רכילות בקטנה: מרגי בפסטיגל? והיורש של קים אזולאי על המסך. צילום פרטי

רכילות בקטנה: מרגי בפסטיגל? והיורש של קים אזולאי על המסך

השבוע ברכילות בקטנה: האיחוד של כוכבי "השמיניה", ריהאנה יוצאת נגד "סנאפצ'אט" והאם דר זוזובסקי תנחה את "האח הגדול"?

הייתם עסוקים בלתכנן איך תראה חופשת הפסח שלכם ולא הספקתם לעקוב אחר כל האייטמים? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שחדש בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מחמם את הלב

עמותת "לוחמים לחיים" הרימו השבוע אירוע ענק בהנחיית אביב אלוש כדי לגייס תרומות והכרה מצד המדינה לטובת סיוע ללוחמים שחוו פוסט טראומה, לעזור להם בהליכים משפטים ורפואיים. כמובן שהסלבס שלנו לא ישבו בשקט ומי שנכח באירוע ואפילו תרם: רותם סלע, חן אמסלם, מאיה ורטהיימר, אינה קלמן ועוד רבים אחרים
ואיך אפשר בלי תוכנית אומנותית, מי שהתפקדו להופעה הם: עידן עמדי, אמיר דדון, קובי אפללו, עילי בוטנר, להקת היהודים ועוד.

אשמת הכוכבים INDIA STYLE

לאלו מכם שעדיין לא מצליחים להתנער מסרט הנעורים שכבש את העולם לפני שלוש שנים, נעדכן אתכם כי הרומן עומד לקבל בקרוב גרסה שתצולם בהודו ותשוחק על ידי שחקנים הודים. גם שני כוכבי הסרט המקורי, שיילין וודלי ואנסל אלגורט הספיקו להגיב לכך בחשבונות הטוויטר שלהם. וודלי צייצה "אוקיי? @אנסל_אלגורט אוקיי." ואלגורט מיד השיב לה כי הם הולכים לראות את הסרט הזה ביחד. והמעריצים נמסים.



אהבה באוויר

אחרי שלאחרונה צצו שמועות על זוגיות חדשה של הזמר נדב ג'דג, השבוע הזמר אישר את השמועות על הזוגיות החדשה בסטורי באינסטגרם שלו כשהעלה אותו ואת בת הזוג החדשה מתנשקים. אז מי היא ברת המזל? שמה בישראל הוא מיכל שגב, סטייליסטית. מה שגרם לאנשים להרים גבה הוא פערי הגילאים, כמעט כעשור, מיכל בת כ-30 בעוד שנדב בן 19 בלבד.

 

❤️LEV❤️

A post shared by nadavguedj (@nadavguedj) on

סטופ דה שואו?

כוכבת הרשת והפאשניסטה, אלין כהן, החליטה לסגור את אחד מהחשבונות הפופולאריים שלה ברשתות החברתיות - חשבון המיוזיקלי שלה. כהן בחרה לפרוש מהמיוזיקלי שלה אחרי שהעלתה סרטונים רבים שזכו לתגובות אהובות מהמעריצים. וכן לא פעם אף הגיעה למקום הראשון בחשבון הפופולארי ביותר בישראל. אחרי מספר ימים כהן החליטה כי מחזירה את חשבון המיוזיקלי שלה, אז כך שאפשר לנשום לרווחה ולצפות לסרטונים חדשים. מזל!

תוקפת ובצדק!

השבוע חברת "סנאפצ'אט" פרסמה פרסומת ששואלת: "מה הייתם מעדיפים - לתת סטירה לריהאנה או אגרוף לכריס בראון?", כזכור בשנת 2009, פורסם כי כריס תקף את ריהאנה וכי היא סובלת מחבלות קשות. כאשר ריהאנה ראתה את הפרסומת של סנאפצ'אט היא בחרה שלא לשתוק והגיבה בסטורי את הדברים הבאים: "הייתי שמחה להניח שמדובר בבורות, אבל אני יודעת שאתם לא כאלו טיפשים. הוצאתם כסף על מודעה שהופכת קורבנות אלימות לבדיחה. תתביישו לכם". הדבר הוביל מיליוני אנשים למחוק את האפליקציה מה שגרם לאפליקציית סנאפצ'אט להפסיד לא מעט כסף. שמונה מאות מיליון דולר, אם להיות דייקנים.

אין כמו ישראל

השבוע זכינו לביקור הוליוודי של כוכבת "המפץ הגדול", מים ביאליק, בישראל. אם השם ביאליק נשמע לכם מוכר, נציין שדודו של סבה היה חיים נחמן ביאליק המשורר. הכוכבת שיתפה תמונות בחשבון האינסטגרם שלה מהביקור בישראל כמו בבית הנשיא למשל, אך תמונה שריגשה מאוד הייתה תמונה שלצידה היא הוסיפה את הכיתוב: "זה טוב לבלות את השבת בבית. ישראל". אם תרצי, אנחנו נשמח לארח אותך בפסח!

 

It’s good to spend #shabbos at home. #israel

A post shared by mayim bialik (@missmayim) on

הפסטיגל השבועי

נדמה שבכל שבוע מתגלגלים להם עוד שמות חדשים במגעים למופע הגדול של חנוכה. אחרי שנחשף כי נועה קירל ורן דנקר במגעים לפסטיגל ואילו עומר אדם וסטטיק ובן אל החליטו לוותר על התענוג השנה, השבוע נחשף כי גם הצמד הטלוויזיוני המצליח אסי עזר ורותם סלע במגעים למופע וכך גם ובן טיפוחיהם מ"הכוכב הבא", יונתן מרגי שזכה במקום השני בתחרות.

יחזרו לעבוד יחד?
יחזרו לעבוד יחד? © דניאל קמינסקי

פאשניסט נולד

בשעה טובה ומוצלחת, בלוגרית האופנה המובילה בעולם, קיארה פראני והזמר פדאז הביאו ילד ראשון לעולם. שמו של הילד שהפך כבר לכוכב באינסטגרם של אמו, הוא לאוניקו. אשת האופנה המצליחה לא בחרה לשמור בסוד את כל העניין או לחכות מעט לפני שהיא חושפת את הילד לרשתות החברתיות. וכבר לאחר הלידה הייתה תמונה ראשונה מהלידה המרגשת. מזל טוב!

 

March 19th 2018: our Leoncino was born 🦁

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

כוח למעשים טובים

כוכבת "נעלמים", כרמל לוטן החליטה להמשיך את יום המעשים הטובים עוד קצת. ובסוף השבוע הקודם התחדשה לוטן בתספורת מרעננת ואת השיער ש"נעלם" החליטה לתת כתרומה לעמותת זיכרון מנחם עבור ילדים חולי סרטן.
לוטן ציינה את המאורע המרגש בפוסט באינסטגרם וכתבה" "גם אני תרמתי" והוסיפה מילות ברכה ועידוד לכל הילדים החולים, בתקווה שגם קהל העוקבים שלה ייצא לתרום. לגמרי מתוקה אמיתית!


יאללה ברצלונה!

הדוגמנית קורל סמנוביץ' שעתידה להתחתן עם בן זוגה סרגיו במאי הקרוב, החלה את חגיגות הפרידה מהרווקות יחד עם החברות הקרובות שהמריאו כל הדרך אל ברצלונה ועודדו את סרג'יו במהלך משחק כדורגל. מי שהמריאו יחד עם קורל הן כמובן החברות הקרובות: דר זוזובסקי, יערה בנבנישתי, שביט ויזל, שלומית מלכה, לירן כוהנר, המאמנת של הסלבס ליקי ושיר מורנו שכנראה השאירו את הבייביס לטיפול האבות. הבנות כבר הספיקו לשוב ארצה, אך החגיגות צפויות להמשיך גם בארץ.

 

Barcelona time🎉✌

A post shared by Shir Moreno (@shir_moreno) on

בייבי בום

ובהמשך ישיר: כנראה שלבנות מהאייטם הקודם הייתה סיבה נוספת לחגיגה כיוון שלירן כוהנר וגיא גיאור בישרו השבוע כי הם מצפים לבייבי ראשון ולרגל הרחבת המשפחה החליטו הזוג שצפוף להם מידי ועברו לדירה רחבה יותר במגדלי יוקרה. כזכור גיא ולירן נישאו לפני כשנתיים ומאז הזוגיות שלהם רק פורחת. אנחנו מאחלים בשעה טובה!

פעם שמיניה תמיד שמיניה

אין ספק שהחבורה שתמיד תגרום לנו לחיוך כשעצוב היא חבורת "השמיניה" הנוסטלגית. השבוע שישייה מתוך השמונה מקאסט השחקנים הראשי ערכו ערב גיבוש ואיחוד נפלא שרק גרם לנו להתגעגע יותר ויותר. המפגש נערך במסעדת יאסו בתל אביב אליה הגיעו: עדי הימלבלוי, דון לני גבאי, ידידיה ויטל, שירה וילנסקי, דני לשמן ואבי קורניק.

 

#פעםשמיניהתמידשמנמנים

A post shared by Yedidia Vital ידידיה ויטל (@yedidia) on

לא נחה לרגע

בין שלל תפקידים שהיא קוטפת (גם כמנחה וגם כשחקנית), השבוע פורסם כי סלע מוסיפה לעצמה עוד תפקיד לאוסף והפעם תכבב בסדרה קומית חדשה הנקראת "טיפול אונליין", הסדרה מבוססת על הפורמט האמריקאי שנקראת "Web therapy" כאשר רותם תגלם את המזכירה של הפסיכולוגית שאותה תשחק קרן מור.

חוזר לעניינים

כשנה וחצי עברו מאז שדיווחנו כי השחקן תומר קאפון מחק את חשבון האינסטגרם שלו ואכזב לא מעט מעריצים. השבוע, פרסם תמונה ראשונה ל-28 אלף העוקבים שלו ומילא מחדש את עמודו שהיה עד עכשיו ריק מתוכן. בתמונה ניתן לראות אותו אוכל פיתה ובה אייפון, האם קאפון ניסה להעביר סוג של מסר נסתר הרומז על דעתו על טלפונים חכמים? יכול מאוד להיות שכן, כזכור קאפון ידוע בתור אחד שמנסה לשמור על פרופיל נמוך ברשתות החברתיות, אמנם נראה שעכשיו אולי הוא כן מחליט לשחרר לנו קצת מידע על חייו האישיים.

איטס קנזו, ביץ'

בית האופנה הצרפתי קנזו הפתיע את עולם האופנה כשבחרה להכתיר את בריטני ספירס לפנים החדשות שלהם. בריטני בת ה-36 ואם לשניים ידועה באורח החיים הלא יציב שהיא מנהלת בשנים האחרונות שכללו המון סכסוכים עצמיים. כך או כך נראה שמערכת היחסים בין ספירס לקנזו היא בריאה, כי על קמפיין האופנה שלה עם החברה קיבלה המון פידבקים חיוביים, ביניהם נאמר כי בריטני מביאה לקמפיין קלאסיקה ושמחה.

© gettyimages

הולך בעקבותיה

קורן, אחיה הקטן של כוכבת הרשת, השחקנית והפאשניסטה, קים אור אזולאי, החליט לסגור מעגל עם אחותו הגדולה והמפורסמת והחל להתחיל את דרכו בדיוק כמוה. לפרוגי נודע כי קורן אזולאי נבחן לעונה החדשה והשישית של "הבנים והבנות" בערוץ הילדים (בפרטנר tv) - אותה תכנית בה החלה האחות האהובה שכיכבה בעונה הראשונה (בה זכו הבנות) והפכה למגה סטארית. מי שעוד נבחן לתכנית הוא בן הדוד של ברק שמיר, בן הזוג של נועה קירל וכזכור מי שתנחה השנה את התכנית לצד מנחי הערוץ היא אגם בוחבוט. מסתבר שדור חדש וצעיר אף יותר עומד לפרוץ בקרוב. לגבי ליהוקם של בני המשפחה, טרם נודע אם אכן יתקבלו, אך ממש בקרוב יחלו צילומי העונה - שם הכל יתבהר. בהצלחה!

© פרטי

בלי פילטרים

השבוע הותר לפרסום כי אביה של הזמרת עדי ביטי הוא זה שחשוד כי הטריד מעריצות קטינות. עדי, שפרסמה פוסט באינסטגרם בעקבות האירועים בו אמרה כי עוברים עלייה ימים קשים, זכתה לחיזוק מכוכבת האינסטגרם גל גברעם. גברעם פרסמה בסטורי שלה תמונה של הדיווח בטלוויזיה וכתבה "פשוט שטויות! אחד האנשים הכי מדהימים שיצא לי להכיר ובכלל משפחה מדהימה! שולחת חיזוקים". מהכיוון של ביטי נספר כי היא מנסה לשמור על מצב רוח טוב ובימים אלו כבר מצלמת את התכנית בהנחייתה בניק.

מלכות - הסוף!

השבוע נערכה המסיבת סיום לסוף צילומי הסדרה החדשה "מלכות" שתעלה במהלך השנה ב-HOT. לאירוע הנוצץ הגיעו כוכבי הסדרה: ריטה, מלי לוי, נופר סלמאן, ליהי קורנובסקי, אינה בקלמן, מיכאל גבעתי ועוד. הסדרה תעסוק בנשות משפחת מלכה, משפחת פשע ישראלית שהגברים בה נרצחים ואילו כעת הנשים הן אלו שצריכות להחזיק את האימפרייה המפחידה.

© רפי דלויה

עד מתי?!

הדוגמן, השחקן והמנחה החליף את הבגדים של השגרה היומיומית שלו וחזר לשירותו הצבאי לצד רותם אבוהב. אל תדאגו, הוא לא מתגייס מחדש, כל זה קרה בסט צילומי סרט עלילתי קצרצר בשם "ישראלה" שבו הוא ישחק לצד אבוהב ("סברי מרנן", "בתולות", "לה פמיליה") הסרט צולם עבור חלק בטקס מצטייני הנשיא ביום העצמאות ה-70 של המדינה. כזכור, גם DJ גל מלכה לקח חלק בחגיגות ה-70 לצה"ל והמדינה כשהפיק גרסה מחודשת לאחד מלהיטי העבר. 

© שוקה כהן

ברק שמיר מסתבך

לפני כחודשיים נודע כי הדוגמן ברק שמיר החליט לתבוע את הסוכנות בה הוא נמצא (passion mangment) בטענה של אי שביעות רצון מניהולם. השבוע, אותה סוכנות החליטה לתבוע את הדוגמן בסכום של חצי מליון שקלים. הסוכנות מצידה טענה כי שמיר קיבל תנאים מצוינים הכוללים סטייליסט צמוד, מאמן כושר אישי וביגוד ואילו שמיר סגר עסקה "מאחורי גבם" כדי לחתום על החוזה לחברת FOX, בה ישמש כפרזנטור בחמש השנים הקרובות. עו"ד של שמיר מנגד טען כי צר לו שהיחסים ביניהם הסתיימו באווירה רעה.

מיכל בשמלת השבת

לכבוד 70 שנה למדינה שלנו עולים השנה כמה מחזות, סיפורים וסרטים שיציינו זאת בכבוד, כך למשל "שמלת השבת של חנה'לה" בכיכובן של מיכל הקטנה וחני נחמיאס שעלה השבוע עם פרימיירה נוצצת במיוחד עם קהל של למעלה מ-2500 איש בהיכל התרבות שבתל אביב. הסלבס שהגיעו עם ילדיהם לצפות בקלאסיקה המרגשת: אקי אבני וניקול מילר, לאה שניר, אורנה דץ, ניקי גולדשטיין, מיכל ינאי, ליהיא גרינר ועוד רבים אחרים.

מי המנחה הבא?

העבודות על תכנית הריאליטי החדשה של אייל גולן ואביב גפן ממשיכות בכל הכח כשהפעם יש התקדמות בכיוון המנחים. השבוע פורסם שמי שככל הנראה ינחה את התכנית לא אחר מאשר ארז טל ולפי פרסומים נוספים, הוא לא יעשה זאת לבד אלא לצד מנחה נוספת, ומי שנבחנה לתפקיד היא כוכבת "כדברא", מגישת "הצינור" ו"פריצת השנה" של גולשי פרוגי / אביה מלכה. כזכור, מי שהיו אמורות להנחות את הפורמט במקור הן האקסיות של השופטים: אילנית לוי ואילנה ברקוביץ' - אך ניסיון זה לא יצא לפועל.

כוכבת
כוכבת © אחינועם בר רצון

ויש עוד מנחים!

"האח הגדול" מתקרב בצעדי ענק, והפעם ישודר אצל "רשת". אך עם המעבר של הפורמט האלה הגדולה שנשארה היא - מי יהיו המנחים החדשים שיובילו את הפורמט המצליח במקום ארז וקורין? בבורסת השמות הנוכחית השמות שעלו הם: עפר שכטר ואסי ישראלוף (שמנחים יחד ב"גוט טאלנט"), דר זוזובסקי וירון ברובינסקי. אנחנו סקרנים לגלות מה יקרה בסוף. 

מתנהגת בהתאם
מתנהגת בהתאם © אינסטגרם

הרחק הרחק מכאן

בליל רביעי האחרון המריאה כוכבת "נעלמים", ספיר בן רובי, אל המסע שלה ב-LA יחד עם ערוץ ניקלודיאון. בן רובי טסה כדי להיות הייצוג הישראלי בטקס הנוער הגדול של השנה - ה-KCA. כזכור, בשנה שעברה הייתה זו זוזובסקי מהאייטם הקודם שהייתה הנציגה המפורסמת מישראל, יחד עם פרוגי כמובן. אחת המועמדות השנה בטקס היא גל גדות, אך גם אם זו תזכה היא תפספס את ההזדמנות לקחת את הפרס שכן ממש אתמול היא הגיעה לביקור חג בישראל.

 

תגובות