רכילות בקטנה: כוכב "ריברדייל" מרגש ומפתיע את המעריצים. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: כוכב "ריברדייל" מרגש ומפתיע את המעריצים

השבוע ב"רכילות בקטנה": בילי אייליש חושפת, סושרד רשמית כובש את אמריקה, בר רפאלי נעקצת וגם: כל הפרטים על השירות של נועה קירל

אם הייתם עסוקים במתח לגבי זהותו של הנציג הבא לאירוויזיון ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מבצע קירל

גיוסה של קירל היה אחד הנושאים העיקרים השבוע, הן בגלל ההתרגשות והן בגלל תהיות לגבי הרעש סביב הנושא. אם היו חסרים לכם פרטים על השירות של קירל, השוהה כרגע במלדיביים עם מרגי, קבלו פרט נוסף. במסגרת גיוסה במסלול "טאלנט" הכוכבת מקבלת הרכב להקתי משלה בהופעותיה הצבאיות (שכן היא לא מופיעה כחלק מלהקה). בנוסף נודע השבוע כי קירל הייתה במגעים להצטלם לסדרת נוער חדשה בשם "זיגי", אך נאלצה לוותר בעקבות לו"ז עמוס במיוחד.

 

הדור הבא

השבוע הוכרז כי אילנית לוי משחררת באופן רשמי את היורשת שלה - בתה, אלין גולן. הילדה בת ה-13, שהיא גם כוכבת טיק טוק מוצלחת, תככב בקמפיין החדש של "גולברי" לקולקציית אביב-קיץ 2020 יחד עם אמה. 

© מתוך האינסטגרם של אילנית

טלנובלה ארגנטינאית

הזמרות הבינלאומיות מארגנטינה לא יורדות מהכותרות: המעריצות של לאלי והמעריצות של טיני שוב נכנסות לפייט חדש והפעם - בגלל ג'סטין ביבר. אספוסיטו העלתה סרטון לאינסטגרם ובו היא רוקדת לצלילי הלהיט של ביבר - "יאמי" להנאתה, אלא שאז באינסטגרם ובטוויטר החלו קרבות מעריצים שהחלו לגדף את לאלי ולרדת על יכולות הריקוד שלה, חלקן טענו כי היא רוקדת כמו בפורטנייט וכאלו שכתבו שזה מביך לראות את זה. אנחנו אומרים - למה צריך להשוות, אפשר לאהוב את שתיהן, בדיוק כמונו!

 

עצוב

בעוד היא שהתה בארצות הברית, יעל שלבייה קיבלה השבוע בשורה לא פשוטה. סבא שלה, ניסים שווישי ז"ל, הלך לעולמו. שלבייה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה משותפת אחרונה שלה ומרגשת עם הסבא. משתתפים בצערך.

מרגש

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, אירח השבוע בטקס חגיגי במשכנו את חברי ומשתקמי עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) לציון פתיחת שנת העבודה של העמותה. במהלך הטקס, ריגש את הקהל קובי מרימי בשיר שייצג אותנו באירווזיון - ״Home״ ובסיום האירוע שר את "Let it Be" של הביטלס. האירוע השנה נערך בסימן "הצטיינות אנשים עם מוגבלויות", מתוך אמונה כי אנשים עם מוגבלות יכולים להצטיין במגוון רחב של תחומים, כל אחד על פי כישוריו, רצונותיו ויכולתו, בדיוק כמו כל אדם אחר.

© חן גלילי באדיבות: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור.

החגיגות נמשכות

חגיגות יום ההולדת שנתיים של סטורמי, ביתם של קיילי ג'נר וטראוויס סקוט, ממשיכות. נכון, כבר שמעתם רבות על החגיגות האלו - אבל הן עוד ממשיכות. הפעם ג'נר החליטה שכל אורח יקבל מפה כדי שידע איפה הוא נמצא ועל שילוב קונספטים, "העולם של סטורמי" בשילוב מתנפח ענק בצורת הפנים של סטורמי (ממש כמו בחגיגות יום ההולדת הראשון), בובות ענק של "טרולים" הסרט האהוב על סטורמי הקטנה ומכונת משחקים כשהפרסים בה הן כריות עליהן מודפסות הפנים של סטורמי.

לא ייאמן

שבוע הכפילים מגיע לסיומו ומסתבר שגם השחקן, צ'ארלס מלטון, החליט להשתתף בו. מלטון העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו ששיגעה את המעריצים. בתמונה שבה העלה השחקן מצולם סבו, בשנת 1943 ואי אפשר שלא לשים לב לדימיון (שלא לומר העתק) שבין השניים. חלק מהמעריצים טוענים כי זה לא ייתכן שהשניים כל כך דומים ומתקשים להאמין שסבא של מלטון מצולם בתמונה, אחרים, התרגשו מהמחווה. פייר, גם אנחנו!

אהבה חדשה?

השבוע, הזמרת האהובה, ליידי גאגא, פרסמה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה המאשרת את השמועות כי היא בזוגיות חדשה. כבר בערב השנה החדשה השניים בילו יחד ואם תהיתם מיהו הבחור החדש בחייה -מייקל פולנסקי, איש עסקים אמריקאי.

בלי מסכות

בילי אילייש התראיינה למגזין "ווג" ונפתחה בפנינו עד הסוף. הזמרת סיפרה על הדיכאון שהיא חווה בעקבות קבוצת חברים "רעילה", מערכת יחסים שבה האקס שלה פגע בה ובנוסף, מספרת על דימוי הגוף השלילי שאיתו היא מתמודדת. אם שאלתם את עצמכם איך הזמרת מתמודדת עם כל זה - לדבריה, מה שעוזר לה הוא הכתיבה שלה. מקווים שתעברי את זה! 

© אינסטגרם

Block?

כזכור, בעבר סיפרנו לכם על הזוגיות החדשה של און רפאלי והיילי סטיינפלד. אז כנראה שלא הכל נוצץ בזוגיות הנוצצת, לעומת און, שלא עקב אחרי בת הזוג, אימ, ציפי רפאלי, דווקא כן, לפחות בעבר. לאחרונה האם הורידה מהכוכבת ההוליוודית עוקב. אז מה קורה שם בין השניים? האם זו פרידה? או סתם ריב? מבולבלים? גם אנחנו.

© צילום מסך מאינסטגרם

פרידה וויראלית

השבוע נודע כי היוטיובר המצליח, יוני טובים ובן זוג מתן נפרדו אחרי כמעט שנתיים של זוגיות מתוקשרת. כזכור, כל תהליך הזוגיות ויציאתו מהארון של טובים היה לעיניי צופיו בוולוגים מיוחדים בנושא שניסו גם להעביר מסר חשוב לקהל. האם צפוי קאמבק? הזמן יגיד את שלו.

במוח לא בכוח

לאחר שהדהים ליאור סושרד את אלן דג'נרס ומיליוני אמריקאים בתוכניתה הפופולרית, נחת המנטליסט בתל אביב הישר לאירוע השקת העונה החדשה של הסדרה "משחקי מוח" בהשתתפותו בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק. בין הנוכחים בהשקה היה אפשר למצוא את קים אור אזולאי שדווקא הופתעה לגלות מזה שהם לובשים צבע לוק דומה. האם הוא חזה זאת מראש?

© רפי דלויה

רואים טוב?

במסגרת קמפיין הילדים השנתי של "אופטיקנה" המעודד את המודעות לחשיבות בדיקות ראייה כבר מגיל צעיר, התקיימה השקה צעירה שכול כולה מוקדשת לילדי הביצה. הפעם הכוכבות בכלל הגיעו על תקן אמהות מלוות כאשר ילדיהן היו אלו שגנבו את ההצגה ומשכו את עיני כל העוברים והשבים. בין הנוכחים: ליאם ואלין גולן, שהגיעו ללא הורים מלווים, אלין כהן, מייקל וג'ולי - ילדיה של ליהיא גרינר, לני - הבן של מאיה בוסקילה ונוספים.

אלין כהן
אלין כהן © שוקה כהן

רק בשביל ה'הייפ'?

אתמול (ה') הופצה ידיעה על זוג חדש בביצה - הדוגמנית לירז נומדר (21) והחייל, כוכב הרשת וחבר להקת הבנים החדשה - "HYPE" נתפסו מסתובבים יחד. כזכור שמה של נומדר נקשר בעבר בשמו של עומרי בן נתן ורק לפני חודשיים סיימה מערכת יחסים אחרת של כשנה. סופר יצא בעברו עם ליה ציון - חברה בלהקת הבנות המקבילה "פורמולה". האם מדובר באהבה חדשה או דרך לייצר ההייפ סביב להקת הבנים? כזכור, רק לפני שבועיים חבר אחר מהלהקה, טל סיקסיק, נתפס מסתובב עם ליהי טולדנו ("הכוכב הבא"). תוסיפו לזה את העובדה שגם בנות הזוג וגם הבנים עצמם מיוצגים באותה הסוכנות. אז יחד או לא? את זה ניתן לכם להחליט...

© באדיבות יחסי ציבור

נציגת הטיק טוק

אל נבחרת השגרירים העמוסה של "סמסונג" הכוללת בין היתר את קירל, רותם סלע, אנה זק, עומר חזן ונוספים, הצטרפה השבוע גם נציגה מעולם ה-TikTok. מדובר בטיקטוקרית שהם ביטון והיא למעשה הראשונה מהז'אנר שחוברת אל השגרירים.

DARE TO DRAEM

אחרי שהנחתה בהצלחה את האירוויזיון בישראל לצד אסי עזר, לוסי איוב וארז טל, תאגיד השידור כאן 11 הציע לבר רפאלי להנחות את המשדר לבחירת השיר שייצא אותנו באירוויזיון (על ידי עדן אלנה). על פי רן בוקר מ-ynet, רפאלי דרשה על המשדר כ-100 אלף שקלים. לאחר הפרסום שיתפו בתאגיד את הכתבה על כך ועקצו את רפאלי כשכתבו: "העזה לחלום" (משחק מילים עם סלוגן האירוויזיון בישראל בשנה שעברה).

 

 

 

 

תגובות