ספין אוף של "לכל הנערים שאהבתי" נמצא בפיתוח. באדיבות netflix

ספין אוף של "לכל הנערים שאהבתי" נמצא בפיתוח

דיווחים משמחים מעבר לים עבור מעריצי הטרילוגיה "לכל הנערים שאהבתי": נטפליקס עובדת על סדרת ספין אוף מיוחדת שתעסוק באחותה של לארה ג'ין • כרגע מדובר בפיתוח ראשוני, נטפליקס לא יצאו בהכרזה רשמית - כל הפרטים

לא מתיחה: רק בפברואר האחרון כולנו היינו עצובים לצפות בסרט הסיום בטרילוגיה "לכל הבנים שאהבתי" של נטפליקס. אבל נראה שזהו לא הסוף כי באתרי הבידור מעבר לים, "Deadline" ו-"וראייטי" מדווחים כי בנטפליקס מתכננים סדרת המשך, רק שהפעם לארה ג'ין לא תהיה הדמות הראשית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ב-2018 נטפליקס שחררה את הקומדיה הרומנטית לנערים "לכל הבנים שאהבתי" ומאז היא הפכה לאחד הסרטים הנצפים ביותר בפלטפורמה. לסרט כאמור יצאו גם עוד שני סרטי המשך מוצלחים גם הם. בדיוק כשחשבנו שהיינו צריכים להיפרד מהדמויות האהובות עלינו מסתמן כי נזכה לצפות בהרפתקאותיהם עוד קצת. על פי הדיווחים נטפליקס מתכננת סדרת ספין אוף שתעסוק בקייטי קובי, האחות הקטנה של לארה ג'ין. קייטי הצליחה לגנוב לא מעט את הפוקוס ובסרטים ואחראית על כמה מהרגעים הקומיים בהם.

© Katie Yu / Netflix

 

עוד נודע כי הסדרה, שנמצאת בפיתוח בימים אלו ומתמקדת בהפקת פרק פיילוט ראשוני, תעקוב אחרי קייטי ומסעה למצוא אהבה. כזכור, בסרט האחרון קייטי הכירה מישהו בזמן החופשה המשפחתית בקוריאה ולאורך כל עלילת הסרט היא המשיכה להתכתב איתו. עדיין אין שם לסדרה אבל מי שתפיק ותכתוב את הסדרה ואת פרק הפיילוט היא ג'ני האן, הכותבת של הספרים שעליהם מבוססים הסרטים.

 

על פי הדיווח אנה קת'קארט תחזור לגלם את דמותה של קייטי, אבל עדיין לא בטוח אם נוטה סנטיאו ולארה קונדור יחזרו לשחק את דמותם או אם בכלל יוצגו בעלילה (שכן בסרט האחרון הם יצאו ללימודי קולג').

© Bettina Strauss/Netflix

בנטפליקס סרבו להתייחס לפרסומים השונים מעבר לים ולא אשרו את הנושא, אך כמובן נמשיך לעקוב ולעדכן.

© Bettina Strauss/Netflix
תגובות