רכילות בקטנה: האיחוד של כוכבי "גאליס" על הבמה. צילום: פיני סילוק

רכילות בקטנה: האיחוד של כוכבי "גאליס" על הבמה

השבוע ב"רכילות בקטנה": סיכום השבוע של נטע, תכנית הרשת החדשה של KidZ, ג'יג'י יוצאת נגד ישראל והקאמבק של לאלי אספוסיטו

עסוקים בטירוף לקראת הכנות החג או שהייתם עמוק בתוך לימודי הבגרויות של השבוע האחרון? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קשיים בפסגה?

העבודות על הפסטיגל ממשיכות ומקורות מסרו לפרוגי כי החוזה והמגעים הבשילו עם נועה קירל, יהונתן מרגי ואסי ורותם יהיו בפסטיגל הקרוב לצד חנן סביון וגיא עמיר שיכתבו את המופע. על תקן אורח הכבוד: עידן רייכל.
עוד נודע לנו כי השנה יש לא מעט קשיים בסגירת ליהוקי כוכבי נוער נוספים כיוון שבמקביל לעבודות הפסטיגל ולמופע עצמו בחנוכה, יצטלמו סדרות נוער ופרויקטים שונים עם הכוכבים שההפקה רצתה אותם עמם במופע. כזכור, בתוצאות הסקר הגדול שהתפרסם כאן בפרוגי, הנוער דרש לראות במופע הקרוב את כוכבי "חיים בחארטא", ספיר בן רובי, אליאנה תדהר, עפר שכטר, עומר חזן, אסי ורותם, מרגי, גאיה גור אריה ועוד.

מהפקת הפסטיגל נמסר בתגובה: "כמו בכל שנה, אנחנו משקיעים מאמצים אדירים בליהוק המושלם כדי להביא לקהל הנאמן את המופע הטוב ביותר. ברגע שתסתיים מלאכת הליהוק, מבטיחים לפרסם".

© צילום: רפי דלויה

טירוף הזכייה

הזכייה ההיסטורית של נטע ברזילי באירוויזיון בהחלט מצליחה לערער את העולם; זה התחיל בכך שיותר מ-20 אלף איש חתמו על עצומה באיסלנד הדורשת להחרים את האירוויזיון בישראל, זאת בעקבות טענות על 'הפעילות הלא מוסרית' שישראל מבצעת כלפי רצועת עזה ואכן באיסלנד שוקלים לעשות זאת וכבר החלו בצעדים לקראת. נרגיע ונאמר, כי גם בזכיות עבר של ישראל באירוויזיון נשמעו קריאות להחרימו, ובפועל זה לא קרה. ובינתיים, בארץ מתקיים עניין בין 'קשת' ל-'כאן 11' על פורמט הקדם אירוויזיון בשנה הבאה. תאגיד השידור הישראלי (כאן 11) מעוניין להפיק תוכנית קדם אירוויזיון משלהם במקום הפורמט המקורי שהוא 'הכוכב הבא לאירוויזיון' של קשת. אך נחתום בבשורה משמחת - נטע כובשת את ההשמעות מסביב לעולם ומככת בטופ של "אפל מיוזיק", וכמובן כיכבה גם ב"ארץ נהדרת". כבוד!

הופעת הניצחון של נטע ברזילי. כתב: משה אבוטבול | צילום: אלכס נסטר | עריכה: בן שכטר
 

Not our Toy?

עוד קצת בענייני נטע, במגזין הסופ"ש של "ידיעות אחרונות" חשף הבמאי והמפיק יואב צפיר כי נטע לא רצתה בהתחלה לשיר את "טוי" ואף בכתה על כך שהיא לא התחברה לשיר. מסתבר שברזילי הגישה לוועדת הבחירה שיר שכתבה בעצמה - אך כאמור השיר שנבחר הוא "טוי". לבסוף ברזילי השתכנעה ופשוט הוסיפה את הטוויסטים שלה לשיר באולפן ההקלטות - מה שגרם לה להתחבר לשיר ולהביא את הניצחון. פ'ווו!

הלהקה האחרונה בהוליווד

שבוע הצלחה ישראלי: אחרי שרשם הישגים מוצלחים כאן בארץ, סרט הקומדיה "הלהקה האחרונה בלבנון" רושם הישג נוסף: הסרט יזכה לרימייק בינלאומי באנגלית. הסרט עוסק בחברי להקה צבאית ישראלית ששוהה בלבנון וכאשר הם מתעוררים באחד הבקרים, הם מגלים שצה"ל עזב את המדינה והשאיר אותם לבד במדינת עויין. העיבוד האמריקאי יכלול שחקנים אמריקאים שיחליפו את הקאסט הישראלי (עופר חיון, דנה פרידר, עפר שכטר ואורי לייזרוביץ') ויקבל את השם "הלהקה האחרונה בבגדד". מדובר בחותמת רשמית להצלחה ומקווים שבכל זאת נצליח להשחיל לשם גם איזה כוכב ישראלי. תחשבו על זה!

© צילום מסך מהסרט

מבאסים

מי שציפה לראות בישראל את מסי או לואיס סוארס בעקבות החתונה הבינלאומית של הדוגמנית קורל סימנוביץ' לבין שחקן הכדורגל סרג'יו רוברטו, הידיעה הבאה עלולה לאכזב אתכם. מסתבר שבגלל המצב הביטחוני המתוח בארץ, חברי קבוצת הכדורגל ברצלונה החליטו לוותר על הופעתם בחתונה. פייר? ככה יותר יתרכזו בכלה!

לא יגיע
לא יגיע © אינסטגרם

מתחיל מחדש

לאחר בשבוע שעבר עבר ניתוח ברגלו, כנראה שהדוגמן והשחקן מייקל לואיס החליט להתמודד עם הכאבים בעזרת צעד מפתיע לגמרי והעלה השבוע את התספורת החדשה שלו, שהיא למעשה בחירה אופנתית חדשה - גילוח את שיער ראשו עד כדי קרחת. אהבתם?

תתחדש
תתחדש © אינסטגרם

Everything is fine

בימים אלו סטטיק ובן אל מפתחים את הקריירה הבינלאומית שלהם, ולצורך כך אף שהו עד השבוע בארצות הברית. כחלק מקידומם בחו"ל, הם יוציאו את השיר המצליח "טודו בום" באנגלית. מי שהופקד על הכוריאוגרפיה של הקליפ הוא לא מאחר ריקי ג'קסון - הכוריאוגרף הראשי של הזמרת המצליחה ליידי גאגא. אוי LA, כמה הכל יפה לך.. אבל לא כמו תל אביב, כן?

© משה נחומוביץ'

מצטרפים לחגיגה

איחוד מימי טורינו: עומר דרור ורוני דלומי יצטרפו להצגה החדשה של תיאטרון הבימה "מיקה שלי", כפי שסיפרנו לכם כבר לפני שבוע, להצגה הזו לוהק לי בירן והיא תבוסס של שיריו של יאיר רוזנבלום. העלילה תציג סיפור אהבה על רקע התקופה שבין מלחמת ששת הימים למלחמת יום כיפור. נציין כי עומר יככב בתור קצין קשוח וגיי. זו לא הפעם הראשונה שדרור מככב כדמות גאה על הבמה שכן, מגלם מאהב בהצגה "סיפור האהבה בשלושה חלקים".

© מתוך "גאליס", ערוץ הילדים

כועסת

אחרי התבטאותה החריפה של אחותה נגד ההכרה של ארה"ב על ירושלים כבירת ישראל, גם ג'יג'י חדיד מסתבכת בענייני פוליטיקה. ג'יג'י יצאה השבוע כנגד האירועים האלימים שהתרחשו על גדר הרצועה בהם נהרגו למעלה מ-50 פלסטינים. חדיד, בת לאב פלסטיני, העלתה השבוע מקבץ סטוריז לאינסטגרם בהם היא קוראת להפסיק את האלימות ושיתפה ציטוטים שמכנים את פעולת צה"ל בפלסטינים ככפייה ורצח. כאמור, לאחר מכן פרסמה בחשבון הטוויטר שלה שהיא לכאורה בעד שלום והוסיפה: "מי שלא יכול להביט מעבר לאגו שלו יעוות את מה שאמרתי ויגיד שאני קוראת ליהודים רודפי בצע".

 

 

לא רק נטע

מלבד הופעתה הבלתי נשכחת של נטע והחיקוי שלה ב"ארץ נהדרת", מי שעוד הצליחה לגנוב את ההצגה בתכנית היא השחקנית וכוכבת הנוער שירן סנדל. הכוכבת, שרק השבוע שחררה את הקליפ המוזיקלי הראשון שלה, השתתפה באחד מפרקי סדרת המערכונים המובילה של העונה בתכנית - "משפחת טורטל". בפורמט של "ארץ נהדרת" זה לא עניין של מה בכך לראות במערכונים שחקנים שהם לא חלק מהקאסט, לכן בהחלט מדובר בכבוד. סנדל הנרגשת שיתפה גם את המעריצים באינסטגרם בחוויה: "עוד חלום מתגשם לי ואני מתארחת בארץ נהדרת! כבוד ענק בשבילי לקחת חלק בהפקה כזאת מקצועית עם צוות מדהים ושחקניות ושחקנים כל כך מוכשרים! תודה על ההזדמנות המדהימה!".

משתלבת
משתלבת © אינסטגרם

הכי וואו

בסוף השבוע שעבר, נפתחה לראשונה חנות הפופ אפ של מותג המתנות "WOW" בקניון גבעתיים, לכבוד המאורע המשמח התקיים מפגש מעריצים עם הפרזנטורית, שהיא גם כוכבת הנוער הגדולה בישראל - נועה קירל. אך מעבר להשקה - היה עניין מיוחד למדי עבור שלוש בנות שכתבו שיר על חייהן אותו הן החלו להקליט, אך מה שהן לא ידעו שבמקום לבוא לעבוד באולפן על השיר, הן יכנסו לחדר בקניון גבעתיים שם תחכה להם הזמרת, והשחקנית האהובה עליהן. הבנות הנרגשות התחבקו ,הצטלמו ואפילו שרו עם נועה, לאחר מכן ירדה נועה למפגש ולהשקת החנות החדשה והצטלמה עם שאר המעריצות שהגיעו נרגשות לחיבוק קטן וסלפי נחמד.

קהל של משתוללים
קהל של משתוללים © רפי דלויה

מחליק זה מצחיק

בערוץ KidZ עובדים על תכנית חדשה שתיקרא "מחליקים עם כוכבים", אותה תגיש לא אחרת מאשר כוכבת הרשת הגדולה מעיין רובין. התכנית תעסוק בראיונות הכוכבים הגדולים של הערוץ תוך כדי שהם מחליקים על הקרח, ובנוסף לכך הצופים יוכלו להנות גם מפינות מצחיקות ושאלונים מאתגרים. בין האורחים הצפויים להחליק: נועה קירל, דין הפנר, עמית מורשת ועוד.

נועה ונועה
נועה ונועה © אינסטגרם

חוזרת למסך

אחרי שהכריזה כי היא פורשת מעולם המשחק לתקופה ממושכת בשל קידום הקריירה המוזיקלית שלה, לאלי אספוסיטו עושה קאמבק מפתיע ותככב על מסכי הקולנוע הגדולים של ארגנטינה, בסרט דרמה חדש בכיכובה.
שמו של הסרט הוא "ACUSADA" (אשמה), ויגולל את סיפור חייה של דולורס (לאלי) סטונדטית צעירה, הנאשמת על פשע חמור שחברתה הטובה ביצעה, האשמות נחשפות לתקשורת וכולם תוהים האם היא ביצעה את הפשע הגדול או לא, דולורס מנסה להיחלץ מהבלאגן שהיא נקלעה אליו, תוך כדי תמיכת משפחתה, ולבסוף היא מחליטה לקחת את הדברים לידיים ולחקור בעצמה מה באמת קרה.  כזכור הסרט הקודם שלאלי כיכבה בו "אישור לבגוד" הגיע לבתי הקולנוע הישראלים, אנחנו ממש מקווים שגם הסרט הזה יגיע אלינו, ולאלי תחזור גם למסכים שלנו.

 

מסביב לעולם

הדמות האהובה של דיסני בכל הזמנים, מיקי מאוס, חוגגת בחודש נובמבר 90 ודיסני פתחו את שנת יום הולדתו של מיקי באירועים שונים ברחבי העולם וגם בישראל תחת ההאשטאג Mickey90#. במסגרת החגיגות, יתקיים קמפיין בינלאומי ברשתות החברתיות בו ייקחו חלק מפורסמים ומובילי דעת קהל מכל העולם כמו למשל היידי קלום. בישראל לקחו חלק בפרויקט: נטלי דדון, טיילור מלכוב ונועה כהן, הטניסאית עדי שפיגלמן, הזמרת שי רון, הדוגמנית טיטי איינאו ועוד. 

מלכוב
מלכוב © שי פרנקו

מה שקורה קאן

אחרי שבחודש שעבר עולם הרכילות סער בעקבות דיווח שווא על קאמבק בין דה וויקנד לבלה חדיד (שהוכחש על ידי הדוגמנית), הפעם לגמרי מדובר בדבר האמיתי. השניים נצפו מתגופפים במתחם .V.I.P במסיבה בפסטיל בקאן, ואף חתכו מוקדם יחד את המקום מול המצלמות, מה שאישר את דבר הרומן המתחדש.

מרימות בגאווה

נטע ברזילי ממשיכה לקטוף את פירות הזכייה ההיסטורית באירווזיון והשבוע נודע כי תופיע במצעד הגאווה בשוויץ, וגם כאן בישראל. מי שתופיע לצד ברזילי במצעד הגאווה הישראלי היא הזמרת אלני פוריירה, שייצגה את קפריסין באירוויזון עם השיר "Fuego" וכמעט זכתה איתו, תופיע איתו כאן אצלנו. 

צמודים צמודים

כבר חודשים ספורים שעומר אדם נחשב לרווק הכי מבוקש בתעשיית הבידור, לאחר שנפרד מבת זוגו רומי עפרון. אלא שאל תדאגו לאדם, שכן לפי דיווחים שונים השבוע במדורי הרכילות סיפרו כי זה נצפה צמוד לדוגמנית (שגם תככב בעונה הקרובה של האיטגירלז) עדן פינס. אז האם מדובר בזוג המלכותי החדש של הביצה? נמשיך לעקוב!

אמאל'ה

אחרי טיילור סוויפט, עוד כוכבת אהובה נאלצה לחוות תקרית מלחיצה. הפעם מדובר בריהאנה, ודיווחים מערב לים מספרים כי מעריץ בן 27 בשם אדוארד ליאון פרץ לביתה, נרדם בו והתגלה לאחר כ-12 על ידי העוזרת האישית של הזמרת. ליאון מואשם בפריצה, ונדליזם והתנגדות למעצר, ואם יורשע הוא עתיד לקבל עונש מקסימלי של עד שש שנות מאסר.
© Pascal Le Segretain/gettyimages_IL

בדרך לאי?

בורסת שמות הליהוקים להישרדות ממשיכה ולפי פרסומים שונים מי שנמצאים במגעים מתקדמים ועתידים למצוא את עצמם על האי הם עדן פינס, אורי גוטליב ("צפוף"), ליהיא גרינר ואלכסה דול ("המירוץ למיליון"). שות אלו מתווספים לשמות אחרים שהתפרסמו כמו מעיין אשכנזי, אביבית בר זוהר, אסף אשתר, נועה בני ועוד.

 

תגובות