לא מזגזגים: טל מוסרי ועדן מאירי מצטרפים ל"זיגי". צילומים: אינסטגרם @talmosseri, אור דנון

לא מזגזגים: טל מוסרי ועדן מאירי מצטרפים ל"זיגי"

טל מוסרי ממשיך לככב בסדרות של ניק והפעם: תפקיד בסדרת הנוער המבטיחה - "זיגי" ואיתו גם הזמר הצעיר, עדן מאירי בתפקיד משחק ראשון

מאז המעבר של מוסרי לערוץ ניקלודיאון, כיכב בלא מעט סדרות אהובות ומצליחות וביניהן: "שכונה", "כדברא", "נעלמים", "ספיידרז" והרשימה עוד ארוכה. כעת נודע כי המנחה האהוב יוסיף עוד סדרה לרפרטואר הענקי שלו - "זיגי". מי שעוד מצטרף לחגיגת ה"זיגי" הוא עדן מאירי שיחנוך תפקיד טלוויזיוני ראשון, לאחר שהתנסה בעולם במשחק בפסטיגל 2019.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מוסרי ומאירי מצטרפים לתפקידים המסקרנים בסדרת הנוער המוזיקלית (טין ניק ב-HOT) שתחל את צילומיה בסוף החודש הקרוב. בסדרה יככבו לצד שמות שחשפנו כאן לראשונה כמו עומר חזןקווין רובין ושירלי לוי ואנה זק. כאשר מאירי יגלם זמר צעיר מצליח המהווה דמות להערצה.

 

זיגי תעקוב אחר דורי ארזי (אותו יגלם שחקן חדש בשם אמיתי הרמן), נער בן 16, אשר נולד עם מחלת עור שגורמת לכל מי שרואה אותו להיבהל במקרה הטוב וללעוג ולהציק לו במקרה הרע. כשמשפחתו עוברת לישוב חדש, הוא ואחותו התאומה תמוז נאבקים על מקומם בחברה החדשה. בעוד שתמוז מצליחה למצוא בקלות חברים חדשים ולהשתלב במופע הגדול, דורי, שגם הוא חולם על קריירה מוזיקלית, נאלץ להסתיר את פניו אפילו כשהוא יוצא מהבית לאכול המבורגר. לאט לאט הוא מצליח למצוא את החבורה שלו ואפילו אהבה ראשונה וביחד הם ממציאים את "זיגי" - כוכב מוזיקה המסתתר מאחורי מסיכה מסתורית וכובש את עולם המוזיקה. כמה זמן יצליח להסתיר את זהותו האמיתית? האם מעריציו יקבלו אותו גם כשיגלו איך הוא נראה באמת? סיפור על אומץ, על להיות שונה ועל המחיר של הגשמת החלומות.

© רפי דלויה
 
 
תגובות