רכילות בקטנה: הקריירה החדשה של אנה זק. צילום: עידו איז'ק

רכילות בקטנה: הקריירה החדשה של אנה זק

השבוע ב"רכילות בקטנה": נועה ומרגי נופשים, החתונה של ג'סטין, "השיר שלנו" מתאחדים וגם: האם קווין רובין בדרך לפסטיגל?

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לבגרות באנגלית ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

קורה לכוכבות הכי גדולות

בדרך כלל סופי שבוע הם דבר משחרר ושמח, אך לא במקרה של ליאל אלי. אין דבר יותר מלחיץ לכוכבי רשת מאשר שמישהו יפרוץ להם לפלטפורמות - וזה בדיוק מה שקרה לה. במהלך הלילה אלי גילתה כי פרצו לה לווטסאפ ולאינסטגרם והיא מיהרה לעדכן את הגולשים: "פרצו לי לאינסטגרם ולווטסאפ, וואלה לא ידעתי שזה אפשרי בכלל... ולפורץ - אני נשבעת שהכל בחיים זה קארמה, אני לא דואגת". אלי הסבירה שהיא גילתה מי זה והיא מתלבטת אם להגיש נגדו תלונה.

© אור גפן

סוף טוב

תאלין אבו חנא, היא דוגמנית עם ססיפור מעורר השראה שנחשף לעיני המצלמות פעם אחר פעם בפרויקטים שונים בהם לקחה חלק. הדוגמנית היא טרנסג'נדרית גאה ממוצע ערבי. עקב השינוי שעברה, אביה ניתק עמה את הקשר, דבר שפגע בה רבות. אבל כמו בסיפור סינדרלה, גם לסיפור הזה יש סוף מאוחר, אבל טוב. לאחר ארבע שנים של נתק, אביה של תאלין איחד איתה את הקשר. את האיחוד המרגש חשפה תאלין בעמוד האינסטגרם שלה, לצד תמונה מחובקת עם אביה וכתבה: "אחרי ארבע שנים של ניתוק מוחלט, התאחדנו, אבא".

הבויפרנד החדש

עוד לא נרגענו מהידיעה שנואה סנטיאנו יחזור לשחק את פיטר קבינסקי ב"לכל הנערים שאהבתי", והשבוע אנו מתוודעים כי לוהק לתפקיד חדש ולא ממש שונה. סנטיאנו צפוי לגלם את הבויפרנד החתיך, לצד קמילה מנדז, בסרט "הדייט המושלם" (The Perfect Date). הסרט, שצפוי אף הוא לעלות בנטפליקס, יעלה על המסך הקטן כבר בקיץ הקרוב. לא מסוגלים לחכות!

שתי תוכניות בעת ובעונה אחת

השחקן, אורי לייזרוביץ', שכיכב לאחרונה בפסטיגל, החליט להוריד הילוך וויתר על תפקידו בסדרת הנוער "גיבור אמיתי". לייזרוביץ', שעל אף שנכח בהקראה של הסדרה, החליט לפרוש עקב ליהוקו לתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת". זוהי עונתו הראשונה של אורי בארץ נהדרת שעלתה שלשום (ד') עם עונתה החדשה, בה הוא גילם את דמותו של ארז טל.

© רפי דלויה

חתונה מאוחרת

עם הדיווחים שג'סטין ביבר והיילי בולדווין נישאו בבית המשפט בחודש ספטמבר, דווח גם כי השניים יערכו חתונה גדולה בינואר. זמן עבר והגענו למועד המדובר- אך חתונה נוצצת לא נראית באופק. לפי מקורבים, השניים עדיין מתמהמהים עם הארגונים לאירוע הנוצץ, ולא בחרו מקום בו תיערך החתונה (אם כי שמועות מוקדמות טענו כי האירועי ייערך בקנדה), זאת על אף שנפגשו עם הכומר שלהם מספר פעמים. עם זאת, לחתונה המדוברת יש תאריך, ה-28 בפברואר, הזוג כבר שכר מתכננת חתונות והיילי בחרה את מי שיעצב את שמלת הכלה שלה.
 
© GettyImages.IL/Nicholas Hunt for NYFW: The Shows

אבא עוז

בשעה טובה והמון מזל טוב, השחקן המצליח, עוז זהבי, שינה את הטייטל לאבא. השחקן ובת הזוג, הדר דנון, המתינו במשך תשעה חודשים ליום הזה בכדי שיהפכו סוף סוף להורים לבת בכורה ראשונה. השניים הכירו בלימודי משחק, יצאו ונפרדו, עוז יצא ואפילו התארס לליהי קורנובסקי אך גם זה לא צלח. לאחר הפרידה מליהי, עוז חזר אל הגר ועכשיו הם משנים סטטוס להורים. מזל טוב!

נאבקות

מגזין "לאשה", בראשות מרים נופך מוזס, יזם אירוע הזדהות עם המאבק באלימות נגד נשים. באירוע הושק אתר ייעודי שמטרתו הקניית כלים לחינוך נגד אלימות, בנוסף, הוצב קיר עליו חתמו המוזמנות, כאשר כל חתימה מהווה תרומה שתועבר בשם "לאשה" לעמותת "ל.א. לאלימות נגד נשים".  בין האורחים הגיעו: אביבית בר זוהר, אשלי וקסמן בקשי, טיילור מלכוב ללא בן הזוג שנמצא ב"אח", עמרי מזרחי וקים אור אזולאי.

השקה ראשונה ללא בן הזוג
השקה ראשונה ללא בן הזוג © דנה קופל ואור גפן

בית הקלפים

אין כמו לראות את הכוכבים האהובים שמככבים זה לצד על המסך מבלים יחד גם בחיים האמיתיים, לכן התרגשנו לראות כי כוכבות "ריברדייל", לילי ריינהרט, קמילה מנדס, מדליין פטש, אותה וודאי תזהו כבטי, ורוניקה ושריל, נפגשו יחדיו לערב בנות כיפי שכלל ובכן - משחקי חברה! סקוואד הבנות שיחקו יחד משחקי קלפים ופנטומימה, וכמובן שלא שכחו ללתעד את הרגעים הכייפים לסטורי.

מצב טיסה

אחרי שגרת ההופעות המתישה של הפסטיגל, זוג השנה, נועה קירל ויהונתן מרגי החליטו לקחת פסק זמן משגרת היומיום, ולטוס עם אל על לבנגקוק, לחופשה הזוגית הראשונה שלהם. בתפריט לחופשה: בתי מלון מפוארים בחופי תאילנד, נהגים צמודים שילוו אותם לאורך כל הטיול והרבה בטן גב. במקביל לשניים, באותו היום טסו עוד זוג שכולנו כבר מכירים: עומר חזן והחברה החדשה, ליהי פרויד. השניים טסו לאותו המקום אבל לצערנו, הזוגות נופשים בנפרד.

© סיון פרג'

חתונה של כוכבים

השבוע התקיימה חתונה נוצצת במיוחד בהוליווד; כריס פראט, כוכב "הנוקמים" המגלם את דמותו של סקי לורד ב"שומרי הגלקסיה", התארס לבת זוגתו בתקופה האחרונה קתרין שוורצנגר. אם שם המשפחה שלה נשמע לכם מוכר, זה בגלל שהיא בתו של שחקן הקולנוע הוותיק והאהוב - ארנולד שוורצנגר. השניים צפויים להתחתן בקיץ הקרוב בחתונה דתית.

משנה מגרש?

לכבוד סיום עונתה השנייה של הסדרה "גולסטאריות", התקיים משחק הגמר בין הקבוצות. במשחק שצולם השבוע נכחו כוכבות הסדרה כמו שירן סנדל ובת הזוג של אייל גולן - דניאל גרינברג, אלא שאליהן הצטרפה אנה זק בתפקיד אורח מיוחד. זק עלתה על המגרש והשתתפה במשחק הגמר יחד עם הקבוצה מהעונה הקודמת.המשחק המלא ישודר בהמשך השנה ב-HOT. 

© אוהד קב

בלאק דרמה

הרבה זמן שלא שמענו על דרמה חדשה מבית היוצר של בלאק צ'יינה, אם בתו של רוב קרדשיאן, האקסית של טייגה והנמסיס של משפחת קרדשיאן-ג'נר באופן כללי. כוכבת תכנית הריאליטי "אהבה והיפ-הופ", אלקסיס סקיי, נכחה יחד עם צ'יינה במסיבה. לאחר כמה משקאות, לטענתה של סקיי, צ'יינה התהפכה עליה בפתאומיות, ביקשה ממנה לעזוב את המקום ולקינוח היא השליכה עליה בקבוק שתייה. לאחר מכן סקיי עזבה את המועדון והזמינה אותה לקרב מול פנים. צ'יינה מצידה לא הגיבה לתקרית. מקווים שהצלחתן לפתור את הדברים בנעימות בסופו של דבר.

עוד תראה שיום יגיע 

15 שנים עברו מאז "השיר שלנו", ועד היום הצופים ההדוקים מקווים לקאמבק. יובל אברמוביץ', כוכב הסדרה, החליט להשתעשע עם העבודה שיוצר הסדרה נכנס לבית האח הגדול, ודימה סוג של מיני איחוד. כידוע, יובל שיחק את דמותו של רועי בר, שהיה חבר טוב של דנה, הלוא היא אליענה בקייר. בימים אלו השניים נופשים בלונדון והעלו פוסט בו כתב יובל "פגשתי את דנה שניר לקפה בלונדון, הצבענו לאורי גרוס באח הגדול, ועכשיו אנחנו מחכים לנועה שחר שתמיד מאחרת." אז מה אתם אומרים? יהיה איחוד? (מבחינת פרוגה שהיום הזה יגיע עכשיו!)

© צילום מסך מפייסבוק

כרישה של פסטיגל

אחרי שבפסטיגל האחרון הופיע בהופעת אורח על המסכים וסיקר את ההשקה, השבוע נודע כי קווין רובין במשא ומתן להשתתפות בפסטיגל בחנוכה הקרוב. הכוכב, שרק השבוע פתח ערוץ יוטיוב חדש, יוכל להצטרף לשורת כוכבים שכבר סגרו את ההשתתפותם כמעט שנה מראש, ובינהם נועה קירל, מרגי ועדן בן זקן. שתאכל אותך כרישה!
© צילום: רפי דלויה
 
תגובות