רכילות בקטנה: כוכבת "שכונה" חוותה גזענות בשכונת יוקרה. צילום: אוהד רומנו

רכילות בקטנה: כוכבת "שכונה" חוותה גזענות בשכונת יוקרה

השבוע ב"רכילות בקטנה": הדוגמנית ששיתפה על התקיפה המינית שעברה, היציאה מהארון של הראפר המפורסם וגם: כל הפרטים על שיתוף הפעולה של טיילור מלכוב ואגם בוחבוט

אם הייתם עסוקים מידי בלהינות מהפתיחה הרשמית של החופש לכולם ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

סגירת מעגל

השבוע הכוכב שכולנו גדלנו עליו, טל מוסרי, סגר מעגל בקריירה. מוסרי היה המדבב הראשון של הסדרה המצויירת הנוסטלגית של "ספיידרמן", וביום שני האחרון הגיע אל השקת הסרט "ספיידרמן: רחוק מהבית" שהתקיימה ב YES PLANET ראשון לציון וסגר את המעגל בצורה מרגשת במיוחד כשניפגש עם הדמות מהעבר. אליו הצטרפו להשקה גם חברי "אמיגוס" אשר הגיעו בהרכב חסר וכוכבי "הישרדות".

© צילום: שוקה כהן

ג'יני אמיתי

בחודש שעבר יצאה לאקרנים גרסת הלייב אקשן לסרט דיסני המוכר - "אלאדין". הסרט, שקיבל ביקורות נפלאות וכבש מחדש את לבבות הצופים ,כנראה הצליח להותיר חותם גם בשחקנים אשר השתתתפו בו - אחד מהם, הוא כמובן השחקן ההוליוודי המוכר וויל סמית' ששיחק בסרט את הג'יני. בסרטון קצר שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, הודה סמית' כי זה הסרט הגדול ביותר בקריירה שלו. בהמשך אמר כי אין לו מה לומר חוץ מ"תודה", השחקן הודה לקהל במעל לעשר שפות שונות וביניהן גם בעברית!

הנה זה מגיע

כמה התגעגענו לשירים של שירה נאור על הבוקר, לסלסולים של אור אדרי ואפילו למריבות בין תומר קאפון לדניאל גל, והאמת - אף פעם לא הפסקנו להאמין שהם עוד יחזרו לזה. אם עדיין לא הבנתם על מה אנחנו מדברים, אז תחזיקו חזק כי העבודות לעונה החדשה של "תאג"ד" בעיצומן! אחת הסדרות המצליחות ובמדוברות משנת 2017 מתוכננת לחזור אלינו בקרוב אחרי כשנתיים בהן לא הפסקנו לחשוב עליה. אל העונה הזאת יצטרפו עדן סבן וכוכבת "כדברא" - דנה לב. 

יוצאים להתקפה

אחרי הדרמה בתחילת השבוע ובה טיילור סוויפט יצאה נגד מנהלו של ג'סטין ביבר, סקוטר בראון, ולאחר שביבר הגן ויצא נגד סוויפט, נדמה שהדרמה לא מפסיקה. השבוע סוויפט סיפרה כי במהלך הזוגיות של ביבר עם האקסית המיתולוגית, סלינה גומז, הוא בגד בה. זה לא מפתיע במיוחד כיוון שכבר ב-2015 ביבר רמז על כך בריאיון לתקשורת.

טאלנט בעצמו

השבוע נהרו מיטב הסלבריטאים והדוגמניות, ביניהם: נועה קירל, ריף נאמן, דין הפנר, סופיה מצ'טנר ולהקת פורמולה, לחגוג יום הולדת לאיש והאגדה - סוכן הטאלנטים רוברטו בן שושן, אשר חתום על לא מעט הצלחות לאורך השנים. על אף ההפגנות והפרות הסדר ברחבי הארץ האירוע התקיים כמתכונן ונרשם כהצלחה. מזל טוב!

e52c71a92bd3d
© צילום: אור גפן

קולולולו

בשעה טובה, המנחה זהובת התלתלים ובעלת החיוך הכובש, קיבלה הצעת נישואים ולגמרי אמרה "איי דו". דנה גרוצקי, שרק לפני כמה שבועות חשפה את הזוגיות החדשה שלה עם המסעדן, אסף ליס, הודיעה כי היא עומדת להתחתן בקרוב. כזכור לכם, זו אינה הפעם הראשונה בה המנחה מתכוננת לחתונה שלה כי רק לפני כמה חודשים עוד הייתה נשואה לאיש העסקים, חיים שטרן. בין השניים היו לא מעט מחלוקות בתהליך הגירושים, אך עם סיומו, ליס סוף סוף יכול היה לכרוע ברך ולהציע לגרוצקי. אנחנו נאחל להם – מזל טוב!

הצד שלה

הדיון סביב הסרט של אורלי וילנאי וגיא מרוז על פרשיית הקטינות ואייל גולן, הפך לסערה אמיתית וגרר התערבויות של בתי משפט ואיומים בתביעות ענק. כתוצאה מהבלאגן, לא מעט אנשים בחרו להתערב ולומר את דעתם בנושא. אחת מהם היא הדוגמנית אלכסה דול שבפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה חשפה סיטואציות שבהן הרגישה מנוצלת ומאוימת. בפוסט כתבה: "רק היום כמה שנים אחרי... אני מבינה שאותה סיטואציה צילקה אותי... זה שנאבד לי הכוח להחליט על הגוף שלי". על אף הסיפור ששיתפה, דול נמנעה מלתפוס צד ובחרה לפנות לקהל שלה בטענה ש"הכוח תמיד בידיים שלנו".

אש

בשבוע שעבר רכבו של אביה של נועה קירל, אמיר קירל, הוצת בשעות הלילה. לאחר עירוב המשטרה, שותפו לשעבר של קירל עוכב לחקירה במשטרה, אך בתום החקירה שוחרר. ב"ערב טוב עם גיא פינס" שודר קטע בלעדי בו רואים בחור לבוש בקפוצון אשר זורק חומר בערה על שמשת הרכב ונמלט במהרה מן המקום. נועה קירל סיפרה בריאיון כי היא באותו הזמן ישנה בבית. חשוב לציין, כי שום הערכה אינה ודאית ובמקרה עדיין נמצא בחקירה. מקווים לבשורות טובות!

חושפת

השבוע, השחקנית, שיר מורנו, החליטה לחשוף את בנה השני, עידן, לראשונה מאז לידתו בפוסט יחד עם בנה הראשון, גל. מורנו פירסמה פוסט מרגש, יחד עם שני הבנים שלה בתמונה משפחתית מתוקה ובה כתבה ״שגרה״ - הכי מרגש שיש!

הסטורי שלהן

במסגרת השקת מוצר ההיגיינה החדש, "Always Platinum", צילמו דנה זרמון, אגם בוחבוט ולירן כוהנר קמפיין במהלכו חשפו שני צדדים שלהן: צד רך וצד חזק. השלוש הצטלמו כל אחת לחוד לשלושה סטוריז שיעלו בהמשך באינסטגרם הפרטי שלהן וממש כמו במציאות העתידנית של מראה שחורה, מי שיקבעו את סוף הסטורי של כל אחת הם עשרות ומאות אלפי העוקבים של הכוכבות אשר יבחרו בהצבעה בסטורי, איזה סרטון הם רוצים לראות. בשבוע הבא יצטלמו אל הקמפיין גם טיילור מלכוב ולינוי אשרם.

דנה זרמון
 © צילום: רונית רוקו כהן

יוצא לאור

הראפר שאחראי על הלהיט ששבר את הרשת עם למעל 280 מיליון צפיות בשלושה חודשים, ליל נאס אקס, יצא השבןע מהארון. ביום האחרון של חודש הגאווה, החליט הראפר שהוא יוצא עם האמת שלו אל המעריצים בטוויטר וצייץ את השיר החדש שלו המדבר על הנטייה המינית שלו ופרסם כי האלבום החדש שלו ״7״ בצבעי הדגל של הקהילה הלה״טבית.

 

משהו חדש

לאחר שלקחו כשלוש וחצי שנים של הפסקה, תכנית הריאליטי "בית ספר למוזיקה" חוזרת לשידור. כפי שפרסמנו בפרוגי, הוצע לסטטיק ובן אל להנחות את התכנית, אך לאחר שיקול חוזר, קשת חזרו בעצמם ולמרות שהצמד כבר נבחן לתפקיד, החליטו לבטל. השבוע נודע כי מי שינחה את התכנית הוא עידו רוזנבלום שייכנס לנעליו של צביקה הדר. כזכור בעונה הזאת ישפטו - נועה קירל, הראל סקעת, מירי מסיקה ומשה פרץ שחוזר לתוכנית.

כמעט שם

שירן סנדל חשפה השבוע בסטורי שלה כי היא הייתה במגעים לעונה הבאה של "הישרדות VIP". השחקנית שיתפה כי "גולסטאריות" ו"הישרדות" אלו תוכניות הריאליטי היחידות בהן היא מסכימה להשתתף, אך למרות הרצון העז מצידה, זה לא הסתדר ולמי שציפה לראות אותה בעונה הבאה על האי - נבשר כי זה לא יקרה הפעם. מי שעוד לא יהיה שם לבסוף הוא רון נשר שגם איתו התקיימו מגעים.

© שי פרנקו

דרמה בבית החולים

כוכב הרשת האמריקאי הוותיק, קמרון דאלאס, שבר את ידו ביום ראשון האחרון. דאלאס הגיע לבית החולים בהליקופטר לאחר שבילה עם חברים בנהר. הוא הרגיש כי ידו כואבת ולאחר בדיקה קצרה נראה כי הוא שבר את ידו, הרופאים טיפלו בו וכרגע הכל בסדר, החלמה מהירה!

מזל טוב!

ירדן חי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת הקוקו (הכוללת את מסעדת ה-"קוקו במבינו" וה-"פאט קאו") דוגמנית ואושיית רשת (מעל 166k עוקבים באינסטגרם) - חגגה אמש יום הולדת 27! בימים האחרונים ירדן זכתה להיות חלק מרשימת המשפיעניות המובילות ברשת מטעם מגזין "גו סטייל" ואף הובילה שער בידיעות אחרונות. בין החברים אשר הגיעו לחגוג יחד איתה: נטלי דדון, טום אביב, ליאל אלי, חן אהרוני ועוד כ- 500 נוספים.

© צילום: אור גפן

לא שכונקית

כוכבת הסדרה ״שכונה״, אושרת אינגדשט, התארחה ביום חמישי האחרון בתוכנית רדיו בה השדרן שאל אותה ״האם הגזענות עדיין קיימת?״. היא סיפרה על מקרה גזענות שחוותה מצד שוטר בו היא ובן זוגה קבעו עם חברים ביום בשבת ובאותה השכונה היוקרתית בה החברים גרים, ניגש אליה בחור עם תעודת שוטר ששאל אותה מה היא עושה בשכונה הזאת, מה שגרם עבורה למבוכה גדולה, כאשר הבין השוטר שהכל בסדר הוא הלך. הכוכבת לא נשארה אדישה לעניין והחליטה לשתף פוסט בפייסבוק בנושא. ואם זה לא מספיק סיפרה כי היא הרגישה נימת זלזול מהשדרן במהלך הריאיון.

הפסקת לייקים

בכל תקופה מסויימת סלב אחר מכריז על הפסקה מהרשתות החברתיות, והפעם: שוב דמי לובאטו מחליטה לקחת מנוחה מעולם המדיה האינטסיבי. בסטורי האחרון שפרסמה הכוכבת הבינלאומית כתבה: "לוקחת הפסקה לתקופה, תהיו נחמדים".

5076bc8b89b6
5076bc8b89b6 © אינסטגרם

גורו איפור ללא איפור

אשלי וקסמן בקשי יוצאת באתגר חדש ומטורף בערוץ היוטיוב שלה וקוראת לכולם לצופות להצטרף. בסרטון חדש שהעלתה לערוץ היוטיוב, בישרה בקשי לכל הצופים שלה על אתגר חדש שהיא יוזמת - חודש שלם ללא איפור (#NOMAKEUPMONTHCHALLENGE). בסרטון סיפרה כי מאז ומתמיד היא מכורה לאיפור, בין היתר זה מה מה שעזר לה בהתמודדות עם חוסר ביטחון שליווה אותה בילדותה. כעת היא רוצה לאתגר את עצמה ולמשך חודש יולי לא להתאפר בכלל.

 



תגובות