רכילות בקטנה: נועה ומרגי עובדים על עוד שיר חדש?. צילום מסך מיוטיוב

רכילות בקטנה: נועה ומרגי עובדים על עוד שיר חדש?

השבוע ב"רכילות בקטנה": התכנית החדשה של קים אור אזולאי ואנה זק, אביבית בר זוהר עוברת למסך הגדול, איתי לוי מחליף את סטטיק וגם: אריאנה גרנדה לא שותקת למעריץ

אם גם אתם הייתם עסוקים בלממש בפעם האחרונה את זכות ההצבעה בנבחרי פרוגי, ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

FREE ולא סטייל

השחקנית האהובה, ריף נאמן, שמפזזת בתקופה האחרונה על במות ה"פריסטייל פסטיגל" יכולה להיות מרוצה. הכוכבת שבימים אלו אנו רואים על המסך ב"שנות ה-80", השתחררה אתמול (ה') מצה"ל לאחר שירות מלא וכמובן שהיא עשתה זאת עם תמונת השחרור המסורתית של גזירת החוגר. לנאמן לא יהיה זמן לטיול של אחרי הצבא שכאמור היא תבלה את החודשים הקרובים לצד נועה קירל, עומר חזן ועידן רייכל.

ריף נאמן
ריף נאמן © צילום פרטי

כבש גם את הוליווד

אם היה צורך בהוכחה החותכת כי חולצות "משפט אחד ביום" של עידו גרינברג (מיסמס) הן יותר מסתם טרנד, אז הנה. השבוע גרינברג וגם אנחנו הופתענו לגלות כי בין הכוכבים אשר תיעדו את עצמם עם החולצות המפורסמות, נמצאת האח והיחידה וונדר וומן שלנו. גדות הצטלמה עם החולצה כאשר נפגשה עם חברתה הטובה יעל גולדמן שהעלתה את התמונה המשותפת לסטורי.

© צילום מסך אינסטגרם

כובשת את המצלמה

אחרי שכבשה את המסך והבמה עם התפקיד המוביל וההורס של גאיה סבן בסדרה "כפולה", דין הפנר מצטרפת לסדרה ״סיבוב שני״ שתעלה בקשת 12. השחקנית תגיע לתפקיד אורח מפתיע ומצחיק בשם ״בייבי״ שהולכת להפוך את המשפחה שבסדרה. דין תשחק לצד גפן ברקאי ומירי מסיקה, כוכבי הסדרה, וכפי שחשפנו לראשונה - גם נאיה פדרמן.

דין הפנר
דין הפנר © טל עבורי

מרגשת 

ביום שישי האחרון התקיים חג ההודיה, שלאחר כל ימי ההנחות (כמו בלאק פריידי) עוסק בעידוד תרומות דרך הרשתות החברתיות. במסגרת יום זה, הזמרת, קייטי פרי, העלתה פוסט מחווה מרגש לאינסטגרם, לחברתה הקרובה שהלכה לעולמה בעקבות מחלת הסרטן, דרכו עודדה את עוקביה לתרום בשם אנג'לינה. הכוכבת רשמה "לפני שש שנים, אחת מהאלופות הגדולות ביותר והחברה האמיתית שלי, אנג'לינה קוב-בהלר הלכה מהעולם הזה. היא הייתה אחת מהנשים החזקות ביותר שאי פעם הכרתי."

איפה הכופיים?

העונה ה-16 של "ארץ נהדרת" כבר בפתח והרכשים החדשים מתגלים. הקומיקאי והסטנדאפיסט המצליח, שחר חסון, והשחקנית הידועה בכינוי "בנהאל", גאיה באר גורוביץ ("אחותי קפצה כיתה", "המלון של פיני", "צומת מילר"), מצטרפים לעונה החדשה ומוסיפים רוח רעננה. מתי אפשר כבר לראות?

שחר חסון
שחר חסון © צילום: ערן לוי

מתחדשת

כל החבר'ה מ"האח הגדול" הגיעו בסוף השבוע האחרון עד נתניה להשקת מכון היופי של הפיינליסטית מירב ישראל. לאחר כמה דרמות, חברתה הטובה עוד מימי האח, סימה, (שכנראה חזרה ליחסים טובים עם מירב) הגיעה והתפעלה מהמקום. עוד שבלטו היו מגי וישראל שהיו נראים קרובים מתמיד. אנחנו מחכים כבר לקאמבק!

© ענת מוסברג

הכישרון זה בגנים

אמה אלפי, ביתו של השחקן והמגיש גורי אלפי, לוהקה לסדרת הנוער "אמאמביכה" של ערוץ זום. אמה תגלם את אחת מבנותיה של עלמה זק שמשחקת בתפקיד האם. כזכור השבוע פרסמנו לראשונה כי גם קים אור אזולאי לוהקה לסדרה, ותגלם את אחותה של אמה. עוד צפויים לככב: שי אביבי בתור אב המשפחה ועידן שקרוקה בתור בן הזוג של אזולאי. 

כולם רוקדים עכשיו

השבוע התקיימה הפרזנטציה למחזמר החדש "שגעון המוזיקה" המבוסס על הסרט הנוסטלגי באותו השם. כידוע, כוכב "דאנסטורי", גל פופולר אמון על התפקיד הראשי לצד דנה פרידר. המשותף: שניהם רקדנים שעשו מעבר לעולם המשחק. בין הביצועים שנראה במחזמר נוכל למצוא את "אולי לאהוב", גרסה בעברית ללהיט "How Deep Is Your Love" ו-"Night fever". המחזמר יעלה בתיאטרון הקאמרי החל מה-20 בדצמבר.

קרדיט צילום: דניאל שריף, באדיבות תיאטרון הקאמרי
 

הכוכבות הבאות

קים אור אזולאי לא מפסיקה לככב, והפעם יחד עם עוד כוכבת אהובה - אנה זק. השתיים ישמשו כמנחות לתכנית חדשה שעלתה השבוע בערוץ טין ניק , אשר תלווה את העונה השישית של "הכוכב הבא לאירווזיון" ותשודר מידי שבוע. כזכור, השתיים פרצו לחיינו כמתמודדות במהלך התוכנית "הבנים והבנות "בערוץ הילדים ומאז לא מפסיקות לכבוש את המסך והרשת. 

© באדיבות שרית&לורנס

הוונדר השבועי

השבוע נכחה גל גדות בפרמיירה העולמית של סרט האנימציה החדש "ראלף שובר את האינטרנט" שקיבל שבחים רבים ברחבי העולם, וגם מאיתנו. אל הפרמיירה הגיעו קאסט המדבבים של הסרט בשפת המקור (אנגלית) שכלל גם את גל, שמגלמת את דמותה של 'שאנק' בסרט. נספר לכם גם, כי גל לא הייתה הנציגות הישראלית היחידה והחליטה לפנק את חברתה הטובה יעל גולדמן ואת ביתה, שהגיעו לבקר אותה בלונדון, בזוג כרטיסים לפרמיירה ולשטיח האדום היוקרתיים - שווה!

© צילום: Gettyimages.IL/Jeff Spicer

מפיג'מה לארה"ב

אלונה טל החקוקה כמעט לכל בן נוער בישראל מהסדרה המיתולוגית "הפיג'מות", בילתה בשנים האחרונות בעיקר במיני סדרות וסרטים בארה"ב, אבל עכשיו טל קוטפת תפקיד ראשי בסדרה "בלוז לכחולי המדים" אשר מהווה גרסת רמייק לסדרה המוצלחת משנות ה-90, גאווה ישראלית כבר אמרנו?
 
אלונה טל
אלונה טל © Gettyimages.IL/Frazer Harrison

מתחתנת?

אחרי כל כך הרבה סרטוני הסבר על זוגיות, חתונה ועוד, הקארמה פגשה את אביבית בר זוהר שלוהקה השבוע לסרט חדש בשם "מתחתנת". מאז שיצאה מהאח הגדול בר זהר לקחה צעד קדימה בתחום והחלה ללמוד משחק. לאחרונה הכוכבת הצטלמה לפרק הפתיחה של "לצבי יש בעיה" שתעלה בקרוב בעונה חדשה ברשת 13, ובסרט היא תגלם מפיקת חתונות. מחכים לחתונה שלך!

© אינסטגרם

הוחלף

על סטטיק עבר שבוע לא פשוט, הזמר המפורסם התאשפז בבית חולים בשבוע עם הרבה אירועים שהוא נאלץ לא להגיע אליהם. בעקבות מצבו הרפואי, סטטיק נעדר מבריתו של בנו של שותפו, בן אל תבורי, וזה לא נגמר פה- הזמר הפסיד יום צילום של הכוכב הבא, דבר שהקפיץ את הזמר איתי לוי לחפות עליו. רפואה שלמה.
 
© צילום מסך מהכוכב הבא

שם טבעת עליה

הזמרת דניאל פיק, הבת של צביקה פיק, נישאה לבן זוגה, הבמאי ההוליוודי, קוונטין טרנטינו. החתונה הייתה בקונספט ביתי וחמים, בביתם של השניים שבלוס אנג'לס. על פי הדיווחים השונים, נכחו בחתונתם כ-20 חברים ובני משפחה, הקרובים ביותר. אך מבין כולם, בלט החיסרון של אביה של דניאלה, צביקה פיק שלא נכח עקב ההליך הרפואי שעבר באפריל האחרון אשר מנע ממנו לטוס אל לוס אנג'לס. 
 
 

סוף הסטורי

ביום שלישי האחרון חגגו את סיום העונה הראשונה של סדרת הנוער המצליחה "דאנסטורי". כוכבי הסדרה הגיעו לאירוע המרגש והתקבלו על ידי מאות מעריצים ומעריצות נלהבים. מי שהגיעו ליהנות מאבק הכוכבים: דניאל גרנט, אלמה קישון, מיכאל גבעתי, גל פופולר, אנג'ל ברנס, דניאל גל, עופר חיון ונוספים. אם תהיתם מתי הסדרה תחזור, נגלה כי העונה השנייה, שצולמה מראש, תעלה בחודש מאי לצופי ערוץ דיסני ב-yes.

אחת כבר מאחוריכם
אחת כבר מאחוריכם © שוקה כהן

מגולש לנעלם

העונה החדשה של סדרת הלהיט לילדים ונוער מבית היוצר של ניקולואדיון, "נעלמים", מתחילה להתקרב ואיתה גם הליהוקים המפתיעים. אביב בן אור שהיה לבין התפקידים המשמעותיים ביותר בסדרה "שוברי גלים", מצטרף כעת לסדרה הפופולרית. נציין כי מאז סיומה של שוברי גלים לא ראינו מאביב יותר מידי ועכשיו באמת מגיע הקאמבק המיוחל.

מתחטבות

בבוקר יום שישי האחרון, במקום לרבוץ במיטה, השכימו להן בנות הביצה, עלו על בגדי ספורט והגיעו לאירוע ההשקה של "Statement", קולקציית האקטיב הנשית החדשה של adidas. באירוע, אשר התקיים בסימן העצמה נשית, נהנו הבנות מארוחה, אימונים, פרזנטציה של אנה ארונוב והופעה של שירי מימון. בין המשתתפות היה ניתן לראות את קים אור אזולאי, אלין כהן ואגם בוחבוט. בהחלט גירל פאוור!

© שוקה כהן

זועקות- לא לאלימות!

עמותת "לא לאלימות"יצאו בפרויקט תרומה, יחד עם רשת האופנה "סיליז". הפרוייקט יגייס תרומה למקלטים למען נשים מוכות ולמען העלאת המודעות בנושא- אלימות נגד נשים. המסר של הפרוייקט הוא- לא לשתוק! לזעוק את צעקתן של הנשים שסובלות מאלימות. משתתפות הפרוייקט, כמו אלין כהן, שיר זוארץ ודניאלה אלטר, צולמו עם האימהות שלהן כדי לעודד נשים נפגעות אלימות לשתף, ספר, לדבר ולא להסתיר.

© אור גפן

Thank you

תקופה לא קלה עוברת על אריאנה גרנדה, שכן לצל ההצלחה העצומה היא מתמודדת עם מותו בטרם עת, של האקס מאק מילר. לאחר שגולש כתב ברשת לאריאנה כי היא מנצלת את מותו, הזמרת לא נשארה חייבת וענתה לאותו גולש "אני מתפללת בשבילך שבחיים לא תצטרך להתמודד עם משהו כזה ואני שולחת לך הרבה אהבה ושלום". מלכה! 

© אינסטגרם

סינגל זוגי?

רגע לפני שנודע כי הן מועמדים להנחות ריאליטי משותף, השבוע התיישבו הפאוור קאפל, נועה קירל ויהונתן מרגי, באולפן הקלטות יחד עם הראפר עומרי 69 סגל, שהפיק בין היתר את הלהיט ׳קילר׳ של הכוכבת. כזכור, זו לא הפעם הראשונה של השניים יחד באולפן ההקלטות ורק מוקדם יותר החודש הם שיחררו את הדואט המשותף ״זיכרון ישן״ כחלק ממופע הפסטיגל. בניגוד לפעם הקודמת, הפעם הזוג עבדו על שיר חדש וככל הנראה מדובר בסינגל שני למרגי. נמשיך לעדכן!

© אינסטגרם

הרשת גונבת

לאחר שביתה של ריהאנה נפרץ בתחילת שנה, הסאגה נגמרה השבוע לאחר שכנופייה של כ-10 פושעים הואשמו בשוד. על פי כב האישום הכנופייה תכננה לפרוץ גם לביתו של כוכב הקולנוע, מאט דיימון. הכנופייה בחרה את הבתים לפי הרשתות החברתיות, שבעקבותיהם ידעו מתי הכוכבים אינם בביתם. זו לא הפעם הראשונה בה המדיה עזרה לשודדים, כזכור גם בשוד בפריז של קים קרדשיאן, השודדים פרצו לחדר המלון לאחר שקים פרסמה בסטורי שהיא לבדה.

 

 

תגובות