רכילות בקטנה: קמילה קביו עושה עומר אדם. צילום: צילום מסך מיוטיוב, יחסי ציבור

רכילות בקטנה: קמילה קביו עושה עומר אדם

טל מוסרי במעשה חשוב ברחבי הארץ, אריאנה גרנדה גיבורה וזוג השנה לי ואליאנה מוכיחים שהאהבה מנצחת הכל • עוד בקטנה: קמילה קביו עושה עומר אדם • נועה קירל בדרך לפסטיגל?

הייתם עסוקים בללמוד למבחנים ולתכנן את התחפושת המושלמת לפורים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בעולם הבידור? עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מוסרי וחשוב

חג פורים ממש מעבר לפינה, ובזמן שרוב בני הנוער והילדים עסוקים בהכנת תחפושות ומשלוחי מנות, יש כאלו שלא מסוגלים לעשות זאת כתוצאה ממחלה או מוגבלות. על מנת לשמח אותם ולאפשר לכלל הילדים והמבוגרים לחגוג את פורים ולהיות שמחים, יצא טל מוסרי בשיתוף עם רשת הצעצועים עידן 2000 במיזם חברתי חדש שמטרתו לשמח אחרים. בימים האחרונים יצא מוסרי עם צוות של עשרות מתנדבים לחרוש את הארץ מצפון ועד דרום כדי לשמח את כל מי שרק אפשר. איזה אלוף!

© צילום: עמית ימין

מצפה לבייבי?

בזמן האחרון יש שמועות על כך שהראפרית העולה, קארדי בי, נמצאת בתחילתו של הריון ראשון. בעוד המעריצים כבר שמחים, החדשות הטובות כלל לא מוכרות לארוסה של הכוכבת. בסרטון פפראצי שפורסם באתר הרכילות TMZ  נראה אופסט כשהוא מוקף בפמליתו, וכשהוא נשאל על ההריון הוא לא רק הכחיש אלא אמר במפורש שבת זוגו לא בהריון. אז ככל הנראה כרגע, לא יצטרף בייבי חדש לשלושת ילדיו של אוספט. 

 

A post shared by Cardi B Official IG (@iamcardib) on

סטורי של אהבה

הפאוור קאפל של תעשיית הבידור שאף זכו בתואר "זוג השנה" של גולשי "פרוגי", לי בירן ואליאנה תדהר, המריאו השבוע לחופשה זוגית בתאילנד במהלכה שיתפו ברשתות החברתיות שגרמו לכולנו לקנא. בין רגעי הנופש, בירן החליט לאתגר את בת זוגו לעלות סטורי ראשון לאחר שזו הצהירה בפרוגי בעבר כי היא נמנעת מכך. כמובן שהאהבה והשכנוע גברו על ההצהרה, ותדהר העלתה סטורי ראשון. מזל טוב!

© צילום: ענת מוסברג

ניקי גולדשטיין נכנס לנעליו של ג'יימס קורדן

השחקן, הקומיקאי והמגיש, ניקי גולדשטיין, שכיכב השנה על במות הפסטיגל, על מסך הטלוויזיה ב"מחר שבת", וב"קארפול קריוקי" שבימים אלו אף עובד על עונתה השנייה ועל תוכנית בידור חדשה, קוטף תפקיד נוסף. גולדשטיין, נכנס לנעליו של ג'יימס קורדן, ומדובב את דמותו של הארנב המפורסם אותו קורדן מדובב בגרסת המקור, פיטר ראביט, בסרט החדש "פיטר ראביט" היעלה לאקרנים ב-28 בפברואר.

© צילום: אסנת פרלשטיין

אמה ווטסון פותחת את הלב

השחקנית הבריטית אמה ווטסון בחרה לתרום לא פחות מ-1.4 מיליון דולר (כחמישה מליון שקלים) לקרן שתעסוק בקידום שוויון מגדרי, בעקבות מגמת ההתעוררות בהוליווד כנגד תקיפות מיניות ויחס אי שוויוני לנשים. לצד ווטסון, עוד מאות שחקניות בריטיות פתחו את הארנק למען הארגון וביניהן גם קיירה נייטלי, אמיליה קלארק מ"משחקי הכס" ועוד רבות אחרות.

גאווה ישראלית

לאחר שכיכב מעבר לים והשתתף בסדרת הטלוויזיה "דיג", בסרטים "הסרבן", "ראש קליע", "שומר הראש והמתנקש", וכן גם הצטלם לסרטים "The Angel" ו-"#211" הצפויים לצאת בקרוב, השחקן הישראלי אורי פפר, לא נח לרגע וקוטף תפקיד בינלאומי נוסף. פפר לוהק לסרט "Angels Has Fallen", שיצולם בקרוב בלונדון.

SOLD OUT!

קמילה קביו, מי שעד לפני חודשים ספורים הייתה ידועה כחברה שפרשה מלהקת פיפת' הרמוני וכבשה את העולם בסערה עם הלהיט הגדול "Havana", יצאה השבוע במכירת כרטיסים לסיבוב העולמי החדש שלה / אלא שלא הספיקו לחלוף 24 שעות וקביו הספיקה למכור את כל הכרטיסים לכל ההופעות שלה. ואם זה נשמע לכם מוכר, נזכיר כי זה קרה גם אצלנו עם עומר אדם, שהכרטיסים להופעותיו נחטפו תוך שעות ספורות. הכוכבת הגיבה בטוויטר כי היא אין לה מילים שיוכלו להודות למעריציה, והבטיחה כי היא מתרגשת לפגוש את כולם. אנחנו מקווים שהיא תגיע גם להופעה כאן בפארק הירקון בסיבוב ההופעות הבא.

© gettyimages

משולש רומנטי

השחקנים המצליחים והאהובים, עוז זהבי, מאור שוויצר ואגם רודברג, לוהקו לסדרה חדשה בה ינהלו משולש רומנטי. את הסדרה המדוברת התשודר ב"קשת 12" יוצר שופט הריאליטי החדש, מאור זגורי, שמאחוריו סדרות שזכו להצלחה מסחררת: "זגורי אימפריה", "שבאבניקים" וה"הרמון".

הוונדר השבועי

נראה כי גל גדות היא הכוכבת החמה של הרגע, ואין בכך ספק. לאחר שכבשה את מסך הקולנוע והעבירה מסרים לכל רחבי העולם והפכה לאחת הנשים המובילות והמשפיעות של התקופה, גדות עולה כל הגל. הכוכבת הישראלית תגיש פרס בטקס פרסי האוסקר שיערך בשבוע הבא, וזאת לאחר שהגישה פרס בטקס גלובוס הזהב בשנתיים האחרונות.

מעשיות ביבר

השבוע הצליח ג'סטין ביבר לרגש אותנו בשתי חזיתות שונות, הראשונה הייתה כאשר הוא טס עם סלינה להשתתף בחתונה של אביו בג'מייקה. בחזית השנייה, הביבס הציג לעולם לוק לוהט וכישורי כדורסל כחלק ממשחק הראווה הנקרא ״אולסטארס״ שבו השתתפו מספר גדול מפורסמים אמריקאים שהתחרו נגד שחקני כדורסל מפורסמים.

© צילום מסך מאינסטגרם

מוגזם

שופט הריאליטי והזמר המצליח, עברי לידר, זוכה להישג מרשים עם שירו החדש שזכה לאהדה רבה, "מוגזם". השבוע, הקליפ המדובר זכה להכרה עולמית וכבש את המקום הראשון בפסטיבל הקליפים הבינלאומי "ArtHouseFest" בהודו, וזאת לאחר שגבר על למעלה מ-1,000 קליפים ממדינות שונות בעולם. הכי גאווה ישראלית.

הנעלמת

השבוע ציינו מעריציה של ניקי מינאז׳ את היום ה-50 במספר בו היא נעלמת מעין הציבור. היעלמותה של מינאז׳ מהעין הציבורית עוררה הדים רבים ברחבי הרשת, ובתגובה דווח כי היא מתמקדת ביצירת האלבום החדש וה״אפי״ שלה. עם זאת, סימן ממינאז׳ עצמה לא נמסר מאז ה-30 בדצמבר, אז העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה.

אייכה? הסלפי האחרון שפרסמה ניקי © צילום מסך מאינסטגרם

די גיי שים אותה בפסטיגלים

נדמה כי נועה קירל, כוכבת הנוער החמה של הרגע, כבשה כל יעד אפשרי:היא מנהלת קריירת שירה משגשגת לצד קריירת משחק מתפתחת, מדגמנת, משחקת תפקיד כפול בסדרה המבוססת על חייה, ומנהלת זוגיות פוטוגנית תחת אור הזרקורים. אם חשבתם שקירל, שתחגוג בקרוב את יום הולדתה ה-17, עשתה כבר הכל, תחשבו שוב. אמש (ה') נודע כי הכוכבת הבלתי מעורערת נמצאת בימים אלו במשא ומתן על השתתפותה בהפקת הפסטיגל בחנוכה 2018. כזכור, בתחילת השבוע קירל הוכיחה שהגיל הוא לא פקטור כשעלה לשידור ריאליטי הכשרונות החדש, גוט טאלנט ישראל, בו הזמרת משמשת כשופטת הצעירה ביותר בעולם בפורמט המדובר. על ההישג האדיר כתבה הכוכבת פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, בו הבהירה: "לקחתי את החוויה הזאת בשביל להוכיח לעצמי שאני יכולה ולא לאף אחד אחר. בכל זאת זה לא דבר פשוט לשבת ליד אנשים כל כך מקצועיים ולהיכנס לנעליים ענקיות, ואני יכולה להגיד שהוכחתי לעצמי ללא ספק, ובגדול. אמנם בסך הכל ארבע שנים של ניסיון מאחורי אך הרווחתי את הכיסא הזה ביושר אחרי ובמהלך המון המון המון המון עבודה קשה והמשכתי בשלי תמיד לא משנה מה אמרו, המשברים שעברתי בדרך, שזלזלו, שצחקו ועדיין קמתי כל יום מחדש רעבה לטרוף עוד ועוד כי ידעתי שמתישהו זה ישתלם."

 

אז זהו היום הטירוף מתחיל והתוכנית המצליחה בעולם מגיעה למסך שלכם, גוט טאלנט ישראל. בה אני לוקחת חלק כשופטת בפאנל המדהים הזה. אני לא נוטה לעשות את זה ובדרך כלל כותבת משפט אחד מסכם ויפה אבל הפעם הייתי חייבת. אוקיי טייטל ״השופטת הצעירה בעולם״ . לא יאמן שזה תחת השם שלי. אני יודעת שהרבה מכם יצקצקו ויגידו ״מי שם את הילדה בת 17 הזאת שתגיד לאנשים אם כן או לא?״ או : ״איך הקטנטונת הזאת יושבת בכיסא הזה?״ זה בסדר , באתי מוכנה. אז אני אמהר להסביר שלקחתי את החוויה הזאת בשביל להוכיח ל*עצמי* שאני יכולה ולא לאף אחד אחר. בכל זאת זה לא דבר פשוט לשבת ליד אנשים ככ מקצועיים ולהיכנס לנעליים ענקיות, ואני יכולה להגיד שהוכחתי לעצמי לללא ספק, ובגדול. אמנם בסהכ 4 שנים של ניסיון מאחורי אך הרווחתי את הכיסא הזה ביושר אחרי ובמהלך המון המון המון המון עבודה קשה והמשכתי בשלי תמיד לא משנה מה אמרו, המשברים שעברתי בדרך, שזלזלו, שצחקו ועדיין קמתי כל יום מחדש רעבה לטרוף עוד ועוד כי ידעתי שמתישהו זה ישתלם. מעבר לחוויה המטורפת והכיף הלא נורמלי שעברתי בתוכנית הזאת, תפגשו נועה שלא ראיתם בחיים- חשופה ואמיתית מתמיד. בכיתי, צחקתי, התרגשתי, כעסתי, שמחתי ואפילו קצת התבגרתי. אני באמת רוצה להודות למשפחת רשת ולאבוט המאירי ולמוריאל העורכת המדהימה שהאמינו בי שאני יכולה לשבת שם ולהחזיק את זה, שהלכו איתי יד ביד וביחד נשבור את כל הסטיגמות. זה כל כך מרגש אותי ולא מובן מאליו שניתנה לי כל האחריות וההזדמנות הזאת ושהאמנתם בי כל כך! לכל צוות ההפקה שליווה אותי וגרם לי להרגיש הכי מדהים בעולם. לצוות האישי שלי שכיוונו אותי לפסגות מטורפות ובראשו רוברטו המנהל האישי שלי ולמשפחה שלי שמחזיקה אותי, לפאנל השופטים שאין שני לו, למנחים המדהימים ולמתמודדים החד פעמיים- שכולנו ביחד לקחנו חלק בפרויקט שלא נראה בישראל שמעכשיו כולכם תוכלו להינות ממנו. וכמובן תודה לכם שכלום לא היה קורה בלעדיכם! אסירת תודה ומתרגשת לחלוק את הדבר הזה איתכם, ותזכרו שאם מאמינים במשהו מספיק חזק, לא משנה מה אומרים לכם ולא משנה בני כמה אתם- השמיים הם הגבול. ‏היום בשעה 21:00 לא ראיתם דבר כזה⭐️ @reshettv @gottalentisrael @moriellelior @jordiprod @mayadaganpfeffer @maor_zaguri

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

ככה זה

השבוע נערכה הקרנת הפרק הראשון של הסדרה החדשה של הבמאי רם נהרי, "ככה זה" בכיכובם של אסי כהן ודנה מודן שתשודר ב-yes. מי שבלטה בחסרונה בהקרנה המיוחד היא אושיית הרשת והשחקנית, קים אור אזולאי, שמשחקת בסדרה המדוברת, ונאלצה לפספס את המאורע המרגש עקב צילומים לסדרת הנוער החדשה אליה מצטלמת, "אילת", המצטלמת בעיר הדרומית. מבין הכוכבים שהתייצבו בסנימטק תל אביב: ליאור רז, דורון בן דוד, אדיר מילר, ליאת הר-לב, עלמה זק, ערן זרחוביץ', שרון טייכר, דב נבון, אבי דנגור, רועי כפרי, אסף הראל, אלי יצפאן, דורין אטיאס, רפי אדר, שחף סגל, מאיה בצלאל, דינה סנדרסון, אורי הוכמן, חיה ועמי סמולרצ'יק ,אורי פפר ומשה אשכנזי.

גיבורת על

בטקס פרסי המוזיקה של המגזין NME הבריטי, הוכרזה הזמרת הצעירה אריאנה גרנדה כ"הגיבורה הלאומית לשנת 2017". גרנדה קיבלה את הטייטל הזה בעקבות התמודדותה עם מתקפת הטרור שבוצעה בהופעה שלה במנצ'סטר בשנה שעברה, מה שגרם לה לארגן הופעה היסטורית לגיוס כספים למען הנפגעים בפיגוע ומשפחות ההרוגים.

© צילום מסך מיוטיוב

מייצגת בכבוד

רגע לפני שתמריא לליסבון ותייצג את ישראל בתחרות השירה הבינלאומית, הזוכה הגדולה של ריאליטי השירה "הכוכב הבא לארוויזיון", נטע ברזילי, תבצע יחד עם הלופר המוכר שלה את השיר "על כל אלה" של נעמי שמר, בטקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות.

תגובות