestine. Seeing the sadness of my father, cousins, and Palestinian family that are feeling for our Palestinian ancestors makes this even harder to write. Jerusalem is home of all religions. For this to happen, I feel, makes us take 5 steps back making it harder to live in a world of peace. The TREATMENT of the Palestinian people is unfair, one-sided and should not be tolerated. I stand with Palestine. There is no hate against anyone... My best friends I call sisters and brothers are Jewish. There are no sides... All religions living side by side.. Now it is Just one man..it has always been a factor of trying to bring peace... Where is the hope..?

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

 

טודו בום?

השבוע, הזמר האהוב שמככב השנה בפעם השנייה בהפקת החנוכה המצליחה, נפצע בברך במהלך הופעת הפסטיגל. במהרה טיפלו בכוכב, חבשו את רגלו והורו לו לנוח. אל דאגה, סטטבוי ממשיך להופיע כרגיל, ואף קיבל כיסוי מיוחד לתחבושת, התואם את לבושו במופע. החלמה מהירה!

משתפות פעולה

מתמודדת המרוץ למיליון מור סילבר וכוכבת הרשת טיילור מלכוב הגיעו השבוע לצילומי הקמפיין החדש של חברת האיפור העולמית PUPA שמוציאה את קולקציית הסילבסטר שלה "PARTY ON". כמובן שתיהן לא השאירו את עוקביהן ברשתות החברתיות במתח, ושיתפו אותם ביום המיוחד ובכל מה שקרה על הסט.

הכוכבת הבאה

הפיינליסטית מעונתה השלישית של תוכנית השירה של קשת "הכוכב הבא לאירוויזיון", נופר סלמאן, חוזרת למסך הקטן בתפקיד חדש בסדרת הדרמה החדשה של חברת HOT. הזמרת הצעירה לוהקה ל"מלכות", העוסקת בנשים השייכות למשפחת פשע, בה היא תגלם את בתה של השחקנית מלי לוי. סלמאן תגלם את דמותה של נינה, נערה סרקסטית, שנונה וחרדתית בת 16, שעוברת מיישוב קטן ומבוסס לשכונת התקווה. אנחנו מאחלים לה המון בהצלחה ובטוחים שתכבוש אותנו גם פה כמו שעשתה בכוכב הבא.

© צילום: רונן אקרמן

תאונת עבודה

רבים מהכוכבים האהובים ביותר נפצעים כשהם מצלמים לנו את התכנים האהובים ביותר, והפעם, בלייק לייבלי. השבוע, נודע כי לייבלי נפצעה בזמן הצילום לסרט חדש שיופץ בפברואר 2019. לייבלי צילמה לאחרונה את הטרילר לסרט, ומקורות מספרים כי פצעה את היד בזמן הצילומים ולכן הם הופסקו מידית. החלמה מהירה!

הוונדר השבועי

כל שבוע אנחנו מביאים לכם חדשות בנושא הוונדר וומן שלנו, הלא היא גל גדות. והפעם, כוכבת סטרדיי נייט לייב מחקה את גל גדות. חודשיים עברו מאז שגל גדות התארחה בתור מנחה בתוכנית, (גאווה נוספת עבורינו) והפעם, הקומיקאית והשחקנית האמריקנית קייט מקינון התארחה ב"טונייט שואו" של ג'ימי פאלון, ובמהלך השיחה הזכירו השניים את שמה של גדות, שכזכור קייט מקינון התנשקה איתה בתוכנית שגדות זכתה לארח, לחקות אותה באופן קליל ומשעשע במיוחד.

 
תגובות