רכילות בקטנה: הגניבה של עומר חזן וההישג של נועה קירל. צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: הגניבה של עומר חזן וההישג של נועה קירל

השבוע ב"רכילות בקטנה": כוכבי הרשת מתארסים, אלין כהן בשיתוף פעולה חדש, איזו כוכבת קיבלה מכתב אהבה מסתורי וגם: מי ינחה את האירוויזיון?

אם גם אתם הייתם עסוקים בלחזור לשגרה אחרי החג, ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכי סלב

טום באום, השיק את התכנית החדשה שלו בערוץ טדי (פרטנר TV) "סלב לסלב סלב". בתכנית מארח טום סלבים לראיונות אישיים ומצחיקים במיני ואן המסתובב בארץ. בין הכוכבים היה אפשר למצוא את מגי אזרזר, אגם רודברג, אלכסה דול, דר זוזובסקי, אלון לבנה ואת ה״חארטא גאנג״.

© עודד קרני

דואט של כוכבים

השבוע פורסם כי הזמר, שון מנדס, אישר שיתוף פעולה עם זמר נוסף אהוב במיוחד - חבר להקת הבנים לשעבר, נייל הורן. "זה הולך לקרות ב-100%" אמר מנדס בראיון, והוסיף כי הוא ונייל מדברים על העניין כמעט בכל מפגש שלהם. השניים ידועים בחברותם הקרובה, הם מרבים לבלות יחד ולתעד את המפגשים שלהם ובעיקר לפרגן. כאשר מנדס זכה בגראמי, נייל צייץ: "הבחור שלי זכה הרגע בשני פרסי גראמי!!!". אנחנו כבר מצפים לשמוע את השיר המשותף של השניים.

איזה אח

לאחרונה התפרסמו שמועות על כניסת דיירים לאח הגדול VIP, בין השמות פורסם גם שמו של השחקן והדוגמן, מייקל לואיס. כזכור, אם ייכנס לואיס לבית המפורסם במדינה, זה יהיה הריאליטי השלישי בו הוא משתתף. כזכור, בעבר לקח חלק בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" יחד עם אנה ארונוב וזכה במקום הראשון. בנוסף, השתתף בהישרדות VIP, אך בתחילת העונה פרש בשל מצבו הרפואי.

מייקל לואיס
תתרגל להיות בלי הנייד © אינסטגרם

עושה שינוי

השבוע הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה, רותם סלע, החליטה לעשות שינוי ולשם כך הלכה למספרה ועשתה קארה. לאחר השינוי המרענן, הכוכבת העלתה תמונה לאינסטגרם בה היא מציגה את התספורת החדשה. וכמובן שתגובתו של אסי לא איחרה להגיע - "אני אמרתי לך יאללה שימי את האגו בצד, זה ממש סבבה להיות השלישית שעושה קארה". פייר, עשית לנו חשק להסתפר.

תאונת להקת הבנים

להקת הבנים הידועה, BTS, הייתה מעורבת השבוע בתאונת דרכים מסוכנת בטיוואן. על פי דיווחים, שבעת הבנים היו בדרכם חזרה מהופעה מוצלחת, כשלפתע קבוצת מעריצים רדפו אחרי המכונית בה הם שהו. עקב המרדף האובססיבי והמסוכן, המכונית בלמה והתנגשה קלות במכונית אחרת. עוד נמסר כי אף אחד מהנוכחים ומהזמרים לא נפגע, והלהקה חזרה בשלום למלון. זו לא הפעם הראשונה בהם חיי אדם עומדים בסכנה עקב שגעון מעריצים, ואנחנו קוראים לכולם להישאר ערניים ולנהוג בבטיחות.

© צילום מסך מיוטיוב

הפתעה!

אין כמו הפסטיגל, ומה יותר כיף מלחגוג את היום הולדת במהלכו? את זה אתם יכולים לשאול את שירה לוי, שהופתעה על ידי כל החברים מההפקה לרגל יום הולדתה ה-21. מלבד כוכבי הפסטיגל: נועה קירל, מרגי ועומר חזן, גם משפחתה של שירה הגיעה ובן הזוג שמככב בלא מעט תמונות אינסטגרם שלה. שירה הופתעה לגלות שמאחורי הקלעים הוכן שולחן עם מלא מתוקים, המבורגרים ועוגת ענק שהוכנה במיוחד בשבילה. כאילו הסופגניות מחנוכה לא הספיקו...

© אור גפן

My love

קנדל ג'נר חשפה השבוע בסטורי משהו מתוק במיוחד שיחממם לכם את הסופ"ש. הדוגמנית קיבלה מכתב ממעריץ מסתורי והעלתה אותו לסטורי. במכתב כתוב: "קנדל היקרה, אנחנו עשויים להיות קילומטרים זה מזה אבל האהבה שלי בשבילך גדלה יותר ומתחזקת יותר מרגע לרגע... אנחנו מאוחדים לנצח לגוף ונשמה אחת ואני רוצה שתדעי שאני אוהב אותך ואת החלק העומק ביותר בלב שלי". ללא ספק שיש נשמה פואטית למאהב המסתורי. 

© צילום מאינסטגרם

אל תכייס אותי

אם תהיתם מה פשר הסטורי המוזר שהעלה עומר חזן השבוע ובו הוא כתב שאחרי כמה ימים שהוא לא היה פעיל הוא יחזור בקרוב ולא הבנתם למה. יש לנו את ההסבר. מסתבר שבזמן שהוא הופיע על הבמה בפסטיגל, מישהו החליט לגנוב לעומר את הנייד שלו. לאחר כל הדרמה הצליחו לתפוס את הגנב ולהשיב את הנייד לחזן.

עומר חזן
עומר חזן © צילום מסך אינסטגרם

סוף סוף

אחרי עשרות סרטונים מצחיקים ברשתות החברתיות, זוגיות פוטגנית ומאות אלפי עוקבים, הזוג של הרשת - אלעד לוי וליהי בנין, מאורסים! אחרי שחיכינו כל כך הרבה זמן, הסטנדאפיסט כרע ברך והציע לבת זוגתו, שכמובן הסכימה מיד. מזל טוב, מצפים לסרטון על החתונה!

סקופ

האיטגירל אבישג נגר, נשאלה באינסטגרם את השאלה - מיהי מובילת דעת קהל האהובה עלייה ולמה? אבישג ענתה את שמה של אלין כהן, שממזמן יצאה מגבולות היוטיוב עם חברת איפור משלה, וכתבה: "היא תמיד שמה פוקוס על להיות מקצועית, לעשות מה שהיא אוהבת, ולהיות היא מבלי שישפיעו עליה כמות העוקבים", אך זה לא נגמר פה, האיטגירל חשפה כי השניים עובדות על משהו יחדיו שכרגע בסוד וכתבה: "אנחנו מכינות לכם הפתעה ממש בקרוב". אכן יש למה לצפות.

לובשת כחול-לבן

מיילי סיירוס נמצאת בימים אלו בשיאו של הקאמבק המוזיקלי שלה, עם הסינגל החדש שלה ושל מארק רונסון ״Nothing Breaks Like a Heart". להופעה החגיגית בה ביצעה את השיר, היא לבשה ג׳קט הולוגרפי של לא אחר ממעצב האופנה הישראלי (שכבר מזמן הפך לבין לאומי) אלון ליבנה. הג׳קט שסיירוס לבשה מוצג בימים אלו בתערוכה במוזיאון ישראל בירושלים, והוא הוטס במיוחד ללונדון לבקשתה של הכוכבת. גאווה ישראלית!

עבודה בעיניים

ליאור סושרד הוא זה שרגיל להדהים את כולם, אבל כשהגיע להופעה כדי להפתיע לקוח חשוב מחו"ל, הוא לא ציפה להיות המופתע בעצמו... כמאתיים אנשים התכנסו יחד למסיבת יום ההולדת הסודית, ביניהם: סטטיק, קים אזולאי והחבר - אלמוג ריף, שי מיקה ועוד. ההפתעה המרגשת של הערב ציפתה לסושרד בברכות מצולמות ששלחו סלבס שהודהמו ממנו מהארץ והעולם כמו: אדיר מילר, אורי גלר וברברה סטרייסנד.

 

ליאור סושרד וסטטיק
ליאור סושרד וסטטיק © קובי צינו נעים

 

בוחרת להיות

בימים אלו, נועה קירל מקפצת מבמה לבמה במופעי הפסטיגל שעוד נמשכים גם אחרי חג החנוכה. אך כל זה לא מפריע לקירל שלא נחה לרגע, כדי לדעת כבר לאן היא משוריינת בשנה הבאה. אומנם חנוכה הזה בקושי מאחורינו, אבל השבוע פורסם כי את חנוכה הבא (2019), הזמרת האהובה תבלה שוב על במת הפסטיגל. ליהוק של שחקנית כשנה מראש, בעוד שהפסטיגל הנוכחי עדיין על הבמות, הוא תקדים מטורף בהפקה זו. כוכבת על!

סופו של עידן

הקומיקאית אלן דג'נרס, שהתפרסמה בין היתר באמצעות תוכנית האירוח היומית שלה בשם "The Ellen Show" (המופע של אלן דג'נרס), הכריזה השבוע הודעה דרמטית. אחרי למעלה מ-15 שנים של שידור של יותר מ-2,500 פרקים, הפקת התוכנית הודיעה כי התכנית עתידה להסתיים בקרוב. לפי דיווחים, הסיבה בגללה תפסק התוכנית היא אשתה של אלן, פורשיה דה רוסי. בראיון אמרה פורשיה; "אלן היא קומיקאית ושחקנית מעולה, ואני בטוחה שתוכל להצליח גם בדרכים אחרות".

שיגעון של יום הולדת

כוכב המחזמר "שיגעון המוזיקה", אסף הרץ, הופתע לגלות במהלך החזרות האינטנסיביות את אימו הדס, שנכנסה באמצע החזרה עם עוגה בהשראת המחזמר. להפתעת כל הנוכחים במקום הצליחה לרגש אותו עד דמעות לרגל יום הולדתו ה-27. מזל טוב!

© יפעת יעקובסון

ריהאנה, הגזמת

אם חשבנו שלרירי לא חסר כלום בחיים, טעינו. השבוע פורסם כי הזמרת הוותיקה שוכרת דוגמנית כפילה שלה, אלא שבמקום להחליף אותה על הסט, על הדוגמנית מוטלת מטלה הזויה במיוחד. לפני שריהאנה מחליטה לשנות את עיצוב הגבות שלה, היא קודם כל מבקשת מהכפילה שלה לנסות את הסגנון אותו היא רוצה לנסות - ממש כמו שפן ניסיונות. ריהאנה אגב היא לא היחידה שבבעלותה כפילה, גם קים קרדשיאן שוכרת כפילה שעליה היא מודדת לוקים אותם היא מעוניינת לנסות.

לא נחה

מותג האיפור ALINE COHEN מתרחב והופך לחברת איפור של ממש, עם השקה של קולקציית איפור רחבה. השבוע התקיימה השקה נוצצת אליה הגיעו הכוכבים האהובים כמו: ברק שמיר שכיכב איתה לאחרונה בקליפ, חבורת ״חיים בחארטא״, עמנואל לוי, ה-bff שלה - גל גברעם ועמרי מזרחי ועוד רבים נוספים...

© צילום פרטי

...And the winner is

באירוויזיון האחרון נטע לקחה ובענק, והביאה את התחרות הנוצצת הזו לארץ שלנו. מאז עברו הרבה מים בנהר' וכבר ידוע כי הוא יתקיים במרכז הירידים בתל אביב, אבל מה שהיה יותר מעניין הוא - מי יהיו מנחיו? אז אחרי הרבה שמות שעברו בדרך, כמו אניה בוקשטיין ואסי עזר, המועמדים הנוכחים להנחיית האירווזיון הם: ארז טל, בר רפאלי וליאור סושרד. אומנם עדיין לא יצא אישור רשמי לכך, אך מסתמן כי אלו בהחלט יהיו המנחים.

אהבה לאור נרות

הדוגמנית, סופיה מצ'טנר, חגגה השבוע יום הולדת 18 יחד עם הבויפרנד, תומר טליאס. השניים נצפו מאוהבים במשך כל החגיגה, ובילו עד השעות הקטנות של הלילה. המסיבה המודקעת כללה סושי חופשי ועוגה של כמה קומות ועוד שלל פינוקים באווירת חו"ל. מסיבה ברמה בינלאומית לדוגמנית בינלאומית!

© אור גפן

ילדי פלא

הזמר, המלחין והשחקן, יגאל בשן ז"ל, נפטר ביום ראשון האחרון. בשן היה אחראי על רבים מהלהיטים הגדולים שהיינו נוהגים לשמוע שהיינו ילדים. גם בהפקת הפסטיגל לא נשארו אדישים למותו של הזמר, והחליטו כי כוכבי הפסטיגל ישירו יחד מחרוזת מחווה לכבודו, וכך ינציחו את יגאל בשן ז"ל. מרגש.

קולולו קולולו

איזה התרגשות, לאחר שניצחנו באירוויזיון, השיר שייצג אותנו- "TOY" הגיע ל100 מיליון צפיות! השיר הביא לנו את הניצחון בתחרות השירה הגדולה ביותר בעולם, ואין ספק שזה מרגש כל פעם מחדש לשמוע את השיר ולהזכר בניצחון שלנו! השנה, יתקיים אירוויזיון 2019 בתקווה לשחזר את ההצלחה!

 

עלילות קארדי ואופסט

אמנם הנישואים של קארדי בי והראפר אופסט הסתיימו (לאחר שנה ובת משותפת), אך הדרמות- רק החלו. זה התחיל כאשר הכוכבת השמיצה את בעלה לשעבר על הבמה, ובזמן שאמרה את שמו במסגרת השיר ״Bartier Cardi״ היא ביצעה תנועה מגונה. אלא שכנראה שאופסט לא נעלב מהראפרית ויום לאחר ההופעה הפרובוקטיבית הוא צייץ בטוויטר ״אני מתגעגע לקארדי״. התגובה שלה? בהופעה הבאה שלה הראפרית שינתה את המילים לשיר ״Motorsport” ושרה ״הפכתי את אופסט. אמרתי לו יום אחד אנחנו נתגרש״. מעניין לאן זה עוד יתפתח...

 
 
תגובות