היכונו לשנה עמוסה: אילו סדרות נוער נראה השנה?. יחסי ציבור, נועם יוסף

היכונו לשנה עמוסה: אילו סדרות נוער נראה השנה?

עונות וסדרות חדשות. השנה מסך הטלוויזיה שלנו יוצף בסדרות נוער ולכן באנו לעשות סדר - את מי ומה נראה השנה בטלוויזיה? מ"גאליס 6", "החממה 3" ועד "סוסי פרא" ו"הנעדרים". הרשימה המלאה!

עונות חדשות

החממה 3

אחרי הפסקה ארוכה במיוחד, המשך עלילת העונה השלישית של "החממה" תמשיך בסביבות חודש נובמבר בערוץ ניקולודיאון ובה נגלה מה עלה בגורל הנסיך עומאר ועם היחסים בין ישראל לנוביה והפצצה "איקרוס". כמו כן נגלה מה קורה במרובע האהבה של יפתח, אלה-לי, נטלי ודניאל וגם - האם מתי ודינה ישארו יחד? נזכיר שחמישים הפרקים החדשים יהיו הפרקים האחרונים של הסדרה, כיוון שזו לא תמשיך לעונה נוספת.  

 

הסוף.
הסוף. © אינסטגרם

כוכב הצפון 2

העונה השנייה של סיפור בית המלון "כוכב הצפון" תשודר בחורף בערוץ דיסני ב-yes. העונה הזו תכלול שחקנים חדשים שמצטרפים לקאסט ותפרד מהילה לוזיה שלא תמשיך בעונה הנוכחית. כמו כן בעונה הזו יצטרפו לכמה פרקים גם אלי אלטוניו ("השיר שלנו") ועדי אלון ("שנות ה-80").

על סט העונה השנייה
 

גאליס 6

העונה השישית של "גאליס" תחל להצטלם ממש בקרוב ותשודר בהמשך השנה. בעונה הקרובה יצטרפו נירו לוי, אנחל בונני וטום באום שישחק דמות בשם אוריאל. בנוסף, בעונה הזו יחזרו גם דמויות עבר כמו רונה (מור פולנוהר), שרון (תמר עמית/יוסף), המנהל ואבא של יונתן / ארי (גיא זו/ארץ) והמדריך רועי (גל אמיתי). חוץ מהעונה השישית, יהיה גם סרט נוסף שיעלה למסך הגדול בחג פסח.

 

שוברי גלים 2

זוכרים איך זה הפסיק, האם אסיה ועומרי יהיו ביחד? ומה המזימה הגדולה של בונדר? המשך העונה השנייה של "שוברי גלים" מתקרב עם פרקים חדשים שיכללו הרבה מתח ופתרונות לשאלות שכולנו רצינו לדעת. כזכור, בעונה הזו הצטרפו מי/רן מנקס, גפן ברקאי, צמד תירסקסואל, נואל ברקוביץ' ועוד. בחלק השני של העונה שתשודר בחודשים הקרובים, מצטרף גם מיכאל גלנסקי שהכרנו בעונה השנייה של "הבנים והבנות" וב"הקלמרים".

© ינאי יחיאל

מועדון החנונים 2

מועדון החנונים היא סדרה קומית ובו מוצגות סיטואציות של חנונים מול החלק היותר מקובל של הכיתה, ביחד הם מקימים מעין מועדון משלהם וכותבים ספר חוקים מיוחד. העונה החדשה של מועדון החנונים תכלול גם כמה אנשים חדשים שמצטרפים כמו: אליאנה תדהר שתגלם עורכת עיתון בית ספרי, דניאל ליטמן שיגלם תלמיד חדש וגולש שבא מארגנטינה ועידו מוסרי שיהיה המוכר החדש בקיוסק. העונה תעלה בהמשך השנה בערוץ zoom ב"הוט".

שבט אחד © יחסי ציבור
ברוך הבא! © יחסי ציבור

להתבגר

סדרת הנוער שמבוססת על ספריה של גלילה רון-פדר, "להתבגר" תמשיך את שידורי העונה הנוכחית בערוץ 10 ותציג את הבעיות של בני הנוער כגון: צריכת אלכוהול, אהבה, מיניות, אנורקסיה, בעיות משפחתיות, חברתיות והתמודדות עם בית הספר. בסדרה מככבים טום יפת, ניב סולטן, מור פולנוהר ועוד.

בגובה העיניים וישר ללב
בגובה העיניים וישר ללב © יחסי ציבור
 

שכונה 2

לכל מי שהתמכר ללהיט של ניקולודיאון, "שכונה" שגם זכתה אצלנו כסדרת השנה, נספר שהעבודה על העונה החדשה מתחילה ממש בקרוב, התסריטים נכתבים בימים אלו ובקרוב נראה בפיד שלנו תמונות גם מצילומי העונה. הצילומים יחלו רק בעוד כמה חודשים כיוון ששלושה מחברי הקאסט נמצאים בהכנות ובשלל הופעות של מופע חנוכה הגדול, "היי סקול פסטיגל". מקורבים להפקה לחשו באוזנינו כי צפויים שינויים משמעותיים ומפתיעים בעונה, עד כה ידוע שטל מוסרי יצטרף כאחת הדמויות בעונה.

מה יהיה?
מה יהיה? © יחסי ציבור

משפחה שולטת 3

אחרי הפסקה ארוכה, המשפחה המלכותית חוזרת בפרקים חדשים לערוץ הילדים ב"יס". משפחת לוריא, היא משפחת המלוכה של ישראל, נצר לשושלת של דוד המלך. בסדרה רואים את תפקוד המשפחה לאחר שהתמנו למלכי ישראל ושליטי העם. בעונה הקרובה המשפחה אולי כבר התרגלה למעמד אך עדיין נתקלת בסיטואציות שגורמות לנו להקרע מצחוק. העונה תעלה לאוויר בשנה הלועזית החדשה.

© אילנית דואניאס

 

 

 

סדרות חדשות

מריו

הקומדיה החדשה, "מריו" תתחיל ביום ראשון הקרוב, 11 באוקטובר ותספר על עוזר בית ארגנטינאי בשם מריו שחולם להיות קוסם ומתגורר אצל המשפחה אצלה הוא עובד. הסדרה תשודר בערוץ הילדים ב/yes ויככבו בה רועי בר/נתן, דניאל מורשת, שירה האס, מיה דגן ודב נבון. בנוסף אליהם ישתתף עמית מורשת בתפקיד אורח בכמה פרקים בתפקיד החבר של האחות במשפחה.

 
© אינסטגרם

אלישע

הסיטקום "אלישע" יחל גם הוא ביום ראשון הקרוב, 11 באוקטובר אך ישודר גם ב/yes וגם ב"הוט" בערוץ הילדים. בסיטקום יסופר על בחור בן 40 שכדי לקבל את הירושה הוא נאלץ לחזור לספסל הלימודים יחד עם תלמידים רגילים וצעירים. את אלישע יגלם יובל סמו, את המורה שלו תגלם מלי לוי, המנהלת היא עלמה זק, הסגנית היא רבקה מיכאלי ואילו מוכר הקפיטריה הוא אודי כגן.

הצלצול הוא בשביל הירושה
הצלצול הוא בשביל הירושה © ינאי יחיאל
 

ג'ינג'י

סדרת הספרים המצליחה של גלילה רון-פדר, "ג'ינג'י" יוצאת בהפקה מחודשת. 20 שנה אחרי העונה הראשונה ששודרה בערוץ הראשון בכיכובו של אושרי כהן, ערוץ ג'וניור ב-yes מפיק מחדש את עלילת הילד הכי כתום והכי שובב. והפעם השחקן שיגלם את ג'ינג'י הוא עידו ישראלי שנבחר אחרי שלל אודישנים פתוחים לכלל הילדים הג'ינג'ים בארץ. בנוסף, את אחיו הגדול של ג'ינג'י ישחק הבן של מגיש החדשות דני קושמרו. הסדרה תעלה ב-25 באוקטובר.

הג'ינג'י הבא של ישראל
הג'ינג'י הבא של ישראל © צילום מסך מסרטון

רבין - "לאן נעלם נימני?"

ערוץ הילדים החליט לארגן הפקה מיוחדת לרגל 20 שנה לרצח ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ולהפיק סרט מיוחד שיספר על חבורת תלמידים בבית ספר שמחולקים לקבוצות כדורגל. לאחת הקבוצות יש קמע שנגנב והם מאשימים את הקבוצה היריבה עד כדי סכסוך אלים ומריבות ונקודות בסיפור שמזכירות או נמשלות לסיפור רצח רבין. בנוסף, המשימה שתוטל עליהם היא לארגן את טקס רבין הבית ספרי. בסרט יככבו הילה הרוש ("שוברי גלים") והשחקן העולה עומר חזן ("הקפות"). הסרט ישודר ביום הרצח של רבין, 25 באוקטובר.

עומר (ראשון מימין) והילה הרוש © צילום מסך מאינסטגרם

כפרות

אם הכל יקרה כמתוכנן, השנה נראה את עומר חזן והילה הרוש גם בסדרה "כפרות" שנקראתה בהתחלה "הרוצחים". הסדרה תיהיה בסגנון "אופוריה" - סדרה על בני נוער אך מיועדת לקהל היותר מתבגר. במרכז העלילה יסופר על נער (עומר חזן) שנקלע לסיטואציית רצח ביוזמתו וההתמודדות עם ההשלכות של זה, הילה הרוש תגלם את בתאל, האחות הקטנה. לסדרה הופק בינתיים פרק פיילוט שאם יצלח ישודר לקראת סוף השנה בערוץ "yes Oh". 

מלחיץ
מלחיץ © צילום מסך מאינסטגרם

הנעדרים 

בערוץ ניקולודיאון כבר עובדים על הלהיטים החמים הבאים שיכבשו את הקהל, בימים אלו מתחילה להצטלם סדרת נוער דרמתית ומסתורית חדשה בשם "הנעדרים" בהפקת "ADD". בסדרה יככב טל מוסרי והיא תעלה במהלך השנה ב"הוט". כמו-כן הערוץ החל לעבוד על סדרת מתח נוספת וחדשה שפרטיה די חסויים ותשודר גם היא בהמשך השנה. 

מתרגל לערוץ החדש
מתרגל לערוץ החדש © צילום מסך מאינסטגרם

סוסי פרא

אחרי שהעלייה שלה נדחתה מספר פעמים, "סוסי פרא" סוף סוף מתחילה! במרכז הסדרה תעמדנה שתי חבורות נוער אשר נפגשות בעל כורחן בחוות סוסים וצריכות להסתדר. חבורת ה"אליטה", שבראשה עומד ליבי (יון תומרקין), בן עשירים המבלה בחווה מאז ילדותו וחבורת "הפיילוט" המגיעה למקום מכל הארץ, לצורך ריצוי עבודות שירות שבראשה עומד נתי (דניאל גד). עוד יככבו בסדרה: אייל שיקרצי, אילנית לוי, לירון לבו ("האי"), שירה נאור, ניב סולטן (להתבגר), עמית רהב ("משפחה שולטת") ועידו מוסרי. הסדרה תעלה בהמשך השנה בערוץ Zoom בהוט.

© נעם יוסף
 

חברים יקרים, כולכם שואלים..אז אנחנו רוצים לספר לכם שהסדרה "סוסי פרא" תעלה לאוויר בעתיד הקרוב.אנחנו מבטיחים לעדכן בהמשך על תאריך העלייה המדויק.בינתיים קבלו את הפתיח המהמם של הסדרה :)

‎Posted by ‎סוסי פרא העמוד הרשמי‎ on‎ יום רביעי 20 מאי 2015
 
תגובות